Gå til innhold

Tar folk i skrittet offentlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinnegriser driver med seksuelle overgrep for gøy. Dette er bare et av mange like klipp av denne forstyrrende trenden:

Vi må stå opp og si fra at kvinner må lære seg å ikke forgripe seg på menn! Vi må begynne å kaste disse kjærringene i fengsel! Dette viser kvinners voldtektskultur mot menn hvor de tror at det er helt greit å drive med seksuelle overgrep mot menn, og dette har fått holde på i alt for lang tid nå.

Det handler om makt, hvor kvinner i matriarkatet føler seg berettiget til å forgripe seg mot menn og gjør det for å demonstrere sin makt over dem.

Anonymkode: 27b57...773

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Det er ikke overgrep eller seksuell trakassering hvis de ikke protesterer høylydt" - Pedofile & Kvinner

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke overgrep. Det er bare overgrep når menn gjør det.

Anonymkode: 4bf4b...476

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Dette er ikke overgrep. Det er bare overgrep når menn gjør det.

 Anonymkode: 4bf4b...476

 Kvinneguiden i et nøtteskall... 

Anonymkode: e3575...14e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke overgrep. Det er bare overgrep når menn gjør det.

Anonymkode: 4bf4b...476

Både menn og kvinner kan begå overgrep, men de aller fleste seksuelle overgrep er det menn som stor for. Denne aksjonen var imidlertid ikke seksuelt betinget. Dette var noe kvinnene benyttet for å håne menn, det var en hevn mot menns kvinnetrakasserende kultur. Dette var derfor ikke seksuell trakassering. Jeg synes dog at jentene kunne vært mer brutale i sitt angrep og sørget for at mennene vred seg i smerte i stedet for å smile av det hele.

Anonymkode: af384...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uhumskheter

Hadde gått helt berserk om jeg var mann og en dame hadde kukgrafset meg. Jeg vet det fordi jeg har gått berserk hver gang en mann har musegrafset meg. Det er så utrolig motbydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en del av de tilfellene i den videoen er staget.

Anonymkode: 05fe4...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både menn og kvinner kan begå overgrep, men de aller fleste seksuelle overgrep er det menn som stor for. Denne aksjonen var imidlertid ikke seksuelt betinget. Dette var noe kvinnene benyttet for å håne menn, det var en hevn mot menns kvinnetrakasserende kultur. Dette var derfor ikke seksuell trakassering. Jeg synes dog at jentene kunne vært mer brutale i sitt angrep og sørget for at mennene vred seg i smerte i stedet for å smile av det hele.

Anonymkode: af384...cbe

Har noen av KG feministene noe å si her? Eller skal det bare forbigås i stillhet og plusses på som vanlig?

Anonymkode: 27b57...773

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud og Jesus, er det bare meg eller er det en eksplosjon av sånne "kvinner er slemme og dumme" tråder for tiden..

Og den videoen er lame as fuck..en obskur fransk kanal sitt forsøk på humor.

Endret av Stiigen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Stiigen said:

Herregud og Jesus, er det bare meg eller er det en eksplosjon av sånne "kvinner er slemme og dumme" tråder for tiden..

Og den videoen er lame as fuck..en obskur fransk kanal sitt forsøk på humor.

Hva faen, stiger de over prosenten sammenlignet med "menn er slemme og dumme" tråder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stiigen skrev:

Herregud og Jesus, er det bare meg eller er det en eksplosjon av sånne "kvinner er slemme og dumme" tråder for tiden..

Og den videoen er lame as fuck..en obskur fransk kanal sitt forsøk på humor.

Har du bodd under en stein, eller har du ikke fått med deg #metoo kampanjen som har herjet i et par måneder nå?

Anonymkode: 27b57...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite oppmerksomhet denne fikk da. Var ikke dere kvinner så opptatt av å hindre slike overgrep da? Og var ikke #metoo for menn også?

Hva har skjedd? Hvor blir det av fordømmingen fra alle kvinnene på dette forumet?

Anonymkode: 27b57...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Så lite oppmerksomhet denne fikk da. Var ikke dere kvinner så opptatt av å hindre slike overgrep da? Og var ikke #metoo for menn også?

Hva har skjedd? Hvor blir det av fordømmingen fra alle kvinnene på dette forumet?

Anonymkode: 27b57...773

Det er en reklame. Det er avtalt. Derfor er det ikke noe å snakke om.

Anonymkode: ab923...66b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinners og menns oppfatning er at alle menn liker å bli klødd på tissen. 

 

facepalm-emoji-ios10-emojipedia_trans_Nv

Anonymkode: 8ddec...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange kvinners og menns oppfatning er at alle menn liker å bli klødd på tissen. 

 

facepalm-emoji-ios10-emojipedia_trans_Nv

Anonymkode: 8ddec...48d

De eneste menn som ikke liker at kvinner tar dem på tissen er homofile menn.

Anonymkode: 4bf4b...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De eneste menn som ikke liker at kvinner tar dem på tissen er homofile menn.

Anonymkode: 4bf4b...476

Nei, det er det ikke. Jeg har snakket med flere menn som er blitt grabba på pikken, og i noen av tilfellene har til og med kvinnene sagt ting ala: men alle menn liker jo å bli tatt på en kvinne. Det viser seg derimot at flere menn faktisk ikke synes dette er verken digg eller morsomt.

Anonymkode: 05fe4...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2018 den 17.53, AnonymBruker skrev:

Både menn og kvinner kan begå overgrep, men de aller fleste seksuelle overgrep er det menn som stor for. Denne aksjonen var imidlertid ikke seksuelt betinget. Dette var noe kvinnene benyttet for å håne menn, det var en hevn mot menns kvinnetrakasserende kultur. Dette var derfor ikke seksuell trakassering. Jeg synes dog at jentene kunne vært mer brutale i sitt angrep og sørget for at mennene vred seg i smerte i stedet for å smile av det hele.

Anonymkode: af384...cbe

"Denne aksjonen var imidlertid ikke seksuelt betinget. Dette var noe kvinnene benyttet for å håne menn, det var en hevn mot menns kvinnetrakasserende kultur. Dette var derfor ikke seksuell trakassering."

 

Er du seriøs? Så om menn klår deg i skrittet å sier det er en aksjon for å håne kvinnene. Er det ikke seksuell trakkasering, men en aksjon? Og dermed fullt akseptabelt? 

Interessant teori.. 

Anonymkode: 00add...60e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...