Gå til innhold

Hjelp! Bikinifitness


ramstad

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg har kjempelyst til å delta i bikinifitness. Jeg har vært i kontakt med en coach i Østfold, så skal ta ting derifra. Lurer på om det er noen andre i Halden-, Fredrikstad- eller Sarpsborg-området driver med det samme, og som kan dele litt erfaringer med meg? Jeg er helt ny på dette, men super-gira!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye treningserfaring har du? Du skriver at du er helt ny på dette, mener du da trening eller bikinifitness?

Anonymkode: a3770...2c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikini Fitness er jeg fersk på. Jeg har trent styrke aktivt i ett år, men trenger hjelp til å legge til rette for ett bedre kosthold og eventuelle øvelser jeg burde gjøre 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pass på at du ikke ender opp med en av de pervo-coachene, som har ligget med minst 50% av jentene på teamet..

Just saying..

Anonymkode: f14d5...95b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ramstad skrev:

Hei!
Jeg har kjempelyst til å delta i bikinifitness. Jeg har vært i kontakt med en coach i Østfold, så skal ta ting derifra. Lurer på om det er noen andre i Halden-, Fredrikstad- eller Sarpsborg-området driver med det samme, og som kan dele litt erfaringer med meg? Jeg er helt ny på dette, men super-gira!!!!

jeg hadde holdt meg unna om du ikke hadde noe særlig treningserfaring, jeg har konkurert i kroppsbygging i flere år og coacher i min klubb. det er utrolig mye jobbing og de fleste som starter ferskt med dette vil bare være kul og bli populær og har ikke snøring eller talent ellers. Konkuranseperioden er utrolig hard, mye hardere enn du tror, mange kenkker der. det er også en livstil hvor du må være dedikert i flere år omgangen. kan ikke suse rundt på byn da hver helg og spise, drikke det du vil dessverre

alle vil være kroppsbygger/fitness utøver, men ingen vil gjøre det arbeidet som trengs :)

Anonymkode: 83db4...95e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte også å nevne at det florer med doping i fitness og bygging. Det er like vanlig som grandiosa er for nordmenn

Anonymkode: 83db4...95e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare pass på at du ikke ender opp med en av de pervo-coachene, som har ligget med minst 50% av jentene på teamet..

Just saying..

Anonymkode: f14d5...95b

pervo coach ? mener du at siden coachen er 10 år eldre og har lyst på sex med yngre kvinner så skal han bli stemplet som pervers ? er du helt grøt i hodet eller ? er da ingen som tvinger disse damene til å ha sex med coachen sin, det velger de selv

Anonymkode: 83db4...95e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør trene styrke i minst et år til før du i det hele tatt tenker på å stille. Da bør du ha fokus på tung styrketrening(6-