Gå til innhold

Samboer forlot meg. Vet ikke hvordan jeg skal overleve


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble nettopp forlatt av samboeren min. Han var en fantastisk mann som jeg elsket høyere enn jeg noensinne har elsket noen. Han påstår han fortsatt er glad i meg, men at han ikke syntes vi passer godt nok sammen. Jeg er knust, ødelagt og fullstendig i grøfta. 

Jeg skulle ønske jeg kunne si noe negativt om ham, men jeg har ikke noe negativt å si. Ikke en eneste ting. Han var min drøm. Jeg har blitt dumpet før, men har aldri følt det på denne måten før. Helt tom og ødelagt. Jeg klarer ikke se noen lyspunkt og lurer seriøst på poenget med livet. 

Jeg har opplevd mye vondt tidligere og er redd for å bli alvorlig deprimert. Redd for å aldri finne glede i noe igjen. Jeg klarer ikke tenke klart. På jobben gjør jeg ting feil og glemmer hva jeg holder på med.

Føler meg så totalt mislykket, ødelagt og trist. Tror aldri jeg har vært så lei meg før.

Noen tips til hvordan man overlever?

Anonymkode: 1a3dd...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.1.2018 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd mye vondt tidligere og er redd for å bli alvorlig deprimert. Redd for å aldri finne glede i noe igjen. Jeg klarer ikke tenke klart. På jobben gjør jeg ting feil og glemmer hva jeg holder på med.

Føler meg så totalt mislykket, ødelagt og trist. Tror aldri jeg har vært så lei meg før.

Noen tips til hvordan man overlever?

Det du går igjennom heter sorg, noe veldig mange som opplever et samlivsbrudd går igjennom. Det vil bli mange tunge mnd, men det blir bedre etter hvert, og det er ikke noen klisje i det hele tatt, har opplevd det samme selv. Gi deg selv litt tid til å sørge, så kom deg ut, trene litt og ta vare på deg selv. Det hjelper ekstremt godt på den psykiske helsen også. Det fungerte for meg. Ikke tenk for langt frem i tid når du er der du er nå, tenk dager og uker frem i tid. Iallefall ikke tenke på at du blir alene for alltid, det styrer du selv når den verste perioden er over. For meg tok det et års tid, så kommer det jo i bølger noen ganger. Gode venner, sosial omkvem med andre, og trening er det som skal til i en eller annen mengde. Dette klarer du!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Jeg ble nettopp forlatt av samboeren min. Han var en fantastisk mann som jeg elsket høyere enn jeg noensinne har elsket noen. Han påstår han fortsatt er glad i meg, men at han ikke syntes vi passer godt nok sammen. Jeg er knust, ødelagt og fullstendig i grøfta. 

Jeg skulle ønske jeg kunne si noe negativt om ham, men jeg har ikke noe negativt å si. Ikke en eneste ting. Han var min drøm. Jeg har blitt dumpet før, men har aldri følt det på denne måten før. Helt tom og ødelagt. Jeg klarer ikke se noen lyspunkt og lurer seriøst på poenget med livet. 

Jeg har opplevd mye vondt tidligere og er redd for å bli alvorlig deprimert. Redd for å aldri finne glede i noe igjen. Jeg klarer ikke tenke klart. På jobben gjør jeg ting feil og glemmer hva jeg holder på med.

Føler meg så totalt mislykket, ødelagt og trist. Tror aldri jeg har vært så lei meg før.

Noen tips til hvordan man overlever?

Anonymkode: 1a3dd...ffa

Kjenner igjen følelsen av å lure på om man overlever. Jeg mistet også livsgleden men fikk heldigvis god hjelp. Har vært utrolig mange tunge dager. Men også dager med lyspunkter da jeg har tro på at jeg skal få et fint liv uten han. Selv om han såret meg som ingen andre har gjort så var han min store kjærlighet som også gav meg så mye. Vær ærlig om følelsene dine og be om hjelp fra nære venner, familie, profesjonelle eller skriv det ut her i denne tråden. Du er ikke alene om følelsen men man kan føle seg så alene. Ta et minutt om gangen om nødvendig og kjemp deg videre i ditt tempo. Vær snill med deg selv, pust og si at det blir bedre. Hva som vil hjelpe for deg vet bare du men ikke gi opp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke se langt frem. Se de første minuttene, så flere minutter, og så kanskje timer. Jeg føler deg, jeg er der selv. Kommer til å sove på badet eller noe i natt, orker ikke senga

 

Anonymkode: e610d...34f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...