Gå til innhold

menn uten undertøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det sexy med en mann uten undertøy og er det vanlig at menn går uten undertøy

 

Anonymkode: 03e9f...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer helt ann på settingen.

På jobb osv så burde han jo bruke undertøy. Men når han daffer rundt i en kosebukse osv. Så er det ikke så farlig. 
Om det er sexy. Det skal ikke jeg uttale meg om. 

Anonymkode: 680cf...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sexy i det hele tatt, bare ekkelt. 

Anonymkode: d51fc...48f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeb bruker ikke underbukse/ boxer under fotballshorts eller fotballtights under fotballshortsen. Og en sjelden gang daffr jeg uten noe under i joggebukse, men bruker alltid undertøy ellers. 

Anonymkode: 383d9...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er uhygienisk og ekkelt i alle settinger. Bortsett fra i dusjen og under sex så klart :fnise:

Anonymkode: d6a6a...7cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går selv i trange jeans og er ikke plass til undertøy under, som klumper seg under jeansen.

Anonymkode: 9edc4...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går selv i trange jeans og er ikke plass til undertøy under, som klumper seg under jeansen.

Anonymkode: 9edc4...1e9

:edie::laugh:

Anonymkode: c98c1...b9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterhvert som buksene har blitt trangere og trangere merker jeg at bokseren er bare i veien, bruker kun string truser eller så går jeg uten,blir for mye stoff kan man si

Anonymkode: 03e9f...449

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker nesten alltid truse men noen ganger dropper jeg undertøy under løpetights når jeg skal løpe og ikke sitte på sykkel eller bruke treningsapparater. . Har et bredt utvalg av boksere, vanlig truser og string så jeg bruker det som passer best. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt med alt man ikke vet. Hvis menn i min omgangskrets velger å gå uten undertøy vil jeg helst ikke vite om det. Personlig synes jeg det er ekkelt og uhygienisk. Det må da bli mye klesvask på dere som ikke bruker undertøy?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare tights jeg ikke bruker truse under noen ganger. Den brukes bare en dag før den går til vask. 

Hender jeg ikke bruker noe under joggebukse eller onepiece når jeg kommer ut av dusjen før jeg legger meg. Da er jeg jo helt ren. Så den kan hende den blir brukt om igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går/løper uten under tights, ellers så bruker jeg det alltid.

Selvsagt dropper jeg det av og til hvis jeg kommer rett fra dusjen og snart skal legge meg, da hender det jeg går uten under joggebuksen.

 

Anonymkode: fc04d...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker alltid stramme videre for å skjule bilen. Løse videre funker ikke da kulen blir sterkt synlig. Det er ekkelt for andre og flaut for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt dropper jeg det av og til hvis jeg kommer rett fra dusjen og snart skal legge meg, da hender det jeg går uten under joggebuksen.

Anonymkode: fc04d...96d

Er det selvsagt? :klo:

Jeg har alltid på truse under klær, også om jeg snart skal legge meg. Det eneste plagget jeg kan bruke uten undertøy er badekåpe. Mulig det er forskjell på menn og kvinner her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så rart at man ser alt utstyret til en mann i løpetights når de ikke har på seg undertøy. Da var det mysteriet løst, takk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke mer sexy uten en med,men ser for meg at det må være digg gå gå uten i joggebukse som mann. Er kvinne og bruker nesten aldri undertøy når jeg er hjemme i slækkeklær. Dropper egentlig undertøy så ofte som jeg kan doedi jeg synes det er mest behagelig uten. 

Anonymkode: 05ba5...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mer sexy uten en med,men ser for meg at det må være digg gå gå uten i joggebukse som mann. Er kvinne og bruker nesten aldri undertøy når jeg er hjemme i slækkeklær. Dropper egentlig undertøy så ofte som jeg kan doedi jeg synes det er mest behagelig uten. 

Anonymkode: 05ba5...cae

Særlig digg er det å gå uten i joggebuksa når sambo begynner å leke med den gjennom stoffet og den har fritt spillerom. 

Anonymkode: 383d9...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2018 den 14.25, Sphynx skrev:

Det er ikke så rart at man ser alt utstyret til en mann i løpetights når de ikke har på seg undertøy. Da var det mysteriet løst, takk!

Har inntrykk av at kvinner også ofte dropper undertøy under tights. Begrenset hva man får plass til. 

Det er ofte man gjerne skulle unngå å se rett inn i en cameltoe... 

Anonymkode: 680cf...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har inntrykk av at kvinner også ofte dropper undertøy under tights. Begrenset hva man får plass til. 

Det er ofte man gjerne skulle unngå å se rett inn i en cameltoe... 

Anonymkode: 680cf...969

Trodde det var alles våte drøm :roll::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...