Gå til innhold

Hvordan var din første gang med analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å få den opp i rompa altså. Både damer og menn. Jeg og en venn har hatt mye oralsex, sugd hverandre og ronket hverandre. Han har hatt mye analsex både gitt og fått. Men jeg har aldri gjort det. Vi har pratet litt og han synes vi snart kan begynne siden vi er nå trygge på hverandre. Jeg gleder meg og gruer meg. Hvordan var det for deg og når ble det godt? Bør jeg øve meg?? 

Gutt 19.

Anonymkode: 70f91...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd analsex, men aldri fått det til. Det gjør forjævlig vondt. Vet ikke om det er generelt ekstremt pinsomt å få den bak, eller om det er fissuren som ødelegger.

Anonymkode: 55e85...bfa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde det for første gang for ca 2 uker siden. Gjorde ikke vondt, men var ikke spesielt deilig. Har ikke noe imot å gjøre det flere ganger, men foretrekker "riktig" hull.  Bruk kondom og masse glide 

J18

Anonymkode: 8ecb4...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd analsex, men aldri fått det til. Det gjør forjævlig vondt. Vet ikke om det er generelt ekstremt pinsomt å få den bak, eller om det er fissuren som ødelegger.

Anonymkode: 55e85...bfa

Brukte du glidemiddel og tok det gradvis, 1 finger, 2 fingre, 3 fingre, og så tiss? Eller gikk du rett på og uten glidemiddel?

Anonymkode: 676c8...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assa. Det er helt ok. Ikke vondt, ikke veldig digg heller. Helt ok. Men jeg tok det GRADVIS med partner, uten glid og press og stress tror jeg er for jævlig. Men - tar man det gradvis, slapper av og fingrer først med masse glid, skal det gå bra.

Anonymkode: 676c8...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Assa. Det er helt ok. Ikke vondt, ikke veldig digg heller. Helt ok. Men jeg tok det GRADVIS med partner, uten glid og press og stress tror jeg er for jævlig. Men - tar man det gradvis, slapper av og fingrer først med masse glid, skal det gå bra.

Anonymkode: 676c8...68d

Er du jente eller gutt? Jeg håper jo at det blir veldig godt etterhvert. Han er jo veldig erfaren han jeg forhåpentligvis skal ha sex med. Men jeg har aldri prøvd buttplugg eller noe før eller..

Anonymkode: 70f91...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Helt jævlig. Vært dum nok til å prøve det igjen flere ganger med partnere senere og deilig har det aldri vært. Vondt, ubehagelig og nedverdigende. I tillegg slet jeg med både rifter, blødning fra endetarm, oppblåst mage og diaré etter sexen. 

Glad jeg endelig er voksen nok til å sette mine egne grenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var smertefullt, til tross for mye glidemiddel. Har prøvd noen ganger til, og det ble aldri bedre, så nå er det full nekt. Jeg er kvinne og min mann har (dessverre) stort utstyr.

Anonymkode: 11e98...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (kvinne) liker analsex utrolig godt, og gjorde det fra første gang jeg prøvde. Men det var med fast partner og han hadde mange ganger puttet en finger inn der mens han slikket meg, så det var ikke et helt ukjent konsept. 

Anonymkode: 56f77...500

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min hadde forresten en utrolig heftig orgasme første gangen jeg brukt strap-on. Legendarisk orgasme.

Anonymkode: 56f77...500

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vondt første gangen, men må si det er veldig deilig nå :)  Øvelse gjør mester? Det er ikke noe man bare slenger inn, en del oppvarming gjerne rens av endetarmen og en del glidemiddel.

 

Lykke til

Anonymkode: 00b1b...3d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker analsex veldig godt, og gjorde det også første gangen. 

Men det er ikke bare å kjøre på, spesielt ikke første gangen. 

Brukte mye tid (flere uker) med fingre, først en så to osv og mye glid før jeg var klart. 

