Gå til innhold

Enkelte menn irriterer vettet av meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke så ille som dine eksempel, men har opplevd alt for mange ganger at mange blir betatt av meg og prøver seg. Spesielt irriterende når det er i forbindelse med et prosjekt på jobb, og 2-3 av mennene på gruppa gjør samme greia.

Når jeg sier jeg ikke er interessert så sier de at det er greit og vil være venner, men da har de allerede "ødelagt" slik at jeg alltid må passe på hva jeg sier så de ikke får falske forhåpninger. Disse er veldig kontaktsøkende og sender masse meldinger hver dag om den minste ting.

Så er det den andre typen, som er en venn lenge, og så prøver seg og blir skikkelig irritert når jeg sier nei. Som om det er noe jeg skylder dem fordi de har vært en venn. Disse slutter helt å ta kontakt og er overhodet ikke intr i å være en venn mer.

Er nå bare venner med menn som er i forhold, og menn som jeg vet ikke er interessert på den måten (f.eks en jeg har data som ikke ville noe mer etter en stund men som er kult å prate med), ellers funker det ikke for meg og alt blir bare rot og drama.

 

Anonymkode: 8bb4a...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at det dessverre kan være vanskelig for kvinner å ha mannlige kompiser. Jeg har opp igjennom hatt veldig mange guttevenner, men har som regel endt med at de egentlig vil noe mer, så da har det vennskapet gått til h.... Veldig kjipt egentlig, siden jeg kommer best overens med menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

måtte frienzone 5 fyrer, inkludert en eldre mann som hjalp meg med noe arbeid hjemme som ikke skjønner bæret. Alle har jeg sagt at jeg kun ønsker vennskap med, men de sender meldinger hver eneste dag

Jeg beit meg merke i dette.

Det er mange måter å få hjelp på, fra å spørre "den og den sier du har peiling på, kan du...?" til å kneppe opp noen ekstra knapper i blusen og floffe litt ekstra med øyevippene.

Har de vært hjelp i huset alle disse karene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, NotNaomi skrev:

Bare kutt de ut . De kommer aldri til å respektere eller ville skjønne at du kun ønsker vennskap .

Signerer dette

Anonymkode: c4276...ff6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Signerer dette

Anonymkode: c4276...ff6

Hun ønsker jo heller ikke vennskap. De blir brukt som hobbypsykologer og ubetalt arbeidskraft av henne.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, putaz skrev:

Hva slags venneskap er du interessert i med dem TS??

Normale vennskap. 

Anonymkode: 864e2...281

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert damer som er sånn også. Hvis en dame sier: Jeg er ikke interessert. Vi kan være venner, så betyr det nettopp det.

Har måtte frienzone 5 fyrer, inkludert en eldre mann som hjalp meg med noe arbeid hjemme som ikke skjønner bæret. Alle har jeg sagt at jeg kun ønsker vennskap med, men de sender meldinger hver eneste dag med flørtende innhold eller mye kosedyr osv. Ikke en gang min aller beste venninne er så kontaktsøkende. De har alle bedt meg på date og til alle har jeg sagt at jeg kun vil være venn med de, men de fortsetter å torpedere meg.

Det som irriterer meg mest er at jeg har ansett noen av de som såpass gode venner at jeg kunne snakke om eksen med et par av de. En av de er god kompis av eksen, og enda han er det, så prøvde han seg! Sendte nattakyss en kveld i tillegg til at han plutselig sender meldinger hver dag .Da ble jeg så skuffet. 

Er det umulig for en dame å ha guttevenner? Tom.de jeg ser på som farsfigurer prøver seg hvis jeg er vennelig. Må jeg være en ufyselig bitch for å kunne stole på en mann?Jeg er ikke en så varm person heller. Jeg er bare normal mot de, men siden jeg nå er single skal de liksom være så snille og hjelpsomme og vips vil de mer.

 

 

Anonymkode: 864e2...281

Sett deg i respekt! Si tydelig ifra om hva du ønsker av de. Det er også lov å uttrykke et

"nå skuffer du meg"

Anonymkode: e69b8...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært så ivrig du er på å ha guttevenner da. Jeg ser heller etter venninner, jeg.

Anonymkode: 84322...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Normale vennskap. 

Anonymkode: 864e2...281

Hvor dypt? Som din beste venninne og en del av en kjernegjengen-type vennskap? Det du skisserer og måten du går frem på er mer bekjentskap og at dere møtes nå og da. Da kan man bli betatt og få den seksuelle spenningen enten det er mann eller kvinne. Man plukker ikke vennskap som man plukker epler i butikken, og jeg vil faktisk si at ekte vennskap er vanskligere å finne enn en kjæreste.

