Gå til innhold

Kvinner som stirrer på andre kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Innlegg nummer 13, Anonymkode: 60a80...7a2 er rapportert, så er det ikke greit å skrive, er helt helt helt  :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan kanskje være en av dem som stirrer, det er oftest dem jeg synes er veldig pene eller har på seg pene klær. Jeg også har ofte lyst å springe bort til noen for å spørre hvor de har kjøpt de klesplaggene men det tør jeg ikke :rodme: Eller så kan jeg stirre ut i løse luften og tilfeldigvis havner det på et menneske. I noen tilfeller kan jeg stirre på noen som oppfører seg uvanlig eller at de ligner på noen og jeg prøver å finne ut hvem det er. Mener som oftest ikke noe galt med det :) Slik som en annen bruker sa så er det forskjell på å stirre, og å stirre! :P

Anonymkode: 575b7...6b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også se ekstra på en person om de har noe ekstra fint ved seg, som andre sier. Eller hvis de minner meg om noen.

Eller så har det hendt at jeg oppdager at jeg har stirret på noen uten å merke det, fordi keg «zoner ut» og blikket fester seg på noe tilfeldig, feks en person.

Anonymkode: fed7d...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Elaine Marley skrev:

Så var det å ikke tolke alt i verste mening, da. 

Jeg tror ikke at jeg stirrer, men kan se ekstra på kvinner som er ekstra pene, har et eller annet kult plagg eller fint hår. Det er altså ikke alltid negativt ment fra alle, men det kan selvsagt være det. Allikevel er det ikke noe å bry seg om. 

Noen ganger har jeg også tatt meg selv i å være i egne tanker, gjerne mens jeg venter på et eller annet, og da kan jeg ha "stirret" på noen uten å mene noe med det. Men man ser forskjell på det og vanlig stirring. Man ser vel litt bortreist ut da :)

Signerer dette. VELDIG!
Mener aldri noe negativt med å "stirre". Synd at noen tolker det sånn når det er helt tilfeldig

 

Anonymkode: 34ab3...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en stirrer når jeg soner ut. Har fått kommentarer på det før :laugh:

Anonymkode: 4d51e...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå glaner jeg ikke på andre damer. Men ser jeg en flott dame, eller hun har en fin kåpe, fin kjole eller fine sko på seg, så ser jeg gjerne flere ganger. Jeg har flere ganger hatt lyst til å spørre hvor damer har kjøpt klesplagget sitt og. Men er redd for at de blir sure. 

Anonymkode: 0ef9e...da6

Jeg pleier faktisk å spørre da. Aldri opplevd at noen ble sure. Heller motsatt. Ofte er plagget vært hjemmelaget, eller gammelt, og ikke å få tak i lenger da.

Anonymkode: ebe07...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2018 den 14.57, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør de det?

Jeg er kvinne selv og gjør ikke slikt, da det både er flaut og frekt. Opplever likevel å bli stirret på både på hjemplassen og på fremmede steder. 

Blir jeg glodd på, kjenner jeg irritasjonen vokse. Jeg svarer med å overse dem totalt. Forstår ikke hvorfor de er så uforskammet og stirrer så uhemmet mye som de gjør..

Flere som har det slik? 😊

Anonymkode: 0acfd...f10

Merker eldre gjør det. Da stirrer jeg bare tilbake. 

Anonymkode: 42ecf...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg virkelig GLOR tilbake om noen stirrer.

Om jeg selv ser noe jeg liker kan jeg titte. Fin veske, pent ansikt, bra kropp, søt baby, nusselig hund osv, men ikke sånn "kope-stirre" med åpen munn og tindrende øyne. 

Det pleier å være to grunner til at dumme folk og unger glaner. Enten ser de noe veldig fasinerende og pent, eller noe veldig fasinerende og stygt. Er du eldre enn ti år er det dårlig folkeskikk å stirre folk i senk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt meg selv i å stirre et par ganger. Det er enten fordi jeg er i mine egne tanker og ikke "ser" den jeg ser på. Eller så er det fordi jeg er så sliten at jeg ikke har flyttet blikket raskt nok etter at vi fikk øyekontakt. 

Ellers opplever jeg egentlig ikke kvinner som så ille som mange skal ha det til. Når andre kvinner ser på meg lenge tenker jeg som regel at det er på grunn av de grunnene jeg har skrevet ovenfor, de tror de kjenner meg/har sett meg før eller fordi de ikke har så mange andre steder å legge blikket på. Når kvinner ser nedover på kroppen min antar jeg at de liker antrekket mitt/stilen min. Jeg får kommentarer på dette fra kvinner jeg kjenner. Jeg opplever at fremmede kvinners blikk sier noe av det samme. Det er klart at det er noen kvinner som er ufyselige og ikke vil deg noe godt, men selv jeg som er ganske kynisk av meg mener at dette tilhører fåtallet av kvinner. De har vel nok av egne problemer, så hvor mye man skal legge i dette bør man jo vurdere. 

Jeg tror egentlig at folk flest er mest opptatt av seg selv og sitt. 

Anonymkode: 68fdc...16e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av disse kan vel muligens være lesbisk? Som stirrer på deg på samme måte som en mann gjør. Men du tolker det kanskje ikke slik fordi det er en kvinne. 

