Gå til innhold

Klarer ikke glemme en dust


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Datet en fyr en god stund, men pga avstand en periode døde det ut. Jeg er fremdeles dødsforelsket, i det minste oppfører jeg meg sånn. Jeg tenker på han 24/7, drømmer om han om nettene, slik ting var i begynnelsen. Jeg vet ikke hvor jeg har han, han nekter å gi meg noen ordentlige svar. Ble med han hjem fra byen for tre helger siden, og han virket kjempeinteressert igjen. Jeg trodde vi tok opp tråden, vi hadde ikke sex, han bare lå og koste med meg og kjørte meg hjem dagen etter. Siden har han ikke tatt initiativ til å treffes, jeg forsøkte en helg, men da fikk jeg bare melding om at han skulle bort. Han svarer på snap av og til, men det blir aldri noen samtale lenger. Som dere skjønner er jeg ganske sikker på at han rett og slett ikke er interessert lenger - evt helt tafatt.

Jeg klarer bare ikke glemme det! Jeg har skikkelig kjærlighetssorg over denne fyren, det er helt sprøtt. Aldri har jeg følt det sånn for tidligere kjærester eller lignende. Det gir ikke mening, ettersom dette egentlig ikke er min type fyr. Vi har ingenting til felles, sex og kyssingen passer egentlig ikke sammen, alt er bare keitete. Vi har ingen felles interesser, og gjorde aldri noe ordentlig sammen. Han er ikke spesielt smart, og rett og slett litt "teit" som guttene var på ungdomsskolen. Liker bare masse rumpe av jenter med masse sminke og typisk "glamour" på instagram. Det er rett og slett litt harry. 

Samtidig har jeg to SKIKKELIG bra menn som er interessert i meg, vi har masse til felles, masse å prate om, de er smarte og interesserte, har interesser de brenner for, behandler meg bra, og er skikkelig kvalitetsmenn. HVORFOR klarer jeg ikke glemme denne dusten? Jeg prøver skikkelig. Jeg har aldri vært en jente som har mast og ikke latt de være i fred, men han gjør meg sprø. 

Hva er galt med meg?

Anonymkode: bec4b...151

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det samme som deg. Datet en fyr der det også ble avstand en periode og han ikke gav noe særlig svar på ting. 

Tror du fremdeles tenker på han fordi du ikke fikk noe svar og ikke ble godt nok kjent med han. Og derfor føler at for mye er ubesvart, til tross for at du fikk inntrykk av at det ikke er kjemi og dere ikke passer sammen. Han virker også litt hard to get når du er den som tar mest kontakt.

Anonymkode: a043d...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi datet samme dust?  Litt urutinert arbeidshverdag? Mye borte?

Kysset dere på første date? Utrolig romantisk? Historien din er identisk min. Han var så kosete og fikk inntrykk av at de var like forelsket /interesserte begge to. Vi leide, kysset masse, dro på fest, kino og gjorde mye sammen. Tenkte jeg kom til å få type litt vel raskt.

Hadde sagt jeg gledet meg til å se han igjen. Synes han virket litt rar da han kjørte meg hjem. Litt distansert. Og det var siste gang jeg så han. Har vært helt ødelagt i flere uker. Bli ghostet uten egentlig å være ghostet. Man bare føler at interessen hans har stagnert, så trekker man seg ut selv, uten å få svar på noe. Lurer på om det var klokt å ikke åpne seg, klokt å ikke ha sex siste kvelden. Tok han seg nær av noe jeg sa. Var det bare spill. Hadde han en annen dame. ..

Føler med deg! Helt grusomt

Anonymkode: f7abe...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje vi datet samme dust?  Litt urutinert arbeidshverdag? Mye borte?

Kysset dere på første date? Utrolig romantisk? Historien din er identisk min. Han var så kosete og fikk inntrykk av at de var like forelsket /interesserte begge to. Vi leide, kysset masse, dro på fest, kino og gjorde mye sammen. Tenkte jeg kom til å få type litt vel raskt.

Hadde sagt jeg gledet meg til å se han igjen. Synes han virket litt rar da han kjørte meg hjem. Litt distansert. Og det var siste gang jeg så han. Har vært helt ødelagt i flere uker. Bli ghostet uten egentlig å være ghostet. Man bare føler at interessen hans har stagnert, så trekker man seg ut selv, uten å få svar på noe. Lurer på om det var klokt å ikke åpne seg, klokt å ikke ha sex siste kvelden. Tok han seg nær av noe jeg sa. Var det bare spill. Hadde han en annen dame. ..

Føler med deg! Helt grusomt

Anonymkode: f7abe...a21

I tillegg er det umulig å date andre nå. Jeg har ikke kommet meg over han. Ser at han snapper masse, men aldri med meg lenger. Ba han om å få snap av bilen han skulle kjøpe da jeg kysset han farvel siste gang. Fikk aldri det. Fikk bare 1 fellessnap av et nedblåst juletre. Jeg kommenterte det. Jeg sendte en snap to dager senere av en mislykket kalkun. Fikk ikke noe kommentar. Sendte en siste snap for 1 uke siden spesifikt til han ( intern humor) men fikk ingen kommentar. Da innså jeg at forholdet var dødfødt.

Anonymkode: f7abe...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter... Glem de der. Pent hus, men ingen hjemme. 

PS, all honnør til dere for at dere ikke la dere på rygg for disse lasaronene💖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...