Gå til innhold

Hva er galt med dere kvinnfolk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg syntes i utgangspunktet menn som bare vil møtes i helgen eller på kvelden er useriøse. Kan du ikke sette av 1,5 time etter jobb til en kaffe eller middag så er du ikke klar for å ha dame uansett.

Anonymkode: 6e5eb...c88

Ja men. Hun kunne ha sagt, denne uka. Hvorfor neste?

Anonymkode: a6603...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Forundret.. skrev:

Herregud, hvorfor sier du ikke bare i fra at det passer bedre med helgen da? Mannfolk!!

dette er typisk kvinnefolk og langt ifra typisk mannfolk

beklager på vegne av alle menn, slike som ts er ganske sjeldent men de finnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Etter at vi tekstet sammen litt frem og tilbake, vi ble litt kjent osv. Hennes søster satt oss sammen. Så sa jeg at tenker å møtes og ta en kaffe sammen evt når det passer for henne? Hun plukka en dag neste uke etter jobb??! Wtf?? Jeg rekker så vidt å gjøre ting etter jobben? Hun jobber heller ikke i helgen, så hvirfor ikke bare møtes i helgen?? Faena??

 

Anonymkode: a6603...97b

Hvis du klarer å lage så mye drama ut av dette hadde jeg ikke orket en date etter jobb engang.

Anonymkode: 46c34...b81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja men. Hun kunne ha sagt, denne uka. Hvorfor neste?

Anonymkode: a6603...97b

Fordi hun hadde mye denne uka så neste uke er hun ikke like stressa og overlastet? Er bare to dager igjen av ukedagene denne uka, så da hadde det jo blitt veldig brått på!

Anonymkode: 6e5eb...c88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Enig. Jeg syntes i utgangspunktet menn som bare vil møtes i helgen eller på kvelden er useriøse. Kan du ikke sette av 1,5 time etter jobb til en kaffe eller middag så er du ikke klar for å ha dame uansett.

Anonymkode: 6e5eb...c88

Nå skal det sies at "etter jobb" om vinteren nå er synonymt med at det er kvelden og bekmørkt, så hvis du mener at alle som møter folk nå på vinteren etter jobb er useriøse og ikke klar for å ha dame så er du nok et par 20 hakk for streng.

Anonymkode: c3aa2...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er dette her vanlig? At dere pleier å møte folk i hverdagene etter jobb?

Anonymkode: a6603...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men er dette her vanlig? At dere pleier å møte folk i hverdagene etter jobb?

Anonymkode: a6603...97b

Mener date da?

Anonymkode: a6603...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trolletråd eller en tilbakestående TS. en av to

Anonymkode: 1069a...a61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ber ut en dame, så foreslår jeg alltid en dato og tidspunkt, eller flere alternativer.

Det er enklere og mer konkret å forholde seg til enn "vi møtes en dag det passer for deg", og sender i større grad signal om at man er en som tar kontroll

Når du har skrevet "en dag som passer for deg", så foreslår hun jo akkurat det.

Og det stemte ikke med dine ønsker. Så da synes du det er kjipt, det er "kvinner" det er noe galt med og du lager tråd på kvinneforum om det. 

Mann deg opp, og ta mer kontroll. Kvinner vil ikke ha en "tassaladd" uansett, de vil ha en som kan ta ansvar og initiativ.

Anonymkode: eeda8...e13

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun hadde planer i helgen..? Du høres needy ut.

Anonymkode: b7f4d...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har en masse hormoner som de styres av. Det er det som gjør dem så forvirret og rare i hodet.

Anonymkode: 12b1a...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 10.1.2018 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Etter at vi tekstet sammen litt frem og tilbake, vi ble litt kjent osv. Hennes søster satt oss sammen. Så sa jeg at tenker å møtes og ta en kaffe sammen evt når det passer for henne? Hun plukka en dag neste uke etter jobb??! Wtf?? Jeg rekker så vidt å gjøre ting etter jobben? Hun jobber heller ikke i helgen, så hvirfor ikke bare møtes i helgen?? Faena??

 

Anonymkode: a6603...97b

Hvor viktig er denne kvinnen egentlig? Antar ikke noe særlig når jeg leser innlegget over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si svarene fra kvinner er annerledes her enn i slike tråder når kvinner klar på menn.

Anonymkode: 9b803...9eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal si svarene fra kvinner er annerledes her enn i slike tråder når kvinner klar på menn.

Anonymkode: 9b803...9eb

Kanskje fordi kvinnene klager over reell problematikk og ufin oppførsel fra menn. I denne tråden klages det over en ikke-sak som få mennesker ville hengt seg opp i. 

Hva slags respons forventer du på klaging om at noen vil treffes for en kaffe etter jobb? Forklar hva som er problematisk med dette. 

Endret av WubWub
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Etter at vi tekstet sammen litt frem og tilbake, vi ble litt kjent osv. Hennes søster satt oss sammen. Så sa jeg at tenker å møtes og ta en kaffe sammen evt når det passer for henne? Hun plukka en dag neste uke etter jobb??! Wtf?? Jeg rekker så vidt å gjøre ting etter jobben? Hun jobber heller ikke i helgen, så hvirfor ikke bare møtes i helgen?? Faena??

 

Anonymkode: a6603...97b

Kanskje hun allerede har noe hun skal gjøre i helgen, da vettu. Og hvis hun er viktig, så rydder du tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner har en masse hormoner som de styres av. Det er det som gjør dem så forvirret og rare i hodet.

Anonymkode: 12b1a...a2a

Hva i innlegget til ts gjør at du mener denne jenten er forvirret og rar i hodet?

Anonymkode: bc243...ee5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva i innlegget til ts gjør at du mener denne jenten er forvirret og rar i hodet?

Anonymkode: bc243...ee5

Det heter jenta på bokmål. Ikke bland bokmål og nynorsk er du snill.

TS spør om jenter generelt. Jeg svarte hva det er, generelt sett, som gjør jenter så rare i hodet.

Anonymkode: 12b1a...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...