Gå til innhold

Føler jeg er utro mot han..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Mannen min døde for snart to år siden, og jeg har såvidt begynt å date igjen etter en del press fra familie og venner. Vi hadde (heldigvis?) ikke barn, så det er bare meg å tenke på. 

Det er jo «på tide» å komme over dette nå får jeg høre, men jeg får så uendelig dårlig samvittighet! En mann kysset meg på en fest for en stund siden - og da klikket jeg i vinkel og fortalte at han ikke kunne gjøre det, jeg er jo en gift kvinne!! Så går det opp for meg at det er jeg faktisk ikke lenger.. 

Forrige uke avluttet jeg et lite forhold til en mann jeg liker utrolig godt og begynte å falle for - fordi samvittigheten min holder på å spise meg opp. Jeg kommer ikke over denne følelsen av at jeg er utro mot mannen min :( 

er det noen som har råd? Kommer jeg å være alene for alltid? Jeg er bare 30 år...

Anonymkode: 31aed...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at mannen din ville ønske at du har det bra og at du ikke er ensom. Uansett hva du gjør så kommer han dessverre ikke tilbake. Men han var glad i deg og ønsker ikke at du skal leve livet med dårlig samvittighet og ikke bruke mulighetene du har. Du kommer heller aldri til å glemme ham, behold ham som et godt minne og vit at han ønsker deg alt godt. Gå videre med god samvittighet, du er ikke utro mot ham selv om det føles slik. 

Lykke til, det er masse glede i vente for deg hvis du bare tillater deg å ta det imot! ❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke klar for å gå videre, hvorfor presse det frem? Press fra familie og venner? Bullshit

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...