 

Jeg har hatt mine beste kompiser i mellom 11-8 år. De vennskapene er veletablerte med felles interesser, hobbyer og væremåte. Det ble til vennskap fordi det falt seg naturlig. Om jeg, eller de, hadde gitt andre signaler eller hatt en annen kjemi hadde det ikke gått bra. Man kan jo ikke anse folk som skikkelig venn etter et par mnd.

Godt mulig det er jeg som er rar.

Anonymkode: dfba1...34e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Forstår deg godt. Jævla irriterende. Her er det kvinner jeg har sex med som prøver seg, vil i forhold og blir knust når jeg sier for hundrede gang at jeg ikke er ute etter forhold! Det må gå an å ha sex, eller bare være venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Axl Rose skrev:

Forstår deg godt. Jævla irriterende. Her er det kvinner jeg har sex med som prøver seg, vil i forhold og blir knust når jeg sier for hundrede gang at jeg ikke er ute etter forhold! Det må gå an å ha sex, eller bare være venner. 

Ja, jeg knuller ikke venner. Da hadde jeg vært mindre forundret over hvor kontaktsøkende de er. Men, vi er enige i det at når man sier klart fra om noe og blir trosset, så er det provoserende.

TS

Anonymkode: 864e2...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
21 hours ago, AnonymBruker said:

Er det umulig for en dame å ha guttevenner? Tom.de jeg ser på som farsfigurer prøver seg hvis jeg er vennelig. Må jeg være en ufyselig bitch for å kunne stole på en mann?Jeg er ikke en så varm person heller. Jeg er bare normal mot de, men siden jeg nå er single skal de liksom være så snille og hjelpsomme og vips vil de mer.

Anonymkode: 864e2...281

Det er ikke det, men det forutsetter at man ønsker det samme. Får jeg vennetalen fra en jeg ser på som kjæresteemne takker jeg for meg. Sier: "Jeg synes du er en herlig dame, men det er ikke vennskap jeg er på utkikk etter. Ønsker deg alt godt". Jeg ser at det er irriterende at mennene forsetter å prøve etter at de har fått nei. I de to tilfellene hvor jeg takket for meg ville ikke damene gi opp vennskapet, noe som var ganske irriterende for meg. Det er kjipt nok fra før å gi slipp på en man er glad i, men når de skal begynne å gi deg dårlig samvittighet fordi man velger å gjøre det som er best for en selv akkurat slik som de gjør så blir man bare oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Minesveiper skrev:

Det er ikke det, men det forutsetter at man ønsker det samme. Får jeg vennetalen fra en jeg ser på som kjæresteemne takker jeg for meg. Sier: "Jeg synes du er en herlig dame, men det er ikke vennskap jeg er på utkikk etter. Ønsker deg alt godt". Jeg ser at det er irriterende at mennene forsetter å prøve etter at de har fått nei. I de to tilfellene hvor jeg takket for meg ville ikke damene gi opp vennskapet, noe som var ganske irriterende for meg. Det er kjipt nok fra før å gi slipp på en man er glad i, men når de skal begynne å gi deg dårlig samvittighet fordi man velger å gjøre det som er best for en selv akkurat slik som de gjør så blir man bare oppgitt.

Tror jeg ble friendzonet av en jeg forelsket meg i, for han ghostet meg i datingen. Vi har mange felles venner, og det gjør direkte vondt. Skulle gjerne hørt han si det, men merket at datingen var sjeldnere og merket på han at han ikke var like entusiastisk, så trakk meg helt ut umiddelbart. Jeg overøste han aldri med meldinger, men ga like mye som jeg fikk. Sånn ca 50/ 50- tanke. Disse vi snakker om, de tror jo tydligvis at de oppnår noe hvis de torpederer. Og jo mindre du svarer, jo flere meldinger får du. Og som du sier, du får dårlig samvittighet i tillegg. De skjønner ikke en gang klar tale.

Anonymkode: 864e2...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2018 den 23.27, AnonymBruker skrev:

Sikkert damer som er sånn også. Hvis en dame sier: Jeg er ikke interessert. Vi kan være venner, så betyr det nettopp det.

Har måtte frienzone 5 fyrer, inkludert en eldre mann som hjalp meg med noe arbeid hjemme som ikke skjønner bæret. Alle har jeg sagt at jeg kun ønsker vennskap med, men de sender meldinger hver eneste dag med flørtende innhold eller mye kosedyr osv. Ikke en gang min aller beste venninne er så kontaktsøkende. De har alle bedt meg på date og til alle har jeg sagt at jeg kun vil være venn med de, men de fortsetter å torpedere meg.

