Gå til innhold

Jente 12 gruppevoldtatt av asylsøkere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nok en tragedie. Ei 12 år gammel jente gruppevoldtatt av fire asylsøkere. Kun den ene fikk fengselstraff, de andre samfunnstraff 😳

Når skal man ta offrene på alvor å gjøre noe med disse tragisk lave straffene? Send dem ut av landet! 

 

https://www.rights.no/2018/01/ny-norsk-virkelighet-jente-12-ar-voldtatt-av-asylsokere/

Anonymkode: 1312c...2d3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dyster lesing. Her er det bare ett offer, og mange kriminelle. Og nei, snakker ikke bare om de drittsekkene. BV, kommunen, støtteapparatet og alle andre som egentlig skal beskytte denne jenta er skyldig i denne saken. De fortjener også sin straff. Særlig den ansatte som ikke engang gadd å gå over dørstokken.

Likevel noen ting som ikke forklares i artikkelen.

 - Hvorfor omgås en 12 år gammel jente med gutter som er mange år eldre enn henne?

- Hvorfor i huleste var hun i boligen med dem uten tilsyn?

- Hvorfor i svarte omtales guttene som mindreårig når ene var 20(!!) år og de andre "17"?? (Vedder at de egentlig er eldre i virkeligheten)

Håper foreldrene kjemper for  å få den erstatningen hun trenger og har krav på.

 

Anonymkode: 5f595...335

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Og hvor er de store oppslagene fra for eksempel NRK, Dagbladet eller VG i denne saken? :P

Anonymkode: 52ec8...301

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Mithrandates said:

Alltid morsomt å lese fra Hege Storhaug.

Hun har bare blitt mer underholdende etter at hun mistet statsstøtten.

Håper hun og Hanne Nabintu tar en konsert en gang i nærmeste fremtid, ja kanskje endog en Norges-turne: https://www.youtube.com/watch?v=r3VT6bgR_eg

Ja, gruppevoldtekt av barn er veldig morsomt.. 

Anonymkode: 34e69...12d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finner ikke noen dom i denne saken, ei heller noen andre fakta. Har det skjedd i virkeligheten? 

Anonymkode: 67f67...735

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med artikkelens forfatter. Ubeskrivelig at en voldtektsmann som har skadet et menneske på den måten skal få samfunnsstraff. I Norge som ellers skryter av rettssystemet sitt. Men jeg vil gjerne lese dommen. Jeg har ingen grunn til å tro at Storhaug lyver i fremstillingen av saken. Samtidig kan jeg bare spekulere i hvorfor foreldrene ikke har lært dattera si basic ting som hvor grensen går og hvor risikoen begynner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Drizzt skrev:

Helt enig med artikkelens forfatter. Ubeskrivelig at en voldtektsmann som har skadet et menneske på den måten skal få samfunnsstraff. I Norge som ellers skryter av rettssystemet sitt. Men jeg vil gjerne lese dommen. Jeg har ingen grunn til å tro at Storhaug lyver i fremstillingen av saken. Samtidig kan jeg bare spekulere i hvorfor foreldrene ikke har lært dattera si basic ting som hvor grensen går og hvor risikoen begynner.

Jeg vil gjerne lese dommen. Jeg har all grunn til å tro at Storhaug lyver i fremstillingen av saken.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanvittig. Bare 12 år gammel! At ikke dette er førstesidestoff i alle landets aviser sier jo sitt.

Anonymkode: ca4af...095

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mithrandates skrev:

Alltid morsomt å lese fra Hege Storhaug.

Hun har bare blitt mer underholdende etter at hun mistet statsstøtten.

Håper hun og Hanne Nabintu tar en konsert en gang i nærmeste fremtid, ja kanskje endog en Norges-turne: https://www.youtube.com/watch?v=r3VT6bgR_eg

Enda merkeligere at folk ikke sjekker HRS sine påstander 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt vanvittig. Bare 12 år gammel! At ikke dette er førstesidestoff i alle landets aviser sier jo sitt.

Anonymkode: ca4af...095

Men hvordan vet du om historien er ekte? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt vanvittig. Bare 12 år gammel! At ikke dette er førstesidestoff i alle landets aviser sier jo sitt.

Anonymkode: ca4af...095

Grunnen til at det ikke er det er fordi det er rent oppspinn. Det der er ikke en troverdig kilde.

Anonymkode: 9a049...2d2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at det ikke er det er fordi det er rent oppspinn. Det der er ikke en troverdig kilde.

Anonymkode: 9a049...2d2

Hvordan vet du at det er rent oppspinn? Har du tenkt at kanskje foreldrene og jenta vil være anonyme og har samtykket til fremstillingen av saken på denne måten uten å identifiseres med konkret domsavgjørelse offentlig ennå? Så langt har jeg aldri lest noe usant fra Hege Storhaug, så ingen grunn til å være mistenksom med mindre man er en knallrød grums og i utgangspunktet er skeptisk til alt som ikke kommer fra godkjente venstrevridde kilder.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, funginger skrev:

Jeg vil gjerne lese dommen. Jeg har all grunn til å tro at Storhaug lyver i fremstillingen av saken.

Og hva er grunnen? Din politisk uenighet med henne eller kanskje kan du vise til tidligere løgn?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38

Multikultur er viktigere enn norske jenter. Det er en grunn til denne saken ikke får oppmerksomhet i tradisjonelle medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Drizzt skrev:

Hvordan vet du at det er rent oppspinn? Har du tenkt at kanskje foreldrene og jenta vil være anonyme og har samtykket til fremstillingen av saken på denne måten uten å identifiseres med konkret domsavgjørelse offentlig ennå? Så langt har jeg aldri lest noe usant fra Hege Storhaug, så ingen grunn til å være mistenksom med mindre man er en knallrød grums og i utgangspunktet er skeptisk til alt som ikke kommer fra godkjente venstrevridde kilder.

Men går du til kilden bak kilden? Siden du påstår at du aldri har lest noe usant fra Hege Storhaug? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Grunnen til at det ikke er det er fordi det er rent oppspinn. Det der er ikke en troverdig kilde.

 Anonymkode: 9a049...2d2

Dersom hele denne historien hadde vært ren løgn, som ville fleire bladsmørere (for eksempel i VG og Dagbladet) garantert ha skrevet om dette. De ville jo ha elsket å stemple Hege Storhaug som "løgner" og "rasist" 

Anonymkode: 52ec8...301

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege Storhaug har det med å komme med påstander  hun ikke har dekning for. Rights er hennes personlige blogg og hun har valgt at den bloggen ikke skal forholde seg til Vær-Varsom-plakaten.  Å stolte blindt på henne er som å stole blindt på noe som er postet på kvinneguiden. 

Anonymkode: c350f...d42

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...