Anonymkode: e7b48...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er redd for at de blir sure. Anonymkode: 0ef9e...da6

Svar til  da6 og Wonders: Jeg har aldri likt å få spørsmål om hvor jeg har kjøpt et plagg. Jeg vet at det er en av de ypperste tingene en kvinne kan spørre en annen kvinne om og at det som regel er ment som et stort kompliment. "Hvor har du kjøpt den, for sånn vil jeg også ha". Jeg syns det er påtrengende at noen skal ha akkurat det samme som jeg har funnet. Vi er alle unike og fortjener unike plagg. Sånn tenker jeg. Når noen spør svarer jeg ikke sannheten. Jeg sier "på ferie i Køben", når det kanskje var fra netthandel. Dette kan være et av de mange tabuene kvinner i mellom, som de ikke snakker om. Man skal rose damer og ha det samme, for da er man like, mener de samme tingene og er veldig gode venninner. Noen skal til og med låne plagg fordi det var så fint. Jeg får ikke puste sammen med sånne kopierende damer. 

22 timer siden, Wonders skrev:

Ingen blir sure, spør i vei. 

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen av disse kan vel muligens være lesbisk? Som stirrer på deg på samme måte som en mann gjør. Men du tolker det kanskje ikke slik fordi det er en kvinne. Anonymkode: e7b48...825

Dette var en rar måte å skrive det på. Stirrer lesbiske som er interessert som en mann, eller stirrer de som lesbiske damer som er interessert? 

Anonymkode: 687d2...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for min del, "stirrer" jeg fordi jeg er tiltrukket kvinner og synes de er fine

Anonymkode: d00a3...982

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Svar til  da6 og Wonders: Jeg har aldri likt å få spørsmål om hvor jeg har kjøpt et plagg. Jeg vet at det er en av de ypperste tingene en kvinne kan spørre en annen kvinne om og at det som regel er ment som et stort kompliment. "Hvor har du kjøpt den, for sånn vil jeg også ha". Jeg syns det er påtrengende at noen skal ha akkurat det samme som jeg har funnet. Vi er alle unike og fortjener unike plagg. Sånn tenker jeg. Når noen spør svarer jeg ikke sannheten. Jeg sier "på ferie i Køben", når det kanskje var fra netthandel. Dette kan være et av de mange tabuene kvinner i mellom, som de ikke snakker om. Man skal rose damer og ha det samme, for da er man like, mener de samme tingene og er veldig gode venninner. Noen skal til og med låne plagg fordi det var så fint. Jeg får ikke puste sammen med sånne kopierende damer. 

 

 

Anonymkode: 687d2...0a4

Vel, jeg forstår at ikke alle liker å bli spurt. Ikke noe ved meg er hellig av hva jeg har på i den grad at jeg må juge om det. At det er unikt og de aldri vil finne plaggene er en ting, men å holde tilbake slik informasjon er en variant jeg ikke har vært borti før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kommer i mange utgaver. Noen av oss liker ikke det flertallet tydeligvis ser ut til å like. Ville bare nevne det. 

Anonymkode: 687d2...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg stirrer er det som regel fordi de ser flotte ut i utseende eller klær. 

Må ikke ta alt i verste mening. 

Anonymkode: 6f11e...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogrose

Blir ikke irritert hvis noen titter ekstra på meg. Lurer kanskje bare på om jeg er bustete/har noe i ansiktet :P

Selv kan jeg ha litt vansker med å ikke kikke litt ekstra dersom jeg ser en veldig vakker kvinne (eller mann). Nistirring derimot er ugreit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 4.16, Elaine Marley skrev:

Så var det å ikke tolke alt i verste mening, da. 

I disse metoo tider er vel det rimelig ironisk?

Anonymkode: 6167e...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 10.48, Wonders skrev:

Ingen blir sure, spør i vei. Jeg har blitt spurt om mye hyggelig. Helt siden jeg flyttet til Oslo for 20 år siden. Jeg spør også andre. For det er koselig med oppriktige spørsmål.

Det stemmer ikke! Det er frekt å spørre om!

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svar til  da6 og Wonders: Jeg har aldri likt å få spørsmål om hvor jeg har kjøpt et plagg. Jeg vet at det er en av de ypperste tingene en kvinne kan spørre en annen kvinne om og at det som regel er ment som et stort kompliment. "Hvor har du kjøpt den, for sånn vil jeg også ha". Jeg syns det er påtrengende at noen skal ha akkurat det samme som jeg har funnet. Vi er alle unike og fortjener unike plagg. Sånn tenker jeg. Når noen spør svarer jeg ikke sannheten. Jeg sier "på ferie i Køben", når det kanskje var fra netthandel. Dette kan være et av de mange tabuene kvinner i mellom, som de ikke snakker om. Man skal rose damer og ha det samme, for da er man like, mener de samme tingene og er veldig gode venninner. Noen skal til og med låne plagg fordi det var så fint. Jeg får ikke puste sammen med sånne kopierende damer. 

Anonymkode: 687d2...0a4

Å, jeg er så enig! Det er et stort problem at kvinner skal være så like! Har flere ganger endt opp med å avslutte vennskap til sånne.

Hva er det som liksom er så smigrende med at den stilen eller de meningene man har brukt årevis på å utvikle, så skal noen bare komme og stjele den?!

Anonymkode: 90a16...ebf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...