Gå til innhold

Å ikke betale på date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er for likestilling, men realiteten er ikke helt der ennå. Jeg er for at et par jobber som et team. Jeg mener at begge skal bidra i et forhold. Ofte går damene ( statistisk sett) i minus grunnet laggvarig sykmeldinger, dropper lederstillinger, har lavtlønnede yrker osv. som alt bidrar til dårligere pensjon og generelt lavere inntekt. Min egen mor måtte si nei til høyere stilling fordi vi var 3 barn som trengte oppfølging, så hun ofret seg. Hun er ekstremt samvittighetsfull. Jeg synes det er direkte turn off når mannen ikke betaler for glasset med juice du bestiller på første date. Jeg ble helt satt ut da han ba om separat betaling og stappet kortet sitt inn. Han gaflet i seg mat og drikke, mens jeg satt med en juice og ba om den betalt separat. Jeg hadde betalt for han om jeg hadde fått kortterminalen. Han som ba meg med ut. Folk kan forandre seg når de kommer i et forhold, men det å ikke kunne betale på første date sier meg at fyren muligens er ekstremt gjerrig og da blinker varsellampene. 

Anonymkode: 1aad9...8ed

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært mann, og opplevd at kvinnen jeg datet ikke tok det som en selvfølge at hun betalte for seg selv, hadde det ikke blitt noe forhold ut av det.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, T-Rex said:

Hadde jeg vært mann, og opplevd at kvinnen jeg datet ikke tok det som en selvfølge at hun betalte for seg selv, hadde det ikke blitt noe forhold ut av det.

Ofte går damene ( statistisk sett) i minus grunnet laggvarig sykmeldinger, dropper lederstillinger, har lavtlønnede yrker osv. som alt bidrar til dårligere pensjon og generelt lavere inntekt. Min egen mor måtte si nei til høyere stilling fordi vi var 3 barn som trengte oppfølging, så hun ofret seg. Hun er ekstremt samvittighetsfull

Anonymkode: 044c8...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider