Gå til innhold

Han er for god for meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en fyr i en månedstid nå, og han er faktisk en av de beste menneskene jeg har møtt. Men jeg sliter så med å fatte og begripe at JEG kan få en så fin fyr. Han er et navn innenfor idrettsveien og vært en del i media - så han absolutt ikke problemer med å få damer. Men han er veldig trofast, herlig, sender meldinger hver eneste dag, han er morsom. Og til tross for at han har hatt en karriere innenfor idretten så har han hunde andre interesser som er felles til mine. 

Men til tross for at det ikke er noen varselflagg ved denne typen, så er det et varselflagg i seg selv for meg 🙈 for jeg føler han er FOR god for meg. Jeg føler han har opprettet så mye i livet sitt og er en så fin person, og jeg har så mye mindre å vise til. 

Hvordan bli kvitt slike tanker? Jeg har så lyst til å senke skuldrene og ikke føle meg så "liten" i forhold til han. 

Anonymkode: 34053...1df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men til tross for at det ikke er noen varselflagg ved denne typen, så er det et varselflagg i seg selv for meg 🙈

Anonymkode: 34053...1df

Stol på magefølelsen.

Anonymkode: 404d7...449

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør han glad. Det er deg han trives med og vil være sammen med. Han kan sikkert møte jenter som har utrettet like mye, men det er ingen garanti at de vil passer sammen for det. 

Det er deg han oppsøker så..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en fyr i en månedstid nå, og han er faktisk en av de beste menneskene jeg har møtt. Men jeg sliter så med å fatte og begripe at JEG kan få en så fin fyr. Han er et navn innenfor idrettsveien og vært en del i media - så han absolutt ikke problemer med å få damer. Men han er veldig trofast, herlig, sender meldinger hver eneste dag, han er morsom. Og til tross for at han har hatt en karriere innenfor idretten så har han hunde andre interesser som er felles til mine. 

Men til tross for at det ikke er noen varselflagg ved denne typen, så er det et varselflagg i seg selv for meg 🙈 for jeg føler han er FOR god for meg. Jeg føler han har opprettet så mye i livet sitt og er en så fin person, og jeg har så mye mindre å vise til. 

Hvordan bli kvitt slike tanker? Jeg har så lyst til å senke skuldrene og ikke føle meg så "liten" i forhold til han. 

Anonymkode: 34053...1df

Det er en grunn til at han liker deg og akkurat deg! Slutt å tenke på hva andre tror om deg, alle er vi vanlige mennesker, han også. Gi mer faen i tankene og stol på at du er bra nok! Om han er flink med ditt eller datt, spiller ingen rolle. Dere har jo mange felles interesser, han liker deg og du liker ham. Ha fokus på det gode, ikke det dårlige! Du er bra nok som du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har datet en fyr i en månedstid nå, og han er faktisk en av de beste menneskene jeg har møtt. Men jeg sliter så med å fatte og begripe at JEG kan få en så fin fyr. Han er et navn innenfor idrettsveien og vært en del i media - så han absolutt ikke problemer med å få damer. Men han er veldig trofast, herlig, sender meldinger hver eneste dag, han er morsom. Og til tross for at han har hatt en karriere innenfor idretten så har han hunde andre interesser som er felles til mine. 

Men til tross for at det ikke er noen varselflagg ved denne typen, så er det et varselflagg i seg selv for meg 🙈 for jeg føler han er FOR god for meg. Jeg føler han har opprettet så mye i livet sitt og er en så fin person, og jeg har så mye mindre å vise til. 

Hvordan bli kvitt slike tanker? Jeg har så lyst til å senke skuldrene og ikke føle meg så "liten" i forhold til han. 

Anonymkode: 34053...1df

De fleste menn er bedre enn noen kvinne.

Anonymkode: ae231...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn er bedre enn noen kvinne.

Anonymkode: ae231...5db

Det har du så rett i 😉 ts

Anonymkode: 34053...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste menn er bedre enn noen kvinne.

Anonymkode: ae231...5db

Vi er nok like dårlige. Dessverre.

