Gå til innhold

Spøkelsehus!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville du ha gått i et spøkelsehus med ekte skuespillere? Jeg gikk i spøkelseshuset som Mortemmania dramagruppe hadde laget. Det var helt syykt! :sulosi::Knegg: De hadde klovner som er det verste jeg vet :icon_frown:

Anbefales!!:hoppendeglad:

Anonymkode: 5211e...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare det på Tusenfryd.

 

Men det skal også sies at jeg grøsset inntil beinet når jeg gikk i nærheten av et hus i nabolaget til broder'n. Jeg kjente det langt inn meg, at i det huset der...DER er det skjedd ting og tang som er drit skumle! Og jeg nevnte det til brutters da han spurte hvorfor jeg så så rar ut i ansiktet. Prøvde å sjule det, fytti katta den frykten. 

Så var det huset på Åndenes Makt litt seinere. Og jeg skjønte jeg hele greia. Det var mye rart der inne med krig, soldater og djeveldyrkelse. Mankan!

 

Så Spøkelseshus er mere skvett og skrik. Ikke frykt. Håper jeg ikke ødelegger tråden din, ts. 

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det på Tusenfryd har jeg også lyst til å gå i! 😊 Syns det er så gøy med det adrenalinrushet jeg får :P 

Uff:icon_frown: Så skummelt!!

Absolutt ikke ødelagt tråd. Selv om det er forskjellige ting, så syns jeg alt slikt er veldig spennende 😮:sulosi::fnise:

Anonymkode: 5211e...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...