Gå til innhold

Kåpe av god kvalitet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en svart klassisk vinterkåpe, det må ikke være for mye ull i den. Best om den er uten. Noen som vet om noen bra merker? Kjøpte en i høst, som jeg elsker snittet på, men etter litt bruk, ser jeg at kvaliteten er elendig. Den er av merket YAS.

Og helst ikke for dyr. Kan fint koste 2000, men ikke så mye mer enn det. Fint om noen vet om noe bra på salg og.

Anonymkode: 1bd59...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sy selv

Anonymkode: 734bf...acc

Jeg sliter nok med å sy i en knapp, så tror nok ikke jeg skal sy en kåpe.

Anonymkode: 1bd59...f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2NDDAY har kåper i fine farger og utmerket kvalitet. Jeg er veldig fornøyd med min i sort. Det er 50 prosent ull da. Og den koster 2800 med mindre den er på salg nå. Det vet jeg ikke. 

Ellers sikler jeg på trenchcoat fra Second female som ikke er noe ull i. Den ligger på 2300 på miinto.no. 

Ellers mye fint. Ganni sine er kjempefine, men tror nok det er ull i de fleste vinterkåpene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Benedicte Isabel skrev:

2NDDAY har kåper i fine farger og utmerket kvalitet. Jeg er veldig fornøyd med min i sort. Det er 50 prosent ull da. Og den koster 2800 med mindre den er på salg nå. Det vet jeg ikke. 

Ellers sikler jeg på trenchcoat fra Second female som ikke er noe ull i. Den ligger på 2300 på miinto.no. 

Ellers mye fint. Ganni sine er kjempefine, men tror nok det er ull i de fleste vinterkåpene. 

Takk, skal sjekke de ut. 

Anonymkode: 1bd59...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil du ikke ha ull i kåpa? Tror neppe du finner en kåpe med god kvalitet, som egner seg på vinteren uten ull.

Selv har jeg flere kåper fra Riccovero. Ullkåpe til vinteren, og i andre stoffer til vår/sommer/høst. Er veldig godt fornøyd med kvaliteten på disse.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Majott skrev:

Hvorfor vil du ikke ha ull i kåpa? Tror neppe du finner en kåpe med god kvalitet, som egner seg på vinteren uten ull.

Selv har jeg flere kåper fra Riccovero. Ullkåpe til vinteren, og i andre stoffer til vår/sommer/høst. Er veldig godt fornøyd med kvaliteten på disse.

 

Lurer på det samme. Er du er du allergisk mot ull TS, eller er du veganer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...