Gå til innhold

Kvinner som stirrer på andre kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svar til  da6 og Wonders: Jeg har aldri likt å få spørsmål om hvor jeg har kjøpt et plagg. Jeg vet at det er en av de ypperste tingene en kvinne kan spørre en annen kvinne om og at det som regel er ment som et stort kompliment. "Hvor har du kjøpt den, for sånn vil jeg også ha". Jeg syns det er påtrengende at noen skal ha akkurat det samme som jeg har funnet. Vi er alle unike og fortjener unike plagg. Sånn tenker jeg. Når noen spør svarer jeg ikke sannheten. Jeg sier "på ferie i Køben", når det kanskje var fra netthandel. Dette kan være et av de mange tabuene kvinner i mellom, som de ikke snakker om. Man skal rose damer og ha det samme, for da er man like, mener de samme tingene og er veldig gode venninner. Noen skal til og med låne plagg fordi det var så fint. Jeg får ikke puste sammen med sånne kopierende damer. 

 

Dette var en rar måte å skrive det på. Stirrer lesbiske som er interessert som en mann, eller stirrer de som lesbiske damer som er interessert? 

Anonymkode: 687d2...0a4

Mulig dette var dårlig formulering fra min side. Men jeg forstod heller ikke ditt spørsmål? Jeg er lesbisk, men klarer ikke forklare hvordan jeg stirrer på en kvinne jeg finner attraktiv. 

Og tror heller ikke at dette alltid blir mottatt som et kompliment eller «stirring» på den måten det er ment. 

Anonymkode: e7b48...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men altså, om du kjøper klær i butikker som selger klær regner jeg med at det finnes flere av det plagget ditt, og tror du ikke andre også kan finne på å kjøpe dette plagget? For min del handler det ikke om å herme etter andre sin stil, jeg har jo min egen stil og kjøper plagg som passer meg de få gangene jeg finner de. Om jeg hadfe sett kjolen i butikken hadfe jeg jo kjøpt den, men siden jeg ikke har vært i den butikken har jeg ikke sett den. Om jeg da ser kjolen på en person og spør henne hvor den er fra prøver jeg ikke å stjele stilen hennes, men hun har på seg noe jeg ville kjøpt om jeg selv hadde funnet den i en butikk. 

Om det er venner som kopierer alt ved deg skjønner jeg jo at det er plagsomt, men at en fremmed person kjøper ett plagg som er likt som deg som hun uansett ville kjøpt om hun hadd funnet det selv, ser jeg virkelig ikke problemet med. Men jaja, verden hadde sikkert vært et kjedelig sted ut alle særinger :fnise: 

Anonymkode: 37053...850

Alt dette her er bare unnskyldninger for å få lov å "la deg inspirere". Når du topper det hele med en fnise-smiley, så blir det bare for dumt. Selv om du ikke ser at andre opplever deg som en sau, så kan det likevel hende at de gjør det. Kan du ikke da like godt lese blogger til kvinner som liker at andre hermer?

At reklame fungerer og at moteblogger er blitt så populært, handler kun om en ting; menneskers hang til saueflokkmentalitet.

Anonymkode: 90a16...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo selvfølegelig ikke trivelig når noen stirrer, men ofte er det jo ikke vondt ment. Det er ofte at jeg kikker litt ekstra på folk som har ting jeg ønsker meg, og jeg gjør det jo ikke for å gjøre dem ukomfortable eller lei seg. Nå fortida kikker jeg på barnevogn og slikt, og da ser jeg litt ekstra på vognene som triller forbi meg på kjøpesenteret. I den perioden jeg ønska meg nye joggesko var jeg veldig oppmerksom på joggeskoene andre kvinner hadde på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...