Men med tålmodighet og oppvarming er det bare deilig :-) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aller første gang var da jeg var 18, med en idiot av en eks. Det var forferdelig vondt, og føltes ikke greit i det hele tatt. Det skulle gå mange år før jeg prøvde igjen, faktisk nesten ti... Jeg gav det da et forsøk men min daværende partner, og det var kleint og ikke spesielt godt, hverken fysisk eller psykisk.

Min nåværende partner har alltid vært storfan av anal, og jeg var forberedt på at det ville være et ønske fra hans side at vi prøvde det i alle fall én gang. Jeg har en veldig god kjemi med denne mannen, og han er den første elskeren jeg virkelig har følt at ting er trygt og godt med, noe som er et must ved bl.a. analsex.

Vi gav det altså et forsøk, og han var meget forsiktig og opptatt av hvordan jeg følte det hver sekund av akten, og vi gjennomførte uten at det medførte noe særlig smerter for meg. Noe ble det, for han er ganske svær, men mest av alt var jeg veldig overrasket over at det var så deilig. Jeg hadde aldri trodd, ALDRI, at det skulle være digg, så det var en skikkelig bra overraskelse. Siden den gang har vi matt masse analsex, og jeg vil gå så langt som å si at hvis det noensinne blir slutt med denne partneren, så må neste partner være interessert i analsex også, ellers tror jeg at det vil være et stort savn i sexlivet.

Min anbefaling er å prøve i ulike stillinger for å se hva som føles enklest mtp å få den inn. For meg er det desidert best å ligge i skje i starten, og deretter endre stilling når ting har kommet seg mer på gli. Tillitt til partner er alfa og omega, og for meg er også renslighet viktig. Jeg bruker douche for å forberede meg, for jeg er ikke så keen på uhell. Men, hvis uhell skulle forekomme, og det er ikke helt utenkelig om man har mye analsex, så må man være trygg på at partneren tar det lugnt, og ikke freaker helt. Da hadde det vært kroken på bakdøra rimelig fort, kan du si :fnise:

Anonymkode: 67607...e88

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk leketøy først! Her gjelder det ikke å få noe stort oppi rumpa med en gang, men start heller med leketøy for nybegynnere. Masse glidemiddel er også et must. Lytt til kroppen, er det vondt, så avbryt med en gang. Ukomfortabelt er det nok i starten, men det skal ikke være smertefullt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var uvant og rart, men en fin første gangs opplevelse. Jeg har av en eller annen grunn ikke problem med en penis der bak, men jeg takler ikke tanken på å bli fingret, så det gjør at jeg ikke venner meg til gradvis å bli fylt opp. Men vi hadde forberedt oss godt, jeg hadde selvfølgelig tømt tarmen og brukt analdusj. Når det kom til at vi skulle ha sex så kåtet mannen meg så opp, uten å la meg komme, så jeg glemte all bekymring og var ikke nervøs lengre. Vi påførte analeaze, som bedøver slimhinnene litt. Han hadde kondom på og smurte meg og seg inn med mye glidemiddel.  Når han begynte å  penetrere så slappet jeg av så godt jeg kunne, når hodet på penis nesten var inne så stoppet han ei stund til jeg ble vant til at han var der. Mens vi ventet så han kysset han meg på nakken og ryggen, mens han lekte med klitten, etter hvert så slappet jeg så av at det var lett for han og penetrere meg forsiktig. Husk at du dytter ut (akkurat som når du er på do) samtidig som han dytter inn. Når han var helt inne så holdt han seg stille sånn at jeg fikk vent meg til han, etter det så pumpet han forsiktig inn til jeg begynte å støte mot, når jeg gjorde det følte han seg trygg på å øke tempoet. Analsex gir dessverre ikke meg så mye, det var litt sånn sviende i rumpa og en hul følelse i magen når han penetrere meg, men det gikk over. Etter det så følte jeg det sånn når man legger en stor kabel, litt rart siden den gikk inn og ut. Men det var ikke vondt, ikke spesiell godt heller. Men jeg pleier å bruke en vibrator på klitten, og da får jeg også orgasmer. Så vi gjør det ikke ofte siden ingen av oss syns det er favoritten, men det er noe vi gjør en gang i blant.

