Gå til innhold

Dating og pms


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, pewdiepie skrev:

uff sånne kvinner som deg er jeg glad jeg er ferdig med , du er heldig som har en flott mann som orker pms dritet ditt, drama 24/7 og alt som følger med

Han vet jo ikke om mine tanker! Jeg tenker ekstremt mye selv om han ikke vet om dette. Og hva jeg tenker alene og skriver her vet jo ikke han en dritt om.

Når vi skriver er det ikke noe drama, bare morsomt og god natt. Han vet heller ikke at jeg har pms, men jeg må få det ut et sted og ikke på han.

Jeg har alltid fått høre at jeg er en jente med ekstremt lite drama. 

Ikke ringer jeg han hele tiden, ikke sender jeg meldinger ofte og ikke spør jeg han om ting som «hva vi er» og progresjon. Pga «keep it cool» råd vet jeg fortsatt ikke om han vil ha forhold eller er bare ute etter en ting. 

TS

Anonymkode: 59cb9...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:


Hvorfor så alvorlig og krevende "kan vi snakke?" ? Dere kjenner hverandre jo knapt.

Han sendte bilde fra trening for å si at "det passer ikke, jeg er på trening".

Men nei, han driver ikke å ghoster deg  - enda, men om du fortsetter så kommer han nok til å gjøre det.
Han er på ferie, du maser, du presser han. Ta deg sammen om du vil få noe positivt ut av dette :)

Anonymkode: c5c69...1a9

For jeg legger ikke så mye i kan vi snakke, men altså før han dro på ferie sendte vi meld hver dag. Så han vet jo hvordan jeg skriver. Akkurat som jeg lest her inne at noen ikke legger så mye i «jeg liker deg». I de ordene legger jeg mye.

Jeg skrev det fordi jeg ble drit forbanna, skulle ønske jeg kunne ta det tilbake.. men får jo ikke sletta det nå. 

Altså jeg har ikke sent noe etter han sendte bildet som viste at han er opptatt. Og skal ikke sende han noe før han tar kontakt.

TS

Anonymkode: 59cb9...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vet jo ikke om mine tanker! Jeg tenker ekstremt mye selv om han ikke vet om dette. Og hva jeg tenker alene og skriver her vet jo ikke han en dritt om.

Når vi skriver er det ikke noe drama, bare morsomt og god natt. Han vet heller ikke at jeg har pms, men jeg må få det ut et sted og ikke på han.

Jeg har alltid fått høre at jeg er en jente med ekstremt lite drama. 

Ikke ringer jeg han hele tiden, ikke sender jeg meldinger ofte og ikke spør jeg han om ting som «hva vi er» og progresjon. Pga «keep it cool» råd vet jeg fortsatt ikke om han vil ha forhold eller er bare ute etter en ting. 

TS

Anonymkode: 59cb9...bb0

har du borderline ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, pewdiepie skrev:

har du borderline ?

Nei, jeg trenger bare et sted å lufte tankene mine. Har ingen å snakke med om dette og noen ganger blir begeret fult. 

Blir bare lei meg når du skriver sånne stygge ting om meg som egentlig ikke stemmer. Du kjenner meg ikke i virkeligheten. Da kan du dømme! Her skriver jeg bare tanker for å høre andre sine råd. 

Jeg snakker ikke om venner med han pga at jeg ikke vet hva vi er ennå. 

TS

Anonymkode: 59cb9...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg veldig godt TS. Selv kan jeg være på grensen til suicidal den siste uken før mensen setter i gang. Det er slitsomt å holde dette i sjakk og prøve å overbevise den hormonpåvirkede versjonen av en selv om at alle katastrofetanker i denne perioden ikke er reelle.

Anonymkode: 2d3e0...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår deg veldig godt TS. Selv kan jeg være på grensen til suicidal den siste uken før mensen setter i gang. Det er slitsomt å holde dette i sjakk og prøve å overbevise den hormonpåvirkede versjonen av en selv om at alle katastrofetanker i denne perioden ikke er reelle.

Anonymkode: 2d3e0...409

Takk for svar. Ble mer lei meg av svaret til han over her enn at daten er «merkelig». Begynte å gråte av det svaret, blir skikkelig fin dag på jobb.

TS

Anonymkode: 59cb9...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg trenger bare et sted å lufte tankene mine. Har ingen å snakke med om dette og noen ganger blir begeret fult. 

Blir bare lei meg når du skriver sånne stygge ting om meg som egentlig ikke stemmer. Du kjenner meg ikke i virkeligheten. Da kan du dømme! Her skriver jeg bare tanker for å høre andre sine råd. 

Jeg snakker ikke om venner med han pga at jeg ikke vet hva vi er ennå. 

TS

Anonymkode: 59cb9...bb0

det var da ikke noe personangrep å spørre om du har borderline.

uansett så syns jeg du overdriver litt, slapp av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, så skjerp deg. Har ikke tro på det der pms-tullet deres. Kjenner ingen damer med slike problemer.

Anonymkode: b2ee6...88d

selv om du ikke kjenner noen så er det faktisk et reelt problem. men er enig i at alt for mange bruker dette som unnskyldning. pms oppstår i eggløsning og forsvinner når du får mensen.

 

Anonymkode: c8d13...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev en tråd her om daten som skulle på ferie i 4 uker. Han kommer hjem på fredag. Alt har egentlig gått helt fint helt til lørdag.

sendte han meld, fikk ikke svar( leste den ikke før i dag) 

problemet er at livet mitt går i grus når jeg får mensen. Sov ikke noe i natt pga ikke noe svar på melding.( egentlig tror jeg det var fordi jeg fikk mensen) Så var jeg så dum at jeg prøvde å ringe han. Han tok ikke tlf og jeg skrev kan vi snakke? Fikk etter en stund et bilde av han på trening. Jeg svarte bare «å ja, ser bra ut»

Føler nå at alt har gått i dass. Sitter her nesten på gråten. Sitter å prøver å si til meg selv at jeg skal skjerpe meg...

Anonymkode: 59cb9...bb0

pms forsvinner første dag du har mensen. pms kommer før mensen, så litt rart at du er premenstruell under mensen

Anonymkode: c8d13...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang, ta en varm dusj eller bad, en eller to paracet og drikk camomille te. Det hjelper å dempe litt pms symptomene. Når det gjelder gutten, gi han tid til kontakte deg. 

Anonymkode: bd1ed...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2018 den 15.19, AnonymBruker skrev:

 

 

På 8.1.2018 den 16.09, AnonymBruker skrev:

 

Endret av TLRR
feil tråd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...