Gå til innhold

Spesielt at han har hemmelig nr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg dater har hemmelig nr og jeg lurer litt på hvorfor. Ekskjæresten min hadde også hemmelig nr og jeg fant ut hvorfor, han viste seg å ha rusproblemer og skyldte penger. 

Noen her som har hemmelig nr og hvorfor?

Syntes det er ekkelt å spørre han.

Anonymkode: f14d6...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omtrent alle jeg kjenner har hemmelig nummer, jeg har det selv pga mindre telefonsalg og sånn. Er ikke interessert i å bli googla og kontaktet av gamle flammer osv.

Anonymkode: 94c7d...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber du innen psykisk helse så er det en stor fordel å ha skjult nr f.eks. 

Anonymkode: 43d91...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjennner flere i helsevesenet som har hemmelig nummer. Før de fikk det var det masse pasienter som ringte i tid og utide.

Anonymkode: 6c668...02d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmelig nummer som at det ikke ligger på 1881? Det er helt normalt, det har jeg også. Skåner meg for telefonsalg, og uønskede stalkere jeg har opplevd før.
Skjult nummer som at det står "hemmelig nummer" på skjermen når han ringer, i stedet for navnet hans eller nummeret hans?
Ja det er litt rart.

Anonymkode: 5f8e5...489

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant at ordet "spesielt" blir brukt nærmest som et skjellsord på KG. Synes det er litt spesielt altså.

Anonymkode: 089ef...512

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hemmelig nummer. Jobber i NAV og har kollegaer som har fått bildekkene kuttet opp osv. De fleste jeg kjenner som jobber med mennesker i sårbar situasjon har hemlig nummer. 

Anonymkode: fe1c2...89c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan leve på hemmelig adresse. 

Ha brutt med familien sin. 

Ha en slitsom eks. 

Ha en stalker. 

Ha nettvett. 

Være i en eller annen grad kjendis.

Ha en jobb hvor han risikerer å oppsøkes privat av elever/pasienter/kunder etc. 

Ha et navn hvor han ofte forveksles med noen andre. 

Være lei av telefonsalg. 

 

 

Anonymkode: ecfe8...ec9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg dater har hemmelig nr og jeg lurer litt på hvorfor. Ekskjæresten min hadde også hemmelig nr og jeg fant ut hvorfor, han viste seg å ha rusproblemer og skyldte penger. 

Noen her som har hemmelig nr og hvorfor?

Syntes det er ekkelt å spørre han.

Anonymkode: f14d6...e5a

Aprø. Alt annet er spekulasjoner. Hva jobber fyren med? Å ikke ville blande kunder, pasienter, klienter og å få fred fra denne typen folk er en viktig årsak til at mange, særlig i offentlige stillinger ikke er mulig å finne telefonnummeret til eller er på sosiale medier.

Anonymkode: 26a5f...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Jeg har ikke hemmelig nummer, men man kan ikke finne nummeret mitt likevel på grunn av at jeg har reservert meg mot oppføring. Det er ikke det han har da, ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller... Kanskje han er selveste 007/James Bond. 

Anonymkode: 43d91...fc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg dater har hemmelig nr og jeg lurer litt på hvorfor. Ekskjæresten min hadde også hemmelig nr og jeg fant ut hvorfor, han viste seg å ha rusproblemer og skyldte penger. 

Noen her som har hemmelig nr og hvorfor?

Syntes det er ekkelt å spørre han.

Anonymkode: f14d6...e5a

Ja jeg har hemmelig nummer. Liker anonymiteten, og at jeg vet hvem som kan få kontakt med meg. Er heller ikke på facebook.

Anonymkode: bee39...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hemmelig nr pga utrolig med feiloppringinger p.g.a. navnet mitt.

Anonymkode: ae95b...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg dater har hemmelig nr og jeg lurer litt på hvorfor. Ekskjæresten min hadde også hemmelig nr og jeg fant ut hvorfor, han viste seg å ha rusproblemer og skyldte penger. 

Noen her som har hemmelig nr og hvorfor?

Syntes det er ekkelt å spørre han.

Anonymkode: f14d6...e5a

Jeg har hemmelig nr og har hatt nr mitt hemmelig i 15-20 år nå. 

Grunnen til at jeg valgte det er fordi jeg har en narkoman søster.

Det i seg selv har vært belastende på flere måter men dråpen var når hennes ''venner'' begynte å ringe til meg for å få tak i henne eller for å få dekket gjelden hennes.

Hadde det ikke vært for dette så ville jeg nok ikke hatt hemmelig nr.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har jobbmobil og derfor hemmelig nummer sånn at ikke kunder kan søke opp navnet mitt og kontakte meg på fritiden - f.eks. Det gjelder alle i firmaet jeg jobber i.

Anonymkode: 0b751...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Bäcker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobbmobil og derfor hemmelig nummer sånn at ikke kunder kan søke opp navnet mitt og kontakte meg på fritiden - f.eks. Det gjelder alle i firmaet jeg jobber i.

Anonymkode: 0b751...37e

Støtter den. Noen har hemmelig nummer for å være i fred. Å prate i telefon er tidstyveri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hemmelig nr, ingen grunn til det, vil bare ikke være tilgjengelig for "alt og alle" på nett. 

Anonymkode: d5a48...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...