Gå til innhold

Enkelte menn irriterer vettet av meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikkert damer som er sånn også. Hvis en dame sier: Jeg er ikke interessert. Vi kan være venner, så betyr det nettopp det.

Har måtte frienzone 5 fyrer, inkludert en eldre mann som hjalp meg med noe arbeid hjemme som ikke skjønner bæret. Alle har jeg sagt at jeg kun ønsker vennskap med, men de sender meldinger hver eneste dag med flørtende innhold eller mye kosedyr osv. Ikke en gang min aller beste venninne er så kontaktsøkende. De har alle bedt meg på date og til alle har jeg sagt at jeg kun vil være venn med de, men de fortsetter å torpedere meg.

Det som irriterer meg mest er at jeg har ansett noen av de som såpass gode venner at jeg kunne snakke om eksen med et par av de. En av de er god kompis av eksen, og enda han er det, så prøvde han seg! Sendte nattakyss en kveld i tillegg til at han plutselig sender meldinger hver dag .Da ble jeg så skuffet. 

Er det umulig for en dame å ha guttevenner? Tom.de jeg ser på som farsfigurer prøver seg hvis jeg er vennelig. Må jeg være en ufyselig bitch for å kunne stole på en mann?Jeg er ikke en så varm person heller. Jeg er bare normal mot de, men siden jeg nå er single skal de liksom være så snille og hjelpsomme og vips vil de mer.

 

 

Anonymkode: 864e2...281

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert damer som er sånn også. Hvis en dame sier: Jeg er ikke interessert. Vi kan være venner, så betyr det nettopp det.

Har måtte frienzone 5 fyrer, inkludert en eldre mann som hjalp meg med noe arbeid hjemme som ikke skjønner bæret. Alle har jeg sagt at jeg kun ønsker vennskap med, men de sender meldinger hver eneste dag med flørtende innhold eller mye kosedyr osv. Ikke en gang min aller beste venninne er så kontaktsøkende. De har alle bedt meg på date og til alle har jeg sagt at jeg kun vil være venn med de, men de fortsetter å torpedere meg.

Det som irriterer meg mest er at jeg har ansett noen av de som såpass gode venner at jeg kunne snakke om eksen med et par av de. En av de er god kompis av eksen, og enda han er det, så prøvde han seg! Sendte nattakyss en kveld i tillegg til at han plutselig sender meldinger hver dag .Da ble jeg så skuffet. 

Er det umulig for en dame å ha guttevenner? Tom.de jeg ser på som farsfigurer prøver seg hvis jeg er vennelig. Må jeg være en ufyselig bitch for å kunne stole på en mann?Jeg er ikke en så varm person heller. Jeg er bare normal mot de, men siden jeg nå er single skal de liksom være så snille og hjelpsomme og vips vil de mer.

 

 

Anonymkode: 864e2...281

Det tror jeg faktisk er umulig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at sender ut signaler du ikke er bevisst? En del kvinner lever i fornektelse over hva de driver med, faktisk. Husk at det ikke bare er drømmeprinsen som tar inn signalene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, ta det som et kompliment da vel? Opplever det samme selv, men blir ikke sur på dem for at de føler noe annet for meg enn jeg gjør for dem. Ikke gi noe liknende oppmerksomhet tilbake, så er det vel greit? :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
27 minutter siden, Horten Market skrev:

Kan det være at sender ut signaler du ikke er bevisst? En del kvinner lever i fornektelse over hva de driver med, faktisk. Husk at det ikke bare er drømmeprinsen som tar inn signalene.

Kan du komme med eksempler som du anser som " signaler " ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menns tankegang er at det ikke går an å ha jentevenner. De blir "venn" med en jente fordi de syns hun er pen og håper de skal få hun seksuelt eller evn følelsesmessig en dag.
Det er synd.
Har mistet mange gode vennskap pga det, altså personer jeg likte kjemepgodt som personer men som ikke respekterte at jeg "kun" så på de som venn og ikke noe mer .
Nå har jeg vokst meg klok , og har kun en mannlig ordentlig venn i livet, og han er homo

Anonymkode: c4276...ff6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Horten Market skrev:

Kan det være at sender ut signaler du ikke er bevisst? En del kvinner lever i fornektelse over hva de driver med, faktisk. Husk at det ikke bare er drømmeprinsen som tar inn signalene.

