Gå til innhold

Hjelper det å ligge med noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var på en måte tanken min. Samtidig som jeg skjønner hva de andre her sier også. Den fyren jeg i så fall ligger med er da en fyr jeg har ligget med jevnlig før. Han har gjennom 4 år jevnlig snakket til meg om at han likte meg osv, men samtidig vet jeg godt at dette er en fyr som separerer følelser og sex. Ikke at jeg har hatt eller vil komme til å få følelser for han, men jeg vil jo heller ikke være "en tøs". Men denne fyren har sjanser i hytt og gevær på bra damer, og likevel har han lagt seg etter meg når det kommer til sex, og jeg har avvist masser av ganger og han har enda slått til med jevne mellomrom. Håpet mitt er da at om jeg ligger med han, så vet jeg at jeg får en bra opplevelse som han vil gjenta, og at det kanskje kan hjelpe meg å forstå at det finnes andre enn min ferske eks

Anonymkode: b57dc...e75

Siden det er en tidligere sex partner som du har et godt forhold til og som liker deg så er det ikke noe som skader....

Anonymkode: 8d43f...9a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden det er en tidligere sex partner som du har et godt forhold til og som liker deg så er det ikke noe som skader....

Anonymkode: 8d43f...9a8

Men er det horete av meg å gjøre det?

Anonymkode: b57dc...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er det horete av meg å gjøre det?

Anonymkode: b57dc...e75

Hvis du bedømmer deg selv på den måten, så betyr det at du også bedømmer andre kvinners seksuelle adferd. Det er ingen god egenskap. M49.

Anonymkode: 6eb5d...312

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 3.07, AnonymBruker skrev:

Kort fortalt så har det blitt slutt, og jeg har prøvd alt jeg kan for å få en ordning, delvis fått han med på det, men så endt opp med låst dør. Jeg er ikke forelsket lenger engang men jeg er forjævlig glad i han og jeg skulle ønske jeg kunne drite i han på lik linje med alle mine andre ekser! Men det går bare ikke... klarer ikke flytte han en millimeter ut av hodet. Enda hvor mye jeg ønsker det. Så uansett hvor speisa det høres ut, hjelper det å ligge med andre? Jeg har en fyr jeg hadde en del hygge med før jeg traff han jeg nå ikke lenger er sammen med, og det handler ikke om at jeg MÅ ha sex, men jeg MÅ få eksen ut av hodet, og tenker da på hvor vidt det hjelper å ligge med andre som jeg vet jeg har god "sengehygge" med og får oppmerksomhet fra??

Anonymkode: b57dc...e75

Det hjelper ingenting å ligge med noen andre etter et brudd, tro meg, jeg har forsøkt det der flere ganger og allerede like etter flere brudd... Droppe den, du vil ikke lære av å begå feil du også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er det horete av meg å gjøre det?

Anonymkode: b57dc...e75

Hvis du ser på det som horete så kommer du garantert ikke til å føle deg bedre etterpå. Hva andre ser på som horete (for et ord!) spiller ingen rolle da du uansett vil se på deg selv med foraktfulle øyne. 

Anonymkode: a4bb9...d4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fikk savnet til å føles verre for meg. Vi var i tillegg ganske full og klønete, så sexen var elendig. Så selv om det hadde vært slutt ei stund, så kjentes det feil ut siden jeg ikke var over eksen. Så jeg ville anbefale deg til å vente til du virkelig har lyst på noen, ikke bare for å komme over noen. Men mange som har svart har andre erfaringer enn meg, så du må kjenne på hva som er rett for deg.

Endret av FluffyJuggernaut
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.1.2018 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Hvis du ser på det som horete så kommer du garantert ikke til å føle deg bedre etterpå. Hva andre ser på som horete (for et ord!) spiller ingen rolle da du uansett vil se på deg selv med foraktfulle øyne. 

Anonymkode: a4bb9...d4c

Hva mener du egentlig? Virker som du hang deg opp i at jeg spurte om det er horete. Tidligere i livet lå jeg med menn over en lav sko og det er nesten halvparten av de jeg angrer på og ville vært foruten. Det sitter litt i meg at jeg skammer meg over dette. Men han jeg snakker om her har jeg aldri angret på, selv om han tydelig bare ville ha sex (det ville jo jeg og). Tenkte da at når han er en jeg fra før har hatt seksuelt med å gjøre, så er det ikke til skade å ha sex igjen? Både for opplevelsen, nytelsen og å se at det finnes andre. Er det liksom en stor sannsynlighet for at det vil virke motsatt og øke savnet mitt etter eksen?

Anonymkode: b57dc...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...