Gå til innhold

Spandere kinoen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

(Har ikke lest hele tråden)

Jeg liker best å betale for meg selv, med mindre vi er kjærester/datet en stund for da kan vi bytte på hvem som betaler. Det er ikke noe galt i å spandere, men det velger du helt selv hva du ønsker å gjøre. Kjenner mange jenter som forventer at gutten spanderer, men da forventer de det utover i forholdet også. Om det er noe du ikke er enig i så kan du jo like gjerne sette standarden ved første date. Eller spandere nå også ta det opp senere skulle det bli flere dater. 

Anonymkode: 6bb9c...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.1.2018 den 7.49, AnonymBruker skrev:

Nei, men du har oppblåst selvbilde fordi du mener at alle menn er interessert i deg. Det er direkte kvalmt. Så det hjelper ikke om du så bruker 20.000 i måneden på skjønnhet, for det er nok ingen som vil ha deg i lengden uansett :)

Jeg snakket ikke om asiatere, jeg snakket om andre europeere. Men det et jo typisk norske prinsesser å være fiendtlig innstilt til andre lands folk. Bortsett fra kjekkasene i Hellas som utnytter dem da, da er det liksom greit. Patetisk. 

Anonymkode: 30d87...ff5

Jeg har aldri sagt at alle menn er interessert i meg, men det er veldig mange, og selvom jeg har vært i et 8 år langt forhold så er det fortsatt mange menn som venter på å få muligheten med meg, sånn er det for de fleste kvinner, det er ikke manko på "friere" for å si det sånn og man har ikke oppblåst selvbilde fordi man attesterer fakta. Derfor; er ikke mannen noe hyggelig eller gjør noe for å vise at han setter pris på meg, så velger jeg/vi heller en annen.
Jeg har heller ikke nevnt asiatere, det er dine ord. Sammenligner man norge med andre europeiske land som tyskland, polen eller danmark så er fremdeles levestandaren der fattigere enn i norge.
Har ingenting i mot personer fra utlandet jeg, men det er jo veldig tydelig at du har noe mot norske kvinner, og det er typisk patetisk å tro du er et bra kjæresteeksemplar fordi du får (eller ikke får, tror jeg nok heller men) ikke-norske kvinner som vil ha deg av helt andre grunner enn kjærlighet. Det er direkte kvalmt det! Og ingen av de vil ha deg i lengden heller :)

Anonymkode: bd741...78e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sagt at alle menn er interessert i meg, men det er veldig mange, og selvom jeg har vært i et 8 år langt forhold så er det fortsatt mange menn som venter på å få muligheten med meg, sånn er det for de fleste kvinner, det er ikke manko på "friere" for å si det sånn og man har ikke oppblåst selvbilde fordi man attesterer fakta. Derfor; er ikke mannen noe hyggelig eller gjør noe for å vise at han setter pris på meg, så velger jeg/vi heller en annen.
Jeg har heller ikke nevnt asiatere, det er dine ord. Sammenligner man norge med andre europeiske land som tyskland, polen eller danmark så er fremdeles levestandaren der fattigere enn i norge.
Har ingenting i mot personer fra utlandet jeg, men det er jo veldig tydelig at du har noe mot norske kvinner, og det er typisk patetisk å tro du er et bra kjæresteeksemplar fordi du får (eller ikke får, tror jeg nok heller men) ikke-norske kvinner som vil ha deg av helt andre grunner enn kjærlighet. Det er direkte kvalmt det! Og ingen av de vil ha deg i lengden heller :)

Anonymkode: bd741...78e

Det du beskriver er gjerne noe som skjer både menn og kvinner i forhold, dvs. man blir mer attraktiv, gjerne fordi man allerede har en partner og sånn sett femstår som attraktiv for det motsatte kjønn (man har jo allerede landet en mann/kvinne). At du attributerer dette til deg selv og kvinner generelt sier bare mer om ditt oppblåste ego. 

Jada, folk flest har i de fleste land i verden opplevd mindre materiell velstand enn i Norge, det gjelder også i Europa. Men det betyr jo ikke at folk, og kvinner spesielt, er kuet og prisgitt en mann av den grunn. Det at du og andre med prinsessenykker ikke forestiller seg at man kan finne kjærligheten i utlandet gjør det ikke mer sant :). At du projiserer dine egne egenskaper over på andre, som innebærer at man søker etter menn for materiell trygghet fremfor kjærlighet sier i alle fall mer om deg enn utenlandske kvinner. Men i ditt tilfelle tipper jeg eplet ikke faller så langt fra stammen, eller hva? :) *host, host, human garbidge, host, host*. 

Anonymkode: 30d87...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...