Hva slags signaler andre tror at hun sender ut har ingenting å si. Det er da et VELDIG tydelig og rett frem signal som ikke kan omtolkes på noe som helst måte når hun sier rett frem og direkte at hun bare vil ha de som venn!

Anonymkode: c4276...ff6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, NotNaomi skrev:

Kan du komme med eksempler som du anser som " signaler " ?

Når du ber om "eksempler" er det nokså tydelig hva du er ute etter. Du har nok stirret vel lenge på pipa mi, tenker jeg. Eller er det barten som gjør susen?

(*tuller*)

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da et VELDIG tydelig og rett frem signal som ikke kan omtolkes på noe som helst måte når hun sier rett frem og direkte at hun bare vil ha de som venn!

Anonymkode: c4276...ff6

For en aspie (for eksempel) vil nok slike ord være utvetydig. Andre tolker det som sies sammen med en rekke nonverbale signaler. Hvis noen sier "det gjør vondt" og samtidig ler frydefullt, kan det lett tolkes som at hun ønsker mer av det som (liksom) gjør vondt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags signaler andre tror at hun sender ut har ingenting å si. Det er da et VELDIG tydelig og rett frem signal som ikke kan omtolkes på noe som helst måte når hun sier rett frem og direkte at hun bare vil ha de som venn!

Anonymkode: c4276...ff6

TS her. Det er nettopp det som skuffer mest. De trosser det. Føler at de egentlig ikke respekterer meg når de trosser det jeg klart og tydelig har sagt. Jeg ønsker kun et vennskap med deg, er det jeg har sagt.Fikk meldinger i dag ( intet unntak) etter å for flere dager siden ha understreket at jeg kun ønsker vennskap, "-har lagd mye mat, du vil ikke komme en tur? Så du fryser ute i kulda på my story, varmt og deilig i armkroken min😉" Jeg gjentar ikke akkurat det som var skrevet, men var noe lignende. Lar være å svare, går maks et døgn, så er det på'n igjen. Jeg klarer ikke å ha noe vennskap med de lenger. 

 

Anonymkode: 864e2...281

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Nettopp . Det er vanskelig å forklare de signalene? Om en generellt er en blid og kanskje litt leken person , så kan nok menn som er interessert ta det som " signaler " rettet mot seg . Så derfor er det lurt , og ikke så slitsomt om de tar inn over seg at en faktisk bare vil være venn . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Horten Market skrev:

Når du ber om "eksempler" er det nokså tydelig hva du er ute etter. Du har nok stirret vel lenge på pipa mi, tenker jeg. Eller er det barten som gjør susen?

(*tuller*)

For en aspie (for eksempel) vil nok slike ord være utvetydig. Andre tolker det som sies sammen med en rekke nonverbale signaler. Hvis noen sier "det gjør vondt" og samtidig ler frydefullt, kan det lett tolkes som at hun ønsker mer av det som (liksom) gjør vondt.

Det ble skrevet på melding i alle tilfellene. Og så mange aspier er det ikke rundt meg. TS

Anonymkode: 864e2...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Det er nettopp det som skuffer mest. De trosser det. Føler at de egentlig ikke respekterer meg når de trosser det jeg klart og tydelig har sagt. Jeg ønsker kun et vennskap med deg, er det jeg har sagt.Fikk meldinger i dag ( intet unntak) etter å for flere dager siden ha understreket at jeg kun ønsker vennskap, "-har lagd mye mat, du vil ikke komme en tur? Så du fryser ute i kulda på my story, varmt og deilig i armkroken min😉" Jeg gjentar ikke akkurat det som var skrevet, men var noe lignende. Lar være å svare, går maks et døgn, så er det på'n igjen. Jeg klarer ikke å ha noe vennskap med de lenger. 

