Gå til innhold

Åssen sko bruker du som jobber på sykehus/sykehjem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ut i min 1. praksis neste uke på sykehjem og trenger inne sko. Er usikker på om jeg skal gå for joggesko, sandaler eller crocs. 

Hva bruker dere som har jobbet en del på sykehjem/sykehus?

Høres logisk ut å investere i et godt par right? Siden det blir mye gåing på jobb :) 

Jeg lener mest mot sandaler/crocs, er redd joggesko blir for varmt :S

 

Anonymkode: 52188...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sandaler fra ecco, kjempefornøyd med de:)

Anonymkode: c31e8...cc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birkenstock. Ingenting over, ingenting ved siden av. Litt dyre, men definitivt verdt det på alle måter!

Anonymkode: 5842c...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har sandaler fra ecco, kjempefornøyd med de:)

Anonymkode: c31e8...cc7

De så kjempe gode ut! Var rundt prisen jeg ville bruke å :) 

Anonymkode: 52188...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birkenstock :) Verdt hver krone, ryggen hadde tatt livet av meg uten de skoene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ecco-sandaler. Blir fort varmt med joggesko. 

Anonymkode: 3ab3d...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg eier både birkenstock og ecco, og jeg går MYE på jobb Jeg brakk ankelen og da var birkenstock ubrukelige i opptreningsfasen. De eneste skoene som fungerte var ecco offroad. Jeg bruker kun de på jobb nå. Birkenstock er nedgradert til sommersandaler :)

Anonymkode: 2489a...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skifter mellom Adidas joggesko og Birkenstock-sandaler. Vurderer å skaffe meg et par Ecco-sandaler også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nuttery said:

Jeg skifter mellom Adidas joggesko og Birkenstock-sandaler. Vurderer å skaffe meg et par Ecco-sandaler også.

Hadde vært deilig å ha alle 3 tror jeg :P Litt variasjon, er sikker på at joggesko blir for varmt om sommern.

Anonymkode: 52188...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker joggesko, asics gel kayano. Må ha god demping og en sko som sitter stødig på foten. 

Har birkenstock til hverdagsbruk, men kunne aldri brukt de på jobb pga det er ikke hælkappe/reim rundt hælen, og da duger de ikke pga manglende stødighet hvis det er noe akutt og en må løpe fort. 

Har tidligere brukt sportec sine sandaler, de sitter godt på foten og har god demping. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært deilig å ha alle 3 tror jeg :P Litt variasjon, er sikker på at joggesko blir for varmt om sommern.

Anonymkode: 52188...db4

Ja, jeg syntes i allefall det blir det. Pluss det er deilig å bytte sko fra dag til dag syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic her men. Bestiller navnskilt nå, tror dere det er best å kun skrive navnet mitt med litt større skrift eller skal jeg ta med "sykepleierstudent"?

Anonymkode: 52188...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da ble det denne i 1. omgang https://skomani.no/productdisplay/ecco-822043-02001-02001-5653 

Ecco sandaler for dame

Anonymkode: 52188...db4

Har lyst til å prøve de selv, er så lei av de jeg har. Asics, de er så vonde etter kun 6 mnd bruk.. 

Kunne du sagt litt om hvilken størrelse du har og hvordan sandalene passer? Når du har fått de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror du bør lære å skrive norsk før du begynner i arbeidslivet.

Anonymkode: d559a...78f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for eccosandalen på bildet over jeg også. Jeg har dem på jobb, og er kjempefornøyd. 

Jeg ville ikke gått for joggesko, da det blir klamt og ikke er bra for fothelsen å gå med hele dagen. Så jeg ville gått for sandal, men med hælreim, altså ikke typen som er åpen i hælen så man må bruke musklene i føttene/leggene feil for å holde skoene på når man går i trapper og slikt. 

Anonymkode: b1534...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte gode joggesko da jeg jobbet på sykehus. Det var på renhold, altså, men mye gåing. Skulle jeg jobbet igjen, hadde jeg antakelig skaffet meg et par gode sandaler, det kan fort bli varmt på føttene. Min mor, som jobber på sykehjem, har brukt mye sandaler.

Anonymkode: 2f89f...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har bestemt deg, tror du har gjort et veldig godt valg :) Jeg jobbet forresten med mange som brukte crogs, og som sa de burde hatt skikkelige sko, så de er nok ikke å anbefale.

Anonymkode: 2f89f...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...