Det som irriterer meg mest er at jeg har ansett noen av de som såpass gode venner at jeg kunne snakke om eksen med et par av de. En av de er god kompis av eksen, og enda han er det, så prøvde han seg! Sendte nattakyss en kveld i tillegg til at han plutselig sender meldinger hver dag .Da ble jeg så skuffet. 

Er det umulig for en dame å ha guttevenner? Tom.de jeg ser på som farsfigurer prøver seg hvis jeg er vennelig. Må jeg være en ufyselig bitch for å kunne stole på en mann?Jeg er ikke en så varm person heller. Jeg er bare normal mot de, men siden jeg nå er single skal de liksom være så snille og hjelpsomme og vips vil de mer.

 

 

Anonymkode: 864e2...281

Så du sitter på definisjonsretten og makten. Voks opp å vit hva seksuell attraksjon er. For meg er det totalt uaktuelt å ha kvinnelige venner som jeg finner seksuelt attraktive om jeg er i et forhold. Som bekjente er det helt greit. Men som venner er det fullstendig uaktuelt og unaturlig. Jeg tipper at om du faktisk er ærlig med deg selv er det ditt ønske om å ha disse som plan B, C og D som er en den faktiske årsaken, eller at du på annen måte kan utnytte vennskapet til din fordel.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og så monogam at jeg KUN finner en mann attraktiv om gangen, og de siste 10 årene har jeg vært gift med ham.

Jeg skulle gjerne ha hatt guttevenner, og da for vennskapets skyld - ikke som backupløsning eller sidesprang. Folk er forskjellige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.1.2018 den 10.01, RoH skrev:

Så du sitter på definisjonsretten og makten. Voks opp å vit hva seksuell attraksjon er. For meg er det totalt uaktuelt å ha kvinnelige venner som jeg finner seksuelt attraktive om jeg er i et forhold. Som bekjente er det helt greit. Men som venner er det fullstendig uaktuelt og unaturlig. Jeg tipper at om du faktisk er ærlig med deg selv er det ditt ønske om å ha disse som plan B, C og D som er en den faktiske årsaken, eller at du på annen måte kan utnytte vennskapet til din fordel.  

Off. Ikke alle går rundt og tenker sex 24/7. Jeg har aldri på noe som helst tidspunkt utnyttet de. Jeg synes i utgangspunktet de var gode mennesker med felles interesser. Vennskap er vel å omgås og ha det hyggelig, prate en gang i blant, be i bursdager, be på grilling i parken osv. I tillegg kunne lufte ideer, tanker. Har en kompis som til nå har vært kompis. Vi var på juleshopping. Kjent fyren i 12 år. Det er vel unntaket i så fall

Anonymkode: 864e2...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Off. Ikke alle går rundt og tenker sex 24/7. Jeg har aldri på noe som helst tidspunkt utnyttet de. Jeg synes i utgangspunktet de var gode mennesker med felles interesser. Vennskap er vel å omgås og ha det hyggelig, prate en gang i blant, be i bursdager, be på grilling i parken osv. I tillegg kunne lufte ideer, tanker. Har en kompis som til nå har vært kompis. Vi var på juleshopping. Kjent fyren i 12 år. Det er vel unntaket i så fall

Anonymkode: 864e2...281

Seksuell attraksjoner strekker seg mye lenger enn  sex. 90 % av menn gidder ikke tilbringe tid med damer om det ikke er seksuell appell. 5% er homo, så de har en  annen innfallsvinkl. De 5% siste ser andre verdier eller klarer ikke forholde seg til andre menn. Syns du skal teste ut han kompisen din. Si fra resultat ble etter flaske rødvin og litt rette stemning 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er noen idioter. Å være vennlig er ikke det samme som å vise romantisk interesse. Jeg ser ikke hvorfor det er så mange menn som er helt håpløse her. De virker veldig lite erfarne når det kommer til kvinner. 

Ellers er det jo kanskje tryggere å velge seg mannlige venner som allerede har samboer/kone og er ganske etablert. 

Anonymkode: bfaef...a62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, RoH skrev:

Seksuell attraksjoner strekker seg mye lenger enn  sex. 90 % av menn gidder ikke tilbringe tid med damer om det ikke er seksuell appell. 5% er homo, så de har en  annen innfallsvinkl. De 5% siste ser andre verdier eller klarer ikke forholde seg til andre menn. Syns du skal teste ut han kompisen din. Si fra resultat ble etter flaske rødvin og litt rette stemning 

Så svaret er som jeg fryktet, unngå vennskap med menn. Unngå de for å unngå ubehag og vær bitch mot mannlige kolleger så de ikke tenker feil. Komplisert verden, men må jo nesten bli sånn. TS

Anonymkode: 864e2...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...