Anonymkode: 404d7...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det Espen Shampo Knutsen?

Anonymkode: 530b4...afd

Ja. Hvordan gjetta du det? :fnise:

Ts

Anonymkode: 34053...1df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Det er en grunn til at han liker deg og akkurat deg! Slutt å tenke på hva andre tror om deg, alle er vi vanlige mennesker, han også. Gi mer faen i tankene og stol på at du er bra nok! Om han er flink med ditt eller datt, spiller ingen rolle. Dere har jo mange felles interesser, han liker deg og du liker ham. Ha fokus på det gode, ikke det dårlige! Du er bra nok som du er :)

Takk for fine ord! Jeg må nok bare prøve å puste og tenke positivt 😊

Anonymkode: 34053...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, wintergirl skrev:

Du gjør han glad. Det er deg han trives med og vil være sammen med. Han kan sikkert møte jenter som har utrettet like mye, men det er ingen garanti at de vil passer sammen for det. 

Det er deg han oppsøker så..... :)

Nei, du har helt rett 😊 takk for fine ord! Han er fantastisk, så får bare nyte tiden og ikke tenke så mye. 

Anonymkode: 34053...1df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Hvordan gjetta du det? :fnise:

Ts

Anonymkode: 34053...1df

Han er vel gift 

Anonymkode: 00ca8...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolletråd, som er planlagt mellom venner? :P hvem tør innrømme navnet på daten her? om dere blir sammen og gift da, så vet alle på kg hvem du er :P "hun skrev på kg da de datet og mente hun var for dårlig for han".

 

Anonymkode: f6bc8...0de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trolletråd, som er planlagt mellom venner? :P hvem tør innrømme navnet på daten her? om dere blir sammen og gift da, så vet alle på kg hvem du er :P "hun skrev på kg da de datet og mente hun var for dårlig for han".

 

Anonymkode: f6bc8...0de

Jeg dater ikke Shampo Knutsen altså 😂 ikke helt min type. Haha. Jeg sa ja litt på spøk.

Ts

Anonymkode: 34053...1df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er vel gift 

Anonymkode: 00ca8...dcf

Jeg dater ikke Shampo Knutsen. Jeg tenkte noen spurte om han på tull, og svarte derretter 😉 Shampo Knutsen er så absolutt ikke min type, hehe

Anonymkode: 34053...1df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han?

Anonymkode: 00ca8...dcf

36 år 

Ts

Anonymkode: 34053...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du har helt rett 😊 takk for fine ord! Han er fantastisk, så får bare nyte tiden og ikke tenke så mye. 

Anonymkode: 34053...1df

Gjør det :) Han syns ihverfall du er god nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er aldri bare én egenskap ved en person som gjør dem mer attraktiv enn resten, der er sammensetningen av ulike trekk. Du har vel akkurat den sammensetningen som han tiltrekkes av, til tross for at andre damer kan være penere eller mer vellykket eller smartere. Stol på din egen verdi og nyt at du har blitt kjent med en så bra fyr! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en fyr i en månedstid nå, og han er faktisk en av de beste menneskene jeg har møtt. Men jeg sliter så med å fatte og begripe at JEG kan få en så fin fyr. Han er et navn innenfor idrettsveien og vært en del i media - så han absolutt ikke problemer med å få damer. Men han er veldig trofast, herlig, sender meldinger hver eneste dag, han er morsom. Og til tross for at han har hatt en karriere innenfor idretten så har han hunde andre interesser som er felles til mine. 

Men til tross for at det ikke er noen varselflagg ved denne typen, så er det et varselflagg i seg selv for meg 🙈 for jeg føler han er FOR god for meg. Jeg føler han har opprettet så mye i livet sitt og er en så fin person, og jeg har så mye mindre å vise til. 

Hvordan bli kvitt slike tanker? Jeg har så lyst til å senke skuldrene og ikke føle meg så "liten" i forhold til han. 

Anonymkode: 34053...1df

Kanskje felles interesser teller mer en felles karriere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...