 

Anonymkode: 864e2...281

Bare kutt de ut . De kommer aldri til å respektere eller ville skjønne at du kun ønsker vennskap .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.Fikk meldinger i dag ( intet unntak) etter å for flere dager siden ha understreket at jeg kun ønsker vennskap, "-har lagd mye mat, du vil ikke komme en tur? Så du fryser ute i kulda på my story, varmt og deilig i armkroken min😉" Jeg gjentar ikke akkurat det som var skrevet, men var noe lignende. Lar være å svare, går maks et døgn, så er det på'n igjen. Jeg klarer ikke å ha noe vennskap med de lenger.

Anonymkode: 864e2...281

Hvis jeg var den mannen (utenkelig, dog), ville dette indikert at jeg forsatt øyner håp om å overbevise deg om min fortreffelighet. Da svarer du, kort og kontant: "Beklager, kun vennskap fra min side." Ingen smilefjes eller fjas (kan fort endre tolkningen av det du sier). Når du ignorerer er håpet der fortsatt. De gir seg nok snart, bare vær konsekvent.

Du bør heller ikke delta på vennskapelige treff med dem. Når en mann har følelser for deg, så vil all kontakt være vann på mølla. La dem avkjøle seg en stund, så får dere heller gjenoppta kontakten i normale former hvis et vennskap er aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare dropp dem, ts. Jeg har en mannlig venn som prøvde seg på meg, jeg sa: Nei, jeg er ikke interessert i å gå på date, men vi kan være venner. Han var allerede en bekjent, og jeg syntes han virket kul. Han sa: Ok. Nå er vi venner. Og han har unnvikende personlighetsforstyrrelse, skjønte likevel klar tale. Etter klar tale gidder ikke jeg å overbevise mer. Bare dropp dem, med mindre du har syyykt lyst på deres vennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 hours ago, AnonymBruker said:

Sikkert damer som er sånn også. Hvis en dame sier: Jeg er ikke interessert. Vi kan være venner, så betyr det nettopp det.

Har måtte frienzone 5 fyrer, inkludert en eldre mann som hjalp meg med noe arbeid hjemme som ikke skjønner bæret. Alle har jeg sagt at jeg kun ønsker vennskap med, men de sender meldinger hver eneste dag med flørtende innhold eller mye kosedyr osv. Ikke en gang min aller beste venninne er så kontaktsøkende. De har alle bedt meg på date og til alle har jeg sagt at jeg kun vil være venn med de, men de fortsetter å torpedere meg.

Det som irriterer meg mest er at jeg har ansett noen av de som såpass gode venner at jeg kunne snakke om eksen med et par av de. En av de er god kompis av eksen, og enda han er det, så prøvde han seg! Sendte nattakyss en kveld i tillegg til at han plutselig sender meldinger hver dag .Da ble jeg så skuffet. 

Er det umulig for en dame å ha guttevenner? Tom.de jeg ser på som farsfigurer prøver seg hvis jeg er vennelig. Må jeg være en ufyselig bitch for å kunne stole på en mann?Jeg er ikke en så varm person heller. Jeg er bare normal mot de, men siden jeg nå er single skal de liksom være så snille og hjelpsomme og vips vil de mer.

 

 

Anonymkode: 864e2...281

Her høres det mer ut at du bruker de som din hobby psykolog.

Anonymkode: 7256a...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, stf skrev:

Det tror jeg faktisk er umulig. 

Tull. Jeg har nesten bare guttevenner +en venninne.

 

Forskjellene på menn og kvinner slik jeg ser det er at menn ofte gjør noe konkret når de henger sammen, mens jenter sitter å prater om alt mulig vissvass og glor i veggen. Tror det som ligger i din natur avgjør hvem du kommer best overens med.

Anonymkode: dfba1...34e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil du faktisk ha vennskap med dem? Litt rart å ville være venn med noen som irriterer deg så grundig. Vær klar på at du ikke vil noe som helst med dem, så skal du se at de gir opp.

Anonymkode: 4a87c...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vil du faktisk ha vennskap med dem? Litt rart å ville være venn med noen som irriterer deg så grundig. Vær klar på at du ikke vil noe som helst med dem, så skal du se at de gir opp.

Anonymkode: 4a87c...d7b

Ja. Et par av de har jeg allerede kuttet kontakt med en gang for lenge siden. Har ikke svart noen på lenge. Dårlig måte å gjøre det på, men orker ikke forklare eller diskutere

Anonymkode: 864e2...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...