Gå til innhold

Hvorfor "besøker" eksen meg regelmessig på linkedin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg var sammen med eksen i 5 år.. Vondt og brutalt brudd for min del, og det vet han. Nok om det. Siden bruddet, som nærmer seg 4 år siden, har han besøkt meg regelmessig på linkedin. Alle vet at du får varsel om at "X har besøkt profilen din". Dette skjer nesten hver måned hele året, og opptil 2 ganger i måneden. Hva er greia? Fyren har fått kid i tillegg, og fikk seg ny kjæreste 3 måneder etter bruddet (mens jeg har vært singel siden)

 

Anonymkode: 6b87d...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er vel nysgjerrig på deg og livet ditt da.

Anonymkode: f542a...d53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått kid... sier virkelig folk noe så stygt?

Anonymkode: df278...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at man får beskjed om hvem som har besøkt profilen. Kan være flere årsaker til at jeg gjør det, random dødtid på internett er hovedårsaken.

Anonymkode: dd29e...ac8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg visste ikke at man får beskjed om hvem som har besøkt profilen. Kan være flere årsaker til at jeg gjør det, random dødtid på internett er hovedårsaken.

Anonymkode: dd29e...ac8

Det kommer opp som varsel (gitt at du får besøk)

Anonymkode: 6b87d...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Fått kid... sier virkelig folk noe så stygt?

Anonymkode: df278...9a5

Ja. 

Anonymkode: 6b87d...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Liker nok å følge med. 

Anonymkode: d4dbe...759

Hvorfor skulle han finne det interessant? Når han har "alt på plass".. 

Anonymkode: 6b87d...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er vel nysgjerrig på deg og livet ditt da.

Anonymkode: f542a...d53

Det er jo ikke sånn at jeg skifter jobb hver måned eller viser noe kult der inne fra livet mitt; så om det stemmer så gir det ikke mening i hodet mitt. Jeg begynner å lure på om han bare vil plage meg med "ikke glem meg"

Anonymkode: 6b87d...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor skulle han finne det interessant? Når han har "alt på plass".. 

Anonymkode: 6b87d...d6a

Jeg syns det er interessant å følge med på eksene mine selv om jeg ikke kunne tenke  meg å bli sammen med dem igjen.

Anonymkode: c90fd...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er jo ikke sånn at jeg skifter jobb hver måned eller viser noe kult der inne fra livet mitt; så om det stemmer så gir det ikke mening i hodet mitt. Jeg begynner å lure på om han bare vil plage meg med "ikke glem meg"

Anonymkode: 6b87d...d6a

Da har han jo lykkes.

Anonymkode: c90fd...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han slår ihel dødtid på nettet ved å sjekke hva venner og ekser bedriver tiden sin med. Ikke legg noe mer i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sirah said:

Han slår ihel dødtid på nettet ved å sjekke hva venner og ekser bedriver tiden sin med. Ikke legg noe mer i det.

syns det uansett er snodig. 

Anonymkode: 6b87d...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg var sammen med eksen i 5 år.. Vondt og brutalt brudd for min del, og det vet han. Nok om det. Siden bruddet, som nærmer seg 4 år siden, har han besøkt meg regelmessig på linkedin. Alle vet at du får varsel om at "X har besøkt profilen din". Dette skjer nesten hver måned hele året, og opptil 2 ganger i måneden. Hva er greia? Fyren har fått kid i tillegg, og fikk seg ny kjæreste 3 måneder etter bruddet (mens jeg har vært singel siden)

 

Anonymkode: 6b87d...d6a

Så utrolig merkelig å skulle sjekke linkdin til en eks så mange ganger.. jeg antar dere ikke er venner på face, siden han skal følge med på din karriere?

Men han må jo vite at du ser at han er inne å sjekker hva du driver med da? Det er jo litt flaut på hans vegne. Men det er jo heldigvis ikke ditt problem. mer hun som er sammen med ham som burde være bekymret over at han hun er sammen med er inne på sidene til eksene sine.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har fått unge og dame, han er utrolig heldig som fikk en sjanse til å starte på nytt... også stalker han eksen aka deg ? Skjønner ikke tankegangen til folk. Min eks gjorde alt for å bli kvitt meg enda han aldri skjønte hvor j bra dame jeg er og han bare er en taper som ikke kommer til å finne seg bedre. Det er mye søppel og han var bare borti sånne damer før meg som var den største kjærligheten og han var så forelsket i meg, han sitter på sukker og kaller seg romantisk. Var det bare jeg som ikke fortjente at han behandlet meg bra som alle andre jeg slipper inn i livet ? Jeg har datet i et halvår og finner aldri noen. Det er ingen mann som klarer å bli glad i meg og knytte seg til meg. Og tenke at jeg er den eneste foralltid. De bra mennene som er omsorgsfulle og står ved kona si til døden og behandler en kvinne med ytterste respekt, de er tatt. Når jeg treffer nye menn og blir glad, så er det bare for godt til å være sant... Det er en grunn til at de er single. De vil ikke ha deg, unger eller gifte seg. De vil bare virre rundt og ta dårlige valg og feie over tilfeldige. Jeg er en bra kvinne med utseende og personlighet, men blir behandla som dritt og sviktet. Hvorfor kan ingen se på meg som en kone og mor ? En bestevenn ? Jeg føler at det andre får lett til som karriere, selvrealisering og stiftelse av familie og venner. For meg er det som å prøve å bli den nye Einstein. Har brukt så mye tid og krefter på å kjempe en kamp mot relasjoner og nettverk, uten å lykkes. At det går utover det daglige og mitt funksjonsnivå... Jeg detter sammen i gråt når jeg ser andre vente barn og ha en partner som elsker de, behandler de bra, står der mens de er syke og har masse feil og mangler... mens ingen vil elske meg... eksen min kasta meg ut når jeg slet som verst, var og er veldig deprimert... Han var det eneste lyspunktet og den som i første omgang viste veldig omsorg for meg til å plutselig forandre seg... Han spør ikke engang om hvordan det går... Han har glemt meg LETT som alle andre. Fire år i løgn. Og han stjal min sjel. Verden er ikke snill og de fleste vil bare såre deg og ta alt du er og har. 

