Gå til innhold

Har jeg lov å være lei meg, for noe jeg ikke har vært del av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er utrolig tungt for meg å brette ut om dette, men må bare prøve..

For over 1 år siden ble jeg kjent med min nåværende kjæreste, som jeg har det veldig bra ilag med. Han har veldig mye tunge dager da han mistet faren sin i en ulykke for 2 år siden, som var av at han ble påkjørt. Det har vært svært vanskelig for meg å se familien, hvordan de har det og bare det å få en liten følelse på hvordan det må være..for en mnd siden ble det endelig rettssak mot skyldig fører, og jeg ble spurt om å bli med. Jeg sa jo ja, siden jeg har lyst å være der for familien 100%. Det jeg ikke visste, var hvor grusomt det ble å høre alle vitner og se føreren, se bilder og spekulasjoner. Jeg har vært svært preget etter, er mye kvalm og dårlig med matlyst..og jeg klarer ikke legge fra meg følelsen av at det er skikkelig teit av meg..det er jo på ingen måte at jeg vil synest synd på, eller at jeg er en pårørende jeg og, for det er jeg ikke..men det gikk så sykt innpå meg..om det er fordi jeg er lei meg for at jeg ikke fikk møte han? Er så mye tanker og spørsmål

Anonymkode: ac1f7...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er naturlig og få tanker og spørsmål om saker man opplever ,og en slik rettsak kan nok trigge slike følelser hos en, særlig når man kjenner noen som er en del av historien selv om du ikke kjent hoved personen ,så har du jo fått høre deres side så tenker du sikkert en del på den ubevist og spinner dine egne tanker om vis det hadde vært en av dine så hadde du ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...