Gå til innhold

Hjelper det å ligge med noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort fortalt så har det blitt slutt, og jeg har prøvd alt jeg kan for å få en ordning, delvis fått han med på det, men så endt opp med låst dør. Jeg er ikke forelsket lenger engang men jeg er forjævlig glad i han og jeg skulle ønske jeg kunne drite i han på lik linje med alle mine andre ekser! Men det går bare ikke... klarer ikke flytte han en millimeter ut av hodet. Enda hvor mye jeg ønsker det. Så uansett hvor speisa det høres ut, hjelper det å ligge med andre? Jeg har en fyr jeg hadde en del hygge med før jeg traff han jeg nå ikke lenger er sammen med, og det handler ikke om at jeg MÅ ha sex, men jeg MÅ få eksen ut av hodet, og tenker da på hvor vidt det hjelper å ligge med andre som jeg vet jeg har god "sengehygge" med og får oppmerksomhet fra??

Anonymkode: b57dc...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev:

Det har iallefall aldri skadet.

Godt poeng... men det er vel verken "moralsk riktig" rett etter et brudd, eller fornuftig? Jeg hadde liksom en liten tanke om at det kanskje hjelper meg å virkelig kjenne at det er andre menn som også "passer", om så bare på det planet. Vil liksom samtidig heller ikke framstå som en hore verken for meg selv eller andre 

Anonymkode: b57dc...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper hvis det er med folk en liker og som har respekt for en tilbake. Ellers blir det verre av det.

Anonymkode: 6c3be...c70

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke noe mindre glad i eksen din fordi om du ligger rundt. Bare mindre attraktiv...

Anonymkode: 469df...82a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det hjalp litt. Men et ligg hjelper ikke mot savnet av de positive tingene eksen gav deg og som gjør at folk blir værende i et forhold hvis man kan si det slik. 

 

Anonymkode: 89d3e...cc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på hvordan man er. Kanskje du har godt av en flørt og et ligg ;) ?

For min del hadde det bare vært villspor. Men vet at andre har opplevd andre erfaringer

Anonymkode: af6da...855

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil ikke fjerne savnet etter xen nei. Det hjelper kun der og da evt.. så føler du deg enda verre etterpå..

Det beste rådet mitt for å komme over xen er å gi det tid. Fjern feks bilder, gaver du har fått av han osv. Gjem det eller kaste. Ikke kontakte han på fb eller sms, etc. Og så skal du være mest mulig opptatt. Jobb ekstra om du kan, vær sammen med venner omtrent hele tiden og finn på noe gøy. Cluet er å holde seg opptatt å få tanker over på andre ting.

Endret av tussi84
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som hjelper er tid, holde seg mest mulig "opptatt med sunne aktiviteter" en periode.

Tenke slik: " han er en eks fordi vi ikke passet sammen, hvordan kan jeg finne en som "passer ennå bedre" når jeg er klar for det".?

Det hjelper IKKE å ligge med en annen, tvert i mot, gjør vondt værre.

Anonymkode: 80486...3f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, ja det hjelper. Men ikke en hvem som helt random fyr, gjerne en man har ligget med før og vet at man har litt rundt lillefingeren som liker en og aldri vært redd for å vise det. For eksempel en tidligere flørt. Hjelper å ha det gøy og bli mint på at andre menn der ute forguder en når man faktisk lar de få sjansen :)

Anonymkode: 5513d...e1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, ja det hjelper. Men ikke en hvem som helt random fyr, gjerne en man har ligget med før og vet at man har litt rundt lillefingeren som liker en og aldri vært redd for å vise det. For eksempel en tidligere flørt. Hjelper å ha det gøy og bli mint på at andre menn der ute forguder en når man faktisk lar de få sjansen :)

Anonymkode: 5513d...e1a

Ja det var på en måte tanken min. Samtidig som jeg skjønner hva de andre her sier også. Den fyren jeg i så fall ligger med er da en fyr jeg har ligget med jevnlig før. Han har gjennom 4 år jevnlig snakket til meg om at han likte meg osv, men samtidig vet jeg godt at dette er en fyr som separerer følelser og sex. Ikke at jeg har hatt eller vil komme til å få følelser for han, men jeg vil jo heller ikke være "en tøs". Men denne fyren har sjanser i hytt og gevær på bra damer, og likevel har han lagt seg etter meg når det kommer til sex, og jeg har avvist masser av ganger og han har enda slått til med jevne mellomrom. Håpet mitt er da at om jeg ligger med han, så vet jeg at jeg får en bra opplevelse som han vil gjenta, og at det kanskje kan hjelpe meg å forstå at det finnes andre enn min ferske eks