Jeg synes synd på dama hans, han får nære henne istedet og gi henne sin fulle kjærlighet. Det er ikke så vanskelig å gi det til andre.

 

Anonymkode: c1b49...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har fått unge og dame, han er utrolig heldig som fikk en sjanse til å starte på nytt... også stalker han eksen aka deg ? Skjønner ikke tankegangen til folk. Min eks gjorde alt for å bli kvitt meg enda han aldri skjønte hvor j bra dame jeg er og han bare er en taper som ikke kommer til å finne seg bedre. Det er mye søppel og han var bare borti sånne damer før meg som var den største kjærligheten og han var så forelsket i meg, han sitter på sukker og kaller seg romantisk. Var det bare jeg som ikke fortjente at han behandlet meg bra som alle andre jeg slipper inn i livet ? Jeg har datet i et halvår og finner aldri noen. Det er ingen mann som klarer å bli glad i meg og knytte seg til meg. Og tenke at jeg er den eneste foralltid. De bra mennene som er omsorgsfulle og står ved kona si til døden og behandler en kvinne med ytterste respekt, de er tatt. Når jeg treffer nye menn og blir glad, så er det bare for godt til å være sant... Det er en grunn til at de er single. De vil ikke ha deg, unger eller gifte seg. De vil bare virre rundt og ta dårlige valg og feie over tilfeldige. Jeg er en bra kvinne med utseende og personlighet, men blir behandla som dritt og sviktet. Hvorfor kan ingen se på meg som en kone og mor ? En bestevenn ? Jeg føler at det andre får lett til som karriere, selvrealisering og stiftelse av familie og venner. For meg er det som å prøve å bli den nye Einstein. Har brukt så mye tid og krefter på å kjempe en kamp mot relasjoner og nettverk, uten å lykkes. At det går utover det daglige og mitt funksjonsnivå... Jeg detter sammen i gråt når jeg ser andre vente barn og ha en partner som elsker de, behandler de bra, står der mens de er syke og har masse feil og mangler... mens ingen vil elske meg... eksen min kasta meg ut når jeg slet som verst, var og er veldig deprimert... Han var det eneste lyspunktet og den som i første omgang viste veldig omsorg for meg til å plutselig forandre seg... Han spør ikke engang om hvordan det går... Han har glemt meg LETT som alle andre. Fire år i løgn. Og han stjal min sjel. Verden er ikke snill og de fleste vil bare såre deg og ta alt du er og har. 

Jeg synes synd på dama hans, han får nære henne istedet og gi henne sin fulle kjærlighet. Det er ikke så vanskelig å gi det til andre.

 

Anonymkode: c1b49...b7f

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg var sammen med eksen i 5 år.. Vondt og brutalt brudd for min del, og det vet han. Nok om det. Siden bruddet, som nærmer seg 4 år siden, har han besøkt meg regelmessig på linkedin. Alle vet at du får varsel om at "X har besøkt profilen din". Dette skjer nesten hver måned hele året, og opptil 2 ganger i måneden. Hva er greia? Fyren har fått kid i tillegg, og fikk seg ny kjæreste 3 måneder etter bruddet (mens jeg har vært singel siden)

 

Anonymkode: 6b87d...d6a

Dette er et av verdens hittil uløste mysterier.

Anonymkode: 69bd6...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kvinner. Dere har mange gode egenskaper, og dere er fantastiske som mennesker, men vær så snill - senk skuldrene en smule, og slapp nå litt av. At noen ser på dere på gaten, er ikke synonymt med at vedkommende er en tyrkisk kannibal som vil grille dere i nærmeste kebabsjappe og servere dere til middag, og at en eks som man har vært sammen med i fem år, fortsatt er litt nysgjerrig på hvordan det går med den tidligere partneren selv om han har funnet en ny, og av gammel vane bruker noen sekunder til å besøke profilen hennes. Det hadde vært noe helt annet om han hver kveld hadde stilt seg på gaten, og med banjoen i hånden sunget romantiske serenader så naboene holdt seg for ørene. Slapp helt av - dette er ingen sulten kannibal, heller ingen stalker med en løpsk motorsag i blikket; bare en helt, helt normal mann.