Men du som mann har jo p-punkt der bak og vennen din har hatt erfaring med analsex selv, så du er nok i gode hender og blir nok og få mye mer nytelse en det jeg gjør. Husk at det er helt greit og si vent eller stopp om det ikke kjennes greit ut. Men hovedsaken er at du slapper av og ikke spenner deg. Lykke til! Håper du får en fin opplevelse.

Anonymkode: a3748...8f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som er viktig ved anal sex er å bruke glidekrem og gå veldig sakte og rolig frem. For menn så kan anal sex være deilig fordi prostatakjertelen blir stimulert "innenfra" og de kan få orgasme ved det. Så bare kjør på, og lykke til! :)

Anonymkode: c6467...8bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, January 10, 2018 den 12.02, AnonymBruker skrev:

Å få den opp i rompa altså. Både damer og menn. Jeg og en venn har hatt mye oralsex, sugd hverandre og ronket hverandre. Han har hatt mye analsex både gitt og fått. Men jeg har aldri gjort det. Vi har pratet litt og han synes vi snart kan begynne siden vi er nå trygge på hverandre. Jeg gleder meg og gruer meg. Hvordan var det for deg og når ble det godt? Bør jeg øve meg?? 

Gutt 19.

Anonymkode: 70f91...59f

Har du spurt hvordan vennen din opplever analsex? Har du prøvd selv med fingre eller noe annet? Du trenger ikke å øve. Når du er klar, bruk mye olje, varm opp med fingrene, en liten butplug først. Omtrent 4-6 cm inn og opp mot magen, sitter prostata. Denne omtales ofte som gutta sitt g-punkt. Når du får prostata stimulerert vil dette etter litt oppvarming, gi deg superdeilig opplevelse. Det er faktisk ekstremt deilig og kan gi helt vannvittige orgasmer.

Gå pent og forsiktig frem, ved å venne rumpemusklene til penis, vil den sammen med glidemiddel, gli lett inn. Når du først har vendt deg til størrelsen kan vennen din pule deg helt uten ubehag. Du vil synes det er vannvittig deilig opplevelse. Slapper du av å nyter,vil orgasmen bli amazing. 

Gutt 21.

Anonymkode: 6cdcc...585

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På ‎13‎.‎01‎.‎2018 den 8.00, AnonymBruker skrev:

Har du spurt hvordan vennen din opplever analsex? Har du prøvd selv med fingre eller noe annet? Du trenger ikke å øve. Når du er klar, bruk mye olje, varm opp med fingrene, en liten butplug først. Omtrent 4-6 cm inn og opp mot magen, sitter prostata. Denne omtales ofte som gutta sitt g-punkt. Når du får prostata stimulerert vil dette etter litt oppvarming, gi deg superdeilig opplevelse. Det er faktisk ekstremt deilig og kan gi helt vannvittige orgasmer.

Gå pent og forsiktig frem, ved å venne rumpemusklene til penis, vil den sammen med glidemiddel, gli lett inn. Når du først har vendt deg til størrelsen kan vennen din pule deg helt uten ubehag. Du vil synes det er vannvittig deilig opplevelse. Slapper du av å nyter,vil orgasmen bli amazing. 

Gutt 21.

Anonymkode: 6cdcc...585

Gutter som lurer på hvordan det er å ha analsex kan kjøpe seg en veldig fin vibrator som går akkurat inn til prostata. Legg deg på ryggen og sett den på.  Du kjenner at det blir deilig uten at du runker kuken.  Du kommer.   Neste steg er å få the real thing.  Hvis du ikke har noen, har du Gaysir og Club Hercules i Storgata.  Legg på naken på magen. Smør inn med mye glidemiddel. Ta en finger inn. En til.  Så la den skli sakte inn. Ta den ut igjen, smør på mer glid.  La den sakte skli inn og ut.  Snu deg rundt, så dere kan snakke med hverandre, og han kan se din kuk også.  Dette blir trivelig. Lykke til med prostataorgasmen.

Anonymkode: b9199...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...