Gå til innhold

Jeg forstår ikke dette med arbeidsmarkedet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Per nå er det jo bare typen jobb som endres, og at det ikke er nok kvalifiserte mennesker til de jobbene som trengs. Jeg og mannen min jobber begge innenfor IT, men skyløsninger, med utvikling og med big data. Vi får jobbtilbud kastet etter oss ukentlig. Mannen min takket nettopp nei til en jobb fordi han akkurat har begynt i ny jobb, og når han sa nei til den tilbød de han først 100 000 mer i lønn, så 250 000 mer. Det er ekstrem mangel på mennesker med hans kompetanse.

Anonymkode: 2ad6b...70d

Ikke alle som er datanerder og har lyst å sitte foran en dataskjerm dagen lang. Usunt..

Anonymkode: f89c7...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Per nå er det jo bare typen jobb som endres, og at det ikke er nok kvalifiserte mennesker til de jobbene som trengs. Jeg og mannen min jobber begge innenfor IT, men skyløsninger, med utvikling og med big data. Vi får jobbtilbud kastet etter oss ukentlig. Mannen min takket nettopp nei til en jobb fordi han akkurat har begynt i ny jobb, og når han sa nei til den tilbød de han først 100 000 mer i lønn, så 250 000 mer. Det er ekstrem mangel på mennesker med hans kompetanse.

Anonymkode: 2ad6b...70d

Ja, helt sikkert.

Anonymkode: 9a100...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke alle som er datanerder og har lyst å sitte foran en dataskjerm dagen lang. Usunt..

Anonymkode: f89c7...d13

Nei, men da er det det som er problemet, ikke mangel på jobb.

Anonymkode: 2ad6b...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...