Gå til innhold

Gi meg én god grunn til å dra på treningssenteret i morgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er da bare Januar, lenge til sommeren enda.

Anonymkode: ab70c...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Har du noensinne angret på en treningsøkt når den er ferdig?

Anonymkode: 9bcb1...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da bare Januar, lenge til sommeren enda.

Anonymkode: ab70c...d8f

Hysjjjj

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Har du noensinne angret på en treningsøkt når den er ferdig?

Anonymkode: 9bcb1...1f9

Fordi jeg er i elendig form og alle kommer til å glo! Sier stemmene i hodt mitt. Men nei, har aldri angret, tror jeg...

Anonymkode: 3c239...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Fordi jeg er i elendig form og alle kommer til å glo! Sier stemmene i hodt mitt. Men nei, har aldri angret, tror jeg...

Anonymkode: 3c239...0cf

Si til stemmene i hodet ditt at de skal holde kjeft og at du er der for å gjøre noe med den elendige formen. De som er på treningssenteret til vanlig er vant til å se nykomlinger i januar og er uansett nok opptatt av sin egen trening til å bry seg om hva du gjør.

Anonymkode: 9bcb1...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare gjør det,det er en første gang for alle..

Anonymkode: 9c0ad...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du er så heldig som kan! 

Du aner ikke hvor mye jeg savner å trene, og å føle meg i form. Vært syk de siste månedene, og har treningsforbud til kroppen får tatt seg litt inn. Det er helt pyton! Føler meg 10 år eldre. 

Så gå på trening, og nyt at du kan! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er ingen som glor på deg der.

Du kommer til å føle deg mye bedre av å trene litt enn å sitte inne, og det er myye bedre for kroppen din. 

Anonymkode: 31ba4...913

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du har en kropp som er lagd for bevegelse og som fungerer, og å faktisk bruke den er den beste måten å være takknemlig på :)

Du kommer ikke til å angre på det.

Ingen kommer til å se på deg. Om noe, så kommer folk til å tenke at du er en av de viljesterke som kom seg på trening i stedet for å sitte hjemme foran TVen.

Trening er ferskvare. Går du i morgen, så kommer det til å bli enda lettere å gå neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hysjjjj

Fordi jeg er i elendig form og alle kommer til å glo! Sier stemmene i hodt mitt. Men nei, har aldri angret, tror jeg...

Anonymkode: 3c239...0cf

Ikke tenk på at du skal ha en god grunn for å dra på treningssenteret. Bare dra dit, og så drar du en eller to dager til denne uka. Og så gjør du det samme neste uke.

Hvis noen står og ser på deg er det fordi de skal bruke det apparatet du sitter på når du er ferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det er så godt etterpå. Ligger nydusjet i sengen etter en time spinning og føler meg veldig bra :)

Anonymkode: 4ca28...ed0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder da ikke motivere en der ikke har noen motivasjon selv.

Ta en dag med smågodt og potetgull på sofaen istedet, du.. Føles myyyye bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er ikke nok å bare planlegge, du må også gjennomføre. Ellers har det ingen verdi. 

Anonymkode: c9c6e...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Please

Anonymkode: 3c239...0cf

Du betaler for det. ;) 

Det også at du får økt livskvalitet... 

Tips: ikke gi deg selv valget. Definer at du SKAL trene mandager og torsdager. Dersom du ikke trener en av dagene må du trene fredags kveld. Dersom du dropper to må du trene både fredag og lørdag. Ikke gi deg selv slack. Ikke spør om du har lyst, er i form eller er motivert. Bare definer at du skal akkurat sånn du ikke stiller spørsmål ved om du skal pusse tenna eller gå på jobb. Bare definer det inn som et gjøremål og utfør.

Anonymkode: f2fe9...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Jarl Goli er der. (Eller bytt ut med en nålevende kjekkas, hvis du er under femti.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du har en kropp som er lagd for å bevege seg, og det er sagt at hvis du ikke setter av tid trening i dag, må du sette av tid til sykdom senere. Trening gir i tillegg mer energi etterhvert, selv om jeg vet hvor jævlig det er der og da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...