Gå til innhold

Syden! Bikini? Eller bruker dere bare undertøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser så mange jenter på insta osv som soler seg i string lignende bikinier i syden, eller er det faktisk bare trusa dere bruker ? 

Har ikke vert i syden før eller noe men skal med jente gjengen min til Maldivene i februar og vil ikke skille meg ut! Ønsker også og komme hjem til typen uten hvit rumpe! Takker for svar ❤️

Anonymkode: 7dadf...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i syden ett par uker hvert år, vært både i Hellas, Tyrkia og Kroatia blant annet, og har enda til gode å se en jente sole seg i string på stranda, uansett om det er bikini eller undertøy... 
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanlig bikini som dekker både rumpe og dåse i syden.  Jeg har ikke behov for at folk skal se verken rumpeballene eller rævhullet mitt på stranda, i motsetning til mange andre. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp har sett det, eller sønnen min som har gjort meg oppmerksom på at noen jenter går bare med halv truse og viser rompa si. Sist i Kroatia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett noen som gjør det på noen av mine mange utenlandsreiser, men så ser jeg ikke så nøye etter heller. 99 % bruker bikini på stranda, ikke undertøy. Det finnes mange bittesmå bikinitruser. Jeg ville heller kjøpt en av typen brazilian cut og stappet den inn i ræva ved soling. Da har du i alle fall LITT mulighet til å ikke vise frem hele ræva og halve dåsa

Anonymkode: 820a0...0ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bikini, men har en sånn halveis stringbikiniunderdel, og ellers veldig små truser. Hater skille, og driter i om noen ser på rumpa mi!

Anonymkode: 2de69...1f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er glad jeg har kjæreste som driter i om rompa er hvit, rød eller brun. Uaktuelt å bruke stringtruse og ihvertfall ikke offentlig på stranda. 

Jeg kjører hipster/boxer bikiniunderdel, så slipper jeg styre ed bikinilinja på ferie også. 

Anonymkode: 7bb4a...97d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å forstå at instagram ikke skisserer et godt bilde av virkeligheten. Når du først har kommet deg til Maldivene vil du nok raskt innse at du vil skille deg ut dersom du velger å gå med string. 

Anonymkode: f852d...233

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Rhodos i sommer var det mange som gikk/lå med stringbikinier rundt om på stranden.

Bruk så liten truse som du er komfortabel med. Men regn med å få noen skjulte blikk av gutta rundt deg...

Anonymkode: 9d420...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske å ha sett en string bikini siden tidlig 2000. Om du ikke vil skille deg ut ville jeg tatt med en vanlig bikinitruse også ☺

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

String er ikke pent på stranden. Vanlig bikini, som ikke er slapp og slamsete, men sitter stramt og fint er perfekt.

Hilsen mann

Anonymkode: e8444...689

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2018 den 9.14, VinterSnø skrev:

Kan ikke huske å ha sett en string bikini siden tidlig 2000. Om du ikke vil skille deg ut ville jeg tatt med en vanlig bikinitruse også ☺

String begynner å bli ganske vanlig blant de som elsker å vise seg fram mest mulig på stranda.  Sett det både blant egne venner, i Spania og i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

String er ikke pent på stranden. Vanlig bikini, som ikke er slapp og slamsete, men sitter stramt og fint er perfekt.

Hilsen mann

Anonymkode: e8444...689

Men så er det jo heldigvis ikke alle som bare er på stranda for å "se pen ut" heller, da. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er vennegjengen din, er det vel ikke verre enn å spørre dem hvilke type bikini de planlegger å pakke med seg? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Spyro skrev:

 

Men så er det jo heldigvis ikke alle som bare er på stranda for å "se pen ut" heller, da. :)

Hvorfor viser noen fram hele rumpa og underlivet sitt da?  Ja man kan se underlivet og anus på folk som går i string når de bøyer seg.  Men det er kanskje meningen?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Peonjenta skrev:

Hvorfor viser noen fram hele rumpa og underlivet sitt da?  Ja man kan se underlivet og anus på folk som går i string når de bøyer seg.  Men det er kanskje meningen?

Jeg for min del har brukt string når jeg har solt meg for å få et mindre skille da jeg blir VELDIG brun i syden. Når jeg har skullet ut i vannet eller gå til kiosken så har jeg tatt på meg en skjorts. Jeg har ikke noe flatterende bakdel, men at den ikke er likbleik hjelper betraktelig, og derfor velger jeg å sole den :) Skjønner ikke helt hvilken type undertøy du bruker selv, som tydeligvis ikke gjør jobben sin og dekker det de skal dekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så nøye da?  Reiste på ferie i sommer med 2 gode venninner.  En litt "koselubben", en finere enn de fleste fotomodeller. Den første med stor bikini.  Den andre med veldig liten bikini som nesten ikke dekket noe.  Jeg med noe midt i mellom.  Men jeg var først med å ta vekk bikinioverdelen.  Da gjorde de 2 andre det også.  Fikk litt lyst å kaste underdelen også. Noen som har prøvd?  Flott ferie.  Vi reiser til sommeren også.

Anonymkode: 35113...681

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...