For noen dager siden skrev jeg innlegget "Hvorfor stresser kvinner så mye ...?"; der var det noen som mente at jeg hadde fordommer, men når jeg leser dette og andre innlegg her i forumet, spørs det ikke om NRK, som tidligere hadde "Trim for eldre" på menyen, nå burde starte dagene med yogaprogrammet "Slapp av, kvinne; senk skuldrene, slapp av og ikke stress". :)

Ønsker alle et fortsatt strålende nytt år, og ta det helt med ro; selv om jeg er av hankjønn, har heller ikke jeg skumle hensikter når jeg skriver dette, noe de færreste menn har. At en mann av gammel vane smugtitter på profilen til en dame han har delt fem lange år av livet sitt med, er helt normalt; selv googler jeg ikke folk jeg kjenner eller sjekker naboens inntekt da jeg ikke er av den nysgjerrige typen som smugtitter på andres liv, men mange menn - og ikke minst kvinner - gjør dette, noen i større grad enn andre. Med hånden på hjertet; hvem av dere har aldri vært nysgjerrig på hvordan det går med noen dere har kjent i mange år ...?

Endret av Bix
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Han har fått unge og dame, han er utrolig heldig som fikk en sjanse til å starte på nytt... også stalker han eksen aka deg ? Skjønner ikke tankegangen til folk. Min eks gjorde alt for å bli kvitt meg enda han aldri skjønte hvor j bra dame jeg er og han bare er en taper som ikke kommer til å finne seg bedre. Det er mye søppel og han var bare borti sånne damer før meg som var den største kjærligheten og han var så forelsket i meg, han sitter på sukker og kaller seg romantisk. Var det bare jeg som ikke fortjente at han behandlet meg bra som alle andre jeg slipper inn i livet ? Jeg har datet i et halvår og finner aldri noen. Det er ingen mann som klarer å bli glad i meg og knytte seg til meg. Og tenke at jeg er den eneste foralltid. De bra mennene som er omsorgsfulle og står ved kona si til døden og behandler en kvinne med ytterste respekt, de er tatt. Når jeg treffer nye menn og blir glad, så er det bare for godt til å være sant... Det er en grunn til at de er single. De vil ikke ha deg, unger eller gifte seg. De vil bare virre rundt og ta dårlige valg og feie over tilfeldige. Jeg er en bra kvinne med utseende og personlighet, men blir behandla som dritt og sviktet. Hvorfor kan ingen se på meg som en kone og mor ? En bestevenn ? Jeg føler at det andre får lett til som karriere, selvrealisering og stiftelse av familie og venner. For meg er det som å prøve å bli den nye Einstein. Har brukt så mye tid og krefter på å kjempe en kamp mot relasjoner og nettverk, uten å lykkes. At det går utover det daglige og mitt funksjonsnivå... Jeg detter sammen i gråt når jeg ser andre vente barn og ha en partner som elsker de, behandler de bra, står der mens de er syke og har masse feil og mangler... mens ingen vil elske meg... eksen min kasta meg ut når jeg slet som verst, var og er veldig deprimert... Han var det eneste lyspunktet og den som i første omgang viste veldig omsorg for meg til å plutselig forandre seg... Han spør ikke engang om hvordan det går... Han har glemt meg LETT som alle andre. Fire år i løgn. Og han stjal min sjel. Verden er ikke snill og de fleste vil bare såre deg og ta alt du er og har. 

Jeg synes synd på dama hans, han får nære henne istedet og gi henne sin fulle kjærlighet. Det er ikke så vanskelig å gi det til andre.

 

Anonymkode: c1b49...b7f

Opp med hodet - alt kommer til å ordne seg etter hvert; det er forståelig at du føler deg såret nå, men det kommer også en dag imorgen, og selv om livet kan virke urettferdig der og da, har ting en egen evne til å falle på plass etter en tid, akkurat som de tøffe gutta som var sjefene i skolegården i ungdomsskolen, ti år senere står i køen på NAV, mens supernerdene alle gjorde narr av, får godt betalte jobber i IT-bransjen.

Så ikke vær lei deg; hvis det finnes noe som heter karma, kommer den til å slå tilbake på folk som ikke har respekt for andre. Lykke til videre, og håper 2018 smiler til deg ...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan være noe feil der også, jeg hadde en sjef for mange år siden som døde i fjor vår. Står fortsatt at han har besøkt profilen min 1-2 ganger i måneden. Tviler på at han har gjenoppstått fra de døde eller hjemsøker meg som spøkelse. Ta det med ro og ikke tenk så mye over det, som andre her sier legger du nok for mye i det.

Anonymkode: 9e72c...527

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...