Gå til innhold

Fotballtur


bme

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om en fotballtur til Liverpool nå i nærmeste fremtid. Har aldri vært på Anfield før så jeg lurte på om det er noen som har erfaringer med fotballturer til Liverpool. Jeg tenker ikke å bestille pakkereise da jeg ser at det er mye dyrere enn å bestille alt hver for seg. 
Har prøvd å finne litt informasjon, men det dukker som regel opp pakke reiser. 

Jeg lurer på om det er best å fly til Manchester også ta toge/buss der fra ? Eller er det like greit å bare fly til London ? 

Ser også at det er veldig vanskelig å få tak i billett via klubben, så lurer på om noen har noe erfaring med å kjøpe billett fra easyfootball.no ? 

Håper noen kan hjelpe meg litt her, har tenkt på dette veldig lenge nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Jeg vet det er veldig mange som flyr inn til Manchester når de skal på Liverpool-kamp eller som flyr inn til Liverpool når de skal på Manchester-kamp, for å finne de billigste billettene. Dersom du flyr inn til London slår det meg at det er best å bruke Stanstead, fordi stanstead faktisk ligger i riktig retning i forhold til London sentrum, så mulig du slipper å reise innom London.

De fleste klubbene selger billetter til fans som allerede er medlem av den offisielle supporterklubben (den klubben man kan melde seg inn i over klubbens egne nettsider). I tillegg hender det at offisielle fanklubber i utlandet kanskje har billetter til salgs, f.eks. "Liverpools venner" eller hva søren de heter. 

Mange har også kjøpt sesongkort, og selger da adgang til enkeltkamper ved å leie ut sesongkortet. Det kan du finne på finn.no. Her anbefaler jeg å aldri gi fra deg penger før du har møtt selgeren (og da selvsagt ikke møtt selgeren alene).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 9.1.2018 den 8.06, Overrasket skrev:

Jeg vet det er veldig mange som flyr inn til Manchester når de skal på Liverpool-kamp eller som flyr inn til Liverpool når de skal på Manchester-kamp, for å finne de billigste billettene. Dersom du flyr inn til London slår det meg at det er best å bruke Stanstead, fordi stanstead faktisk ligger i riktig retning i forhold til London sentrum, så mulig du slipper å reise innom London.

De fleste klubbene selger billetter til fans som allerede er medlem av den offisielle supporterklubben (den klubben man kan melde seg inn i over klubbens egne nettsider). I tillegg hender det at offisielle fanklubber i utlandet kanskje har billetter til salgs, f.eks. "Liverpools venner" eller hva søren de heter. 

Mange har også kjøpt sesongkort, og selger da adgang til enkeltkamper ved å leie ut sesongkortet. Det kan du finne på finn.no. Her anbefaler jeg å aldri gi fra deg penger før du har møtt selgeren (og da selvsagt ikke møtt selgeren alene).

 

Tusen takk for svar, skal se litt nærmere på det så kanskje det blir en tur på meg i løpet av året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...