Gå til innhold

Alt for liten svea jakke!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte svea miss Smith jakka i m for en liten stund siden. Jeg bruker mest s og m i overdeler og m/28-30 i bukser. Jakka var ganske trang over brystene så jeg måtte bytte til l for å kunne ha noe under jakka. Er det bare meg eller er jakka liten i størrelsen? Ser mange som har denne jakka og den ser ganske trang ut på de fleste men jeg ville ha den litt romslig

 

Anonymkode: 2f1d9...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jakka mi er veldig stor i størrelsen. Jeg er en størrelse 38, og jakka mi i størrelse M er veldig romslig. Skulle helst hatt den i S. Men jeg kjøpte den for 6 år siden, så kan hende den har blitt mindre med årene? 🤔

Anonymkode: 3b64d...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte svea miss Smith jakka i m for en liten stund siden. Jeg bruker mest s og m i overdeler og m/28-30 i bukser. Jakka var ganske trang over brystene så jeg måtte bytte til l for å kunne ha noe under jakka. Er det bare meg eller er jakka liten i størrelsen? Ser mange som har denne jakka og den ser ganske trang ut på de fleste men jeg ville ha den litt romslig

 

Anonymkode: 2f1d9...d78

Jeg kjøpte Svea Miss Smith i oktober i fjor og jeg tror den modellen + den i år er mye mindre i størrelsene enn tidligere. Jeg har flere venninner som kjøpte den for noen år siden og alle snakker om at den er så stor i størrelsen. Var sikker på at jeg måtte ha den i Medium og fikk litt confidentkill av å måtte kjøpe den i Large hehe. 

Edit: skrev feil måned.

Endret av Serendipity.x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også den er stor i størrelsen. Jeg bruker S/M i gensere og kjøper som regel L i vinterjakker fordi jeg liker dem litt romslige. Jeg fryser alltid og når det er skikkelig kaldt vil jeg ha plass til en tykk genser under. I Miss Smith bruker jeg M. Nå skal det legges til at jeg ikke har all verdens med pupper, hadde jeg hatt det måtte jeg nok hatt L i denne jakken også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte også min Miss Smith i høst, og syns også den er liten i størrelsen! Jeg bruker vanligvis 44, og min jakke i XL er ganske trang rundt mage og bryster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...