Gå til innhold

Nettopp begynt på treningstudio, veiledning søkes.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Endelig har jeg "turd" å begynne på treningsstudio, det var vanskelig ( vondt i magen ) første gangen, men det gikk overraskende fint takket være en venn som var med.

Er helt ny og "grønn" på området, er det noen som kan anbefale litteratur/ tips til hvordan jeg kan trene hele kroppen på best mulig måte?

Kommer til å trene hver dag untatt helger ( varierte øvelser og tid ) målet er å ta av noen kg, få bedre kondisjon, utholdenhet, helsegevinst. Men, jeg vet ikke "hvordan det er riktig å trene"?

Hvordan vet jeg at "jeg får trent hele kroppen i løpet av en uke"?

Andre tips?   taknemlig for svar.

Hilsen helt "ny, uerfaren med vil så gjerne lære"

Anonymkode: 8657d...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Endelig har jeg "turd" å begynne på treningsstudio, det var vanskelig ( vondt i magen ) første gangen, men det gikk overraskende fint takket være en venn som var med.

Er helt ny og "grønn" på området, er det noen som kan anbefale litteratur/ tips til hvordan jeg kan trene hele kroppen på best mulig måte?

Kommer til å trene hver dag untatt helger ( varierte øvelser og tid ) målet er å ta av noen kg, få bedre kondisjon, utholdenhet, helsegevinst. Men, jeg vet ikke "hvordan det er riktig å trene"?

Hvordan vet jeg at "jeg får trent hele kroppen i løpet av en uke"?

Andre tips?   taknemlig for svar.

Hilsen helt "ny, uerfaren med vil så gjerne lære"

Anonymkode: 8657d...65d

ha en veileder fra treningsstudio, det vil hjelpe deg langt på vei, og være mer effektiv i det du gjør, og jeg vil tro det er mye kunnskap å hente hos dem når det gjelder kosthold. Men mister du fokuset når du har med en venn, så kan du raskt bli inneffektiv. Jeg regner med det vil koste noe ekstra å ha en veildeder fra treningsstudio, men det vil være en god sparringspartner slik at du kommer godt igang. Det gjelder å være effektiv i sine øvelser, og du vil oppleve du raskt kommer form kontra om du gjorde de alene.

 

Anonymkode: 5448b...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ha en veileder fra treningsstudio, det vil hjelpe deg langt på vei, og være mer effektiv i det du gjør, og jeg vil tro det er mye kunnskap å hente hos dem når det gjelder kosthold. Men mister du fokuset når du har med en venn, så kan du raskt bli inneffektiv. Jeg regner med det vil koste noe ekstra å ha en veildeder fra treningsstudio, men det vil være en god sparringspartner slik at du kommer godt igang. Det gjelder å være effektiv i sine øvelser, og du vil oppleve du raskt kommer form kontra om du gjorde de alene.

 

Anonymkode: 5448b...5cd

Takk for tips! skal prøves:)

Anonymkode: 8657d...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...