Gå til innhold

Vaginakule erfaringer? Hvor lenge bruker du de og i hvilken setting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for en stund siden et sett med 3 ulike vaginakuler. Jeg har enda ikke tatt de i bruk, så det er på tide å blåse støv av de og putte de på plass 😀

Snoket litt på nettet, men ble ikke særlig klokere.. så dere her inne som har tatt det i bruk. I hvilke anledninger bruker der de (hjemme? Evt gå en tur med de?) og hvor lenge går dere med de.. 
Putter du de i når du allerede er kåt og oppvarmet inni der? Eller er det bare å spytte på de og putte de i anytime? 

https://www.google.no/amp/s/www.pint...5071851657084/

Har av typen over. Noen flere som har prøvd de og hvilke likte du best?

Anonymkode: 65138...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har et sett vaginakuler som samler støv selv hehe... Var ikke så komfortabelt å gå rundt med de, og gikk samtidig litt lei av det styret med å sette inn/ut og vaske de. Enden på visa er at de gikk i glemmeboka og har ikke brukt de på en stund. Det var også kjedelig å oppleve at de var på vei ut når jeg ikke hadde en toalett i nærheten, så anbefaler å prøve de når du er hjemme (f.eks. husarbeid) eller i nabolaget før du belager deg på litt lengre turer med de :) Men kanskje jeg også skal tørke av støvet og prøve igjen! Denne har jeg.

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/smartballs-duo-vaginakuler-lilla/?perform=category

Anonymkode: e4869...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull. Kjøpte tre i forskjellige størrelser, bortkastet penger. Får like mye eller mer ut av å trene uten kuler
Syns også det var styr med vasking og steril oppbevaring.

Anonymkode: 7d05c...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gir meg ingenting og jeg syntes de er tull, men noen liker de sikkert også....

Anonymkode: 607f1...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren og 😂 jeg som trodde dette skulle være digg 😯 jaja får gi de et forsøk før de blir arkivert.

Anonymkode: 65138...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søren og 😂 jeg som trodde dette skulle være digg 😯 jaja får gi de et forsøk før de blir arkivert.

Anonymkode: 65138...ec9

Håper du får det til M86, spennende tanke å gå ute med kulene i :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har. Men jeg merket ikke noe til dem når jeg gikk med de. Har to forskjellige kuler. Både de som ble linket til tidligere, og to små tunge kuler (brukte de samtidig). 

Problemet mitt er at jeg er ganske lukket når jeg ikke er kåt, og jeg trengte ikke bruke musklene for å holde de inne. Bortkastede penger.

Det jeg fikk noe ut av var å bruke Kegelmaster. Den føres inn i vagina, og spenner seg opp med fjærer, så skal man lukke Kegelmasteren.

Motstand gjør at du bygger muskler. Å bare gå med kuler gjør ingen forskjell. Med mindre du er virkelig slapp kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg virkelig ikke på slike kuler, hvordan er det mening at man skal bruke de? Trener de musklene bedre siden man liksom kniper rundt noe? Jeg kjøpte slike med vekter og ganske små, men de sitter jo bare på plass inni meg uten å dette ut, uten at jeg trenger å knipe eller noe :klo:Er det for at man skal være bevisst på at man har de på plass og derfor huske å knipe? Jeg trodde poenget var at man måtte jobbe for å holde de inne, men da er jo hele poenget borte når de uansett ikke detter ut. Eller har jeg misforstått alt og at de egentlig skal brukes seksuelt??

Anonymkode: 29889...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2018 den 16.30, HanenIFlokken skrev:

Håper du får det til M86, spennende tanke å gå ute med kulene i :ninuskapus:

Så du holder til på NP du også? Hvem er du der?

Anonymkode: 65138...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du holder til på NP du også? Hvem er du der?

Anonymkode: 65138...ec9

;)

Endret av HanenIFlokken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte det hver dag mot urinlekkasjer, og det funka. Puttet den inn med glidemiddel og knep mens jeg dro i snora 15 x 3, tviler på at jeg ble noe strammere der nede da:fnise:

Anonymkode: 087ea...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte det hver dag mot urinlekkasjer, og det funka. Puttet den inn med glidemiddel og knep mens jeg dro i snora 15 x 3, tviler på at jeg ble noe strammere der nede da:fnise:

Anonymkode: 087ea...8bd

Glemte å nevne at jeg også brukte den når jeg onanerte :) pleide å bruke den før jeg gikk i dusjen og vasket den bare der.

Anonymkode: 087ea...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å nevne at jeg også brukte den når jeg onanerte :) pleide å bruke den før jeg gikk i dusjen og vasket den bare der.

Anonymkode: 087ea...8bd

Men selve effekte  får man vel ved å være i bevegelse? Hvordan synes du det er å ha de i deg når du onanerer? Blir vel ikke like lett å få fram vibrasjoner når du evt ligger i sengen.. men i dusjen? Spretter du rundt inni der da? 😁

Anonymkode: 65138...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ei kunde som sa hun fikk orgasmer med de når hun satt på bussen som kjørte på humpete veiarbeid! Haha! (Jobber i sexbutikk)

Endret av Sphynx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...