Gå til innhold

Hvilken designerveske bør jeg gå for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, T-Rex skrev:

Kjøper du vesker til 500.000 kroner, kan det tenkes at de er verdt 500.000 om ti år. Ellers ikke.

Kjøper du Chanel classic flap eller Hermès Birkin så vil verdien kun stige hvis du beholder veskene i noen år. De blir sett på som investeringer fordi du taper ikke penger når du selger de videre. 

Anonymkode: 5e127...24d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøper du Chanel classic flap eller Hermès Birkin så vil verdien kun stige hvis du beholder veskene i noen år. De blir sett på som investeringer fordi du taper ikke penger når du selger de videre. 

Anonymkode: 5e127...24d

Det jeg da ikke skjønner er hvorfor folk da heller velger å bruker MER penger på en brukt veske når de kan få en splitter ny en billigere. Kan skjønne det med limited editionvesker for de er det få av men ikke med Chanel flap eller Birkins som det finnes tusenvis av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Peonjenta skrev:

Det jeg da ikke skjønner er hvorfor folk da heller velger å bruker MER penger på en brukt veske når de kan få en splitter ny en billigere. Kan skjønne det med limited editionvesker for de er det få av men ikke med Chanel flap eller Birkins som det finnes tusenvis av. 

Folk kjøper vel ikke en brukt classic flap dyrere enn den koster i butikk. Men prisen på vesken stiger såpass raskt at din veske blir automatisk mer verdt når prisen går opp. Samme med birkins. Men de er vanskelige å få tak i nye så da kan de som selger ta en mye høyere pris enn nypris. 

Anonymkode: 5e127...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Bäcker

Kona min bakte kake og sendte med meg på jobb idag. Nå har hun sendt meg bilde av noe som heter Mulberry Bayswater Tote. Hva gjør jeg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Tom Bäcker said:

Kona min bakte kake og sendte med meg på jobb idag. Nå har hun sendt meg bilde av noe som heter Mulberry Bayswater Tote. Hva gjør jeg? 

Priser deg lykkelig over å ha en kone som vet å gjøre en god investering.

Tillegg: for ikke å virke altfor negativ, kan jeg vel si at Mulberry-veske nok er det jeg hadde gått for, om jeg hadde god råd, og ønsket å virke litt opptatt av hva jeg kledde meg i etc. Det er sånn passe halvdyrt.

Endret av T-Rex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2018 den 23.26, Peonjenta skrev:

Så den fra Mulberry kom på ca 10 300 kr når jeg regnet om fra dagens dollarkurs.  Hvor har du tenkt å kjøpe den og hvordan er det å ta med seg varer fra utlandet som koster såpass mye?  Må man betale ekstra i toll? 

Vincci i Oslo selger Mulberry, så en trenger ikke dra utenlands for å få tak i dette merket

Anonymkode: f36b1...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vincci i Oslo selger Mulberry, så en trenger ikke dra utenlands for å få tak i dette merket

Anonymkode: f36b1...275

Den som hadde hatt 11 000 kr slengende rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2018 den 13.52, AnonymBruker skrev:

Vincci i Oslo selger Mulberry, så en trenger ikke dra utenlands for å få tak i dette merket

Anonymkode: f36b1...275

Mulberry har jo også helt egen butikk i Oslo :-) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Peonjenta skrev:

Den som hadde hatt 11 000 kr slengende rundt. 

Hvis du bestiller fra utlandet, vil jo toll og mva komme i tillegg og da vil det kanskje bli så mye totalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...