Gå til innhold

Babydrømmen - vi venter på nr to!


Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

8 dpo

Det var direkte skivebom, gitt :fnise: jeg som var så sikker på at jeg kjente både det ene og det andre. Blendahvit test nå nettopp. Kan ikke nekte for at jeg mistet litt troen... Men håpet er der fremdeles ❤️ om vi blir gravide denne PP'en har vi kommet til uke 12 når vi gifter oss 😍

Kanskje noen ser noe jeg ikke ser? 

20180424_062658.thumb.jpg.27fbef4fd041649d72b34994c6d6bc4e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

8 dpo

Det var direkte skivebom, gitt :fnise: jeg som var så sikker på at jeg kjente både det ene og det andre. Blendahvit test nå nettopp. Kan ikke nekte for at jeg mistet litt troen... Men håpet er der fremdeles ❤️ om vi blir gravide denne PP'en har vi kommet til uke 12 når vi gifter oss 😍

Kanskje noen ser noe jeg ikke ser? 

20180424_062658.thumb.jpg.27fbef4fd041649d72b34994c6d6bc4e.jpg

Ser ingenting, men 8 dpo er jo ingeting, ikke mist troen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Tyah skrev:

Ser ingenting, men 8 dpo er jo ingeting, ikke mist troen ❤️

:hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gakkepus skrev:

8 dpo er fortsatt veldig tidlig. Jeg fikk mine positive test 10dpo. Ikke mist håpet 

Det var vell va. samme med meg sist gang jeg ble gravid :) Var teit av meg, men jeg klarte ikke å dy meg... Nå har jeg kun CB digital igjen, så nå blir det ikke noe mer testing før til helgen, eller kanskje bare vente å se om mens kommer :)

 

26 minutter siden, Tonio skrev:

Som jeg skrev i går får jo ikke 1 av 5 positiv på dpo8 engang. :yvonne: Så her er det fortsatt håp!

Håper jeg er blant de som ser to streker/positiv etter hvert :nori:Denne måneden skal det sitte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Kaiaermeg said:

Det var vell va. samme med meg sist gang jeg ble gravid :) Var teit av meg, men jeg klarte ikke å dy meg... Nå har jeg kun CB digital igjen, så nå blir det ikke noe mer testing før til helgen, eller kanskje bare vente å se om mens kommer :)

 

Håper jeg er blant de som ser to streker/positiv etter hvert :nori:Denne måneden skal det sitte! 

 Neida, det er ikke teit... det er forståelig. Jeg krysser mine fingre for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gakkepus skrev:

 Neida, det er ikke teit... det er forståelig. Jeg krysser mine fingre for deg. 

Takk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo

Rosa lotionutflod nå i ettermiddag, og kjentes skikkelig våt/fuktig ut. Har vært rimelig tørr både i dag og igår... Bruker ikke å begynne på farget utflod /spotting før tidligst to dager før mens, og ikm er jo på mandag? Hva skjer? Noen hypoteser? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pjusk skrev:

Festeblødning? :nigo: Gleder meg til testing! 

Uææ, kan det være?? Håper i så tilfelle! Har aldri forstått meg helt på logisk tidspunkt for festeblødning... Men da får jeg se an hvordan det utvikler seg, og så sannsynligvis teste på lørdag :alice:

37 minutter siden, Gakkepus skrev:

Jeg og! :popcorn:

Begynte å bli litt spennende nå ja :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo 

Nå mista jeg litt troen 😞Kom ingenting mer ila. natten eller dagens første dobesøk, men i bindet nå ved andre dobesøk var der brun utflod + litt blod, akkurat som det bruker å være før mensen. 

Jeg er veldig sikker på EL pga. både temperatur, EL-test og appens beregninger... Er lutealfasen min mye kortere plutselig? Jeg bruker ikke å spotte før 12 dpo, og kan ikke huske at jeg har hatt kortere lutealfase enn 14 dager. Har vært mye stress i det siste... men er veldig sikker på at egget slapp 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 dpo

Spottet brunt med litt rødt hele gårsdagen. En liten del friskt rødt blod på kvelden. Er nok mensen som har kommet noen dager for tidlig, antar jeg... Temperaturene er slik de pleier rett før mensen kommer... Så ble det ikke denne PP'en heller. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive eller tenke, jeg er faktisk helt knust. Jeg hadde skikkelig troen denne gangen. Nå var det vår tur liksom. Så jævla dum jeg er som tror at det hjelper med litt håp. Det gjør bare fallet høyere når jeg atter en gang får mensen. Jeg orker ikke mer 😭😭😭😭😭😭

Endret av Kaiaermeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kaiaermeg skrev:

11 dpo

Spottet brunt med litt rødt hele gårsdagen. En liten del friskt rødt blod på kvelden. Er nok mensen som har kommet noen dager for tidlig, antar jeg... Temperaturene er slik de pleier rett før mensen kommer... Så ble det ikke denne PP'en heller. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive eller tenke, jeg er faktisk helt knust. Jeg hadde skikkelig troen denne gangen. Nå var det vår tur liksom. Så jævla dum jeg er som tror at det hjelper med litt håp. Det gjør bare fallet høyere når jeg atter en gang får mensen. Jeg orker ikke mer 😭😭😭😭😭😭

❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Dumme mensen... :(

Stor klem til deg, det skulle virkelig være deres tur nå. Forstår veldig godt at det er tøft akkurat nå.:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du mistenker kort lutealfase så bør nok legen kontaktes. Kjenner mange som slet med kort lutealfase, og ofte var det lite som skulle til for å fikse det. 

Lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tyah skrev:

❤️❤️ 

❤️

3 timer siden, Aryamili skrev:

:hjerte:

Dumme mensen... :(

Stor klem til deg, det skulle virkelig være deres tur nå. Forstår veldig godt at det er tøft akkurat nå.:hjerte:

❤️

1 time siden, Gakkepus skrev:

Hvis du mistenker kort lutealfase så bør nok legen kontaktes. Kjenner mange som slet med kort lutealfase, og ofte var det lite som skulle til for å fikse det. 

Lykke til. 

Har bestilt legetime pga noe annet om 1,5 uker, så tenker å ta det opp da... Men antar at hun vil si at det har bare skjedd en gang, og at det sikkert var pga stress osvosv... Får se. Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Snart eggløsning nå, forhåpentligvis :) CD11 i dag.

Helgen har vært en berg og dalbane av en annen dimensjon. På fredag flyttet vi alle tingene våre fra leiligheten til det nye huset, og hele lørdagen gikk med til å pakke ut - og vi ble faktisk nesten ferdig. Til søndagen hadde vi invitert begge sine familier, for vi tenkte at det var koselig å samles og vise alle det nye huset. Så, når alle på "min side" hadde kommet, tar søskenbarnet mitt (han er som en bror for meg) litt styringen og det hele ender opp med at han og kjæresten hans (som han har vært sammen med i fire-fem mnd, kjent i seks mnd....) avslører at de er gravide. Jeg kleistrer på litt glede og hurramegrundt, men faller helt i grus når jeg endelig klarer å snike meg inn på et annet rom. Jeg tror det bare er en uke siden jeg sa til samboer at jeg aner ikke hvordan jeg vil takle det om noen andre i nær familie blir gravide nå. Det er det evige paradokset; jeg er kjempeglad på deres vegne, samtidig som jeg skulle ønske at alle kunne få et dropp i fertiliteten frem til vi blir gravide...

Denne søndagen skulle være vår, med fokus på oss, familien, vårt nye hjem...

Han har også hintet og spurt mange ganger om ikke vi er gravide osvosv, så da tenker jeg - hva i alle dager tenkte han på?? Hva om vi var gravide og hadde tenkt å "avsløre" dette under denne samlingen?? Det var bare så mange ting som ble feil 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde time hos fastlegen min i dag, for ei herlig dame! Makan til forståelse og sympati har ikke jeg møtt før, helt fantastisk. Hun var positiv siden vi faktisk har vært gravide, men tenkte at det var greit å sjekke det grunnleggende siden det har tatt "så lang tid" etter SA'en. Skal inn å ta blodprøve på CD22 og CD3/4, for å undersøke både hormoner, vitaminer, blodsukker o.l. - progesteron for å sjekke om jeg har EL, evt. kvaliteten av denne? Husker ikke alt hun sa, men føler at det er veldig godt å bare få en sjekk på alt dette - tenk om det er noe kjempelite som må justeres før det klaffer? :nori:Eller bedre, at alt er ok og vi bare må vente litt lenger? 😇

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...