Gå til innhold

Egg vibrator med ledning i rompa farlig ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666

Jeg har ikke for vane å fylle bukhulen med vibrerende lateksprodukter. Det skjedde én gang, gikk bra, og er ikke forsøkt siden. 😎

Jeg husker ikke type egg, det ligger en god del år tilbake. Noe billige plastgreier, men med en solid snorløkke.

Det var vanlige tamponger. Kleint og vanskelig å få ut, det er også bakgrunnen for min første kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du putte slikt i rumpa, putt det i et kondom, så du kan bruke kondomet til å trekke det ut... ledningen kan ryke, så den kan du ikke bruke.

Det finnes nok av vibrerende plugger laget for analsex som har en fot som gjør at de ikke forsvinner opp der bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man har vibrerende ett-eller-annet som har ledning så vil vel vibreringen stoppe dersom ledningen løsner? ledningen er vel koblet til en sånn greie med knapper på for å starte den, eller så ville det vel vært en fjernstyrt/oppladbar greie og den har vel ikke ledning.

tenker bare på de innleggene her som sier "lykke til hos legevakta med vibrering i rompa" 

forøvrig er jeg enig med de som sier at det sikkert er like greit å bruke noe som er beregnet på analbruk. 

Anonymkode: 0eb4b...66e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 17.58, Sphynx skrev:

Haha, ja, det ville du vel. Hadde du mista ett egg oppi skjeden, så hadde du hatt større problemer enn at egget lå oppi der, i og med at du ikke har skjede, vil jeg tro? :fnise:

I mine 5 år i sexleketøysbransjen har jeg aldri sett et vibrerende egg med snor og ledning.

Hvorfor tror du forresten det hadde vært værre å ''miste'' egget vaginalt?

Det har jeg sett. Så kanskje du er litt ensporet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, *Luftbobla* skrev:

Det har jeg sett. Så kanskje du er litt ensporet.. 

Jeg tar gjerne imot link eller bilde 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, January 10, 2018 den 18.31, Alterego666 skrev:

Kom plutselig på at jeg mistet en hel vibrator opp i rumpa en gang. Den var på størrelse med en litt kraftig penis. Ble litt engstelig, for den durte høyt og kraftig. Jeg løste det med analdusj koblet til dusjslangen. Masse vann inn, og ut med vann og dildo i ett støt. Var rengjort på forhånd, så ikkenoe griseri. Heller ingen rifter eller problemer.

Fikk du heftig orgasme da?

Anonymkode: ff5c7...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.1.2018 den 16.28, AnonymBruker skrev:

Det ville jeg slutta med, og heller kjøpt egnede analleketøy. Dere vil ikke være det paret på legevakten.

Anonymkode: 003f6...87a

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 13.1.2018 den 7.46, AnonymBruker skrev:

Fikk du heftig orgasme da?

Anonymkode: ff5c7...a65

Det er nok ikke det jeg husker fra den episoden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...