Anonymkode: b57dc...e75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var på en måte tanken min. Samtidig som jeg skjønner hva de andre her sier også. Den fyren jeg i så fall ligger med er da en fyr jeg har ligget med jevnlig før. Han har gjennom 4 år jevnlig snakket til meg om at han likte meg osv, men samtidig vet jeg godt at dette er en fyr som separerer følelser og sex. Ikke at jeg har hatt eller vil komme til å få følelser for han, men jeg vil jo heller ikke være "en tøs". Men denne fyren har sjanser i hytt og gevær på bra damer, og likevel har han lagt seg etter meg når det kommer til sex, og jeg har avvist masser av ganger og han har enda slått til med jevne mellomrom. Håpet mitt er da at om jeg ligger med han, så vet jeg at jeg får en bra opplevelse som han vil gjenta, og at det kanskje kan hjelpe meg å forstå at det finnes andre enn min ferske eks

Anonymkode: b57dc...e75

Bare å lure seg selv, forstår ikke hvordan noen kan synke så dypt, i stedet for og jobbe med seg selv.

Anonymkode: 80486...3f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare å lure seg selv, forstår ikke hvordan noen kan synke så dypt, i stedet for og jobbe med seg selv.

Anonymkode: 80486...3f2

Jobbe med seg selv? Hvordan da?

Anonymkode: b57dc...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobbe med seg selv? Hvordan da?

Anonymkode: b57dc...e75

Egenutvikling, bli mer bevisst på alle områder, psykisk, fysisk,ta kontroll over deg selv 100%

Les deg opp, og pule "for å komme over" er lavbevissthet, det tar bare brodden, ikke grunnflaten, man er "like langt"

Anonymkode: 80486...3f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egenutvikling, bli mer bevisst på alle områder, psykisk, fysisk,ta kontroll over deg selv 100%

Les deg opp, og pule "for å komme over" er lavbevissthet, det tar bare brodden, ikke grunnflaten, man er "like langt"

Anonymkode: 80486...3f2

Kan du utdype dette?

Anonymkode: b57dc...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du utdype dette?

Anonymkode: b57dc...e75

Nei, du får google it.

Anonymkode: 80486...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Verden er ikke svart hvitt. TS kan jobbe med seg selv og ligge med andre samtidig.

For meg har det hjulpet, og det viktigste har vært at sexen har vært bra. Da ser man, som du sier, at det finnes andre man matcher bra med om enn kun på det planet.

Anonymkode: 54f5d...d47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde det gjort ting verre. Hadde sikkert hatt en god sexopplevelse der og da, men etterpå hadde det bare blitt enda mer tomt og trist og jeg hadde sittet igjen med en ekkel følelse. Litt sånn som å drikke seg full for å glemme, jeg fikser ikke det heller. Blir full og de vonde følelsene blir bare forsterket. 

Anonymkode: a4bb9...d4c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hjalp det overhodet ikke. Jeg møtte en som jeg egentlig klikket bedre med enn exen kjemimessig og han var også mye penere sånn objektivt sett (og sex og nærhet var det heller ikke noe i veien med), men jeg lå bare der etterpå og tenkte at det skulle ha vært med exen. Følte det bare ble ekkelt og feil.

Nå når jeg har fått exen mer på avstand følelsesmessig så tenker jeg ikke sånn i det hele tatt, men jeg vet i hvert fall at for min del så gjør det det bare verre å ligge med andre så lenge jeg er sterkt involvert følelsesmessig i en ex fremdeles.

Kan legge til at "the best way to get over someone is to get under someone else" har funket med andre exer der de ikke satt så fast i hodet mitt etter bruddet

Anonymkode: 3cc85...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hjalp det etter at forhold har endt å ligge med noen nært sagt snarest mulig. Det er som vi sier "komme seg opp på hesten igjen."

Men jeg er mann, det kan være annerledes for deg som er kvinne. Og forsåvidt annerledes for deg som person også.

Men uansett om det hjelper eller ikke, så er det ikke det eneste som skal til. Jeg ser ganske klart av innlegget ditt at du sturer, og at du må finne ut av å leve livet uten denne eksen din. Det å evt. ligge med "noen" blir en del av det nye livet, ikke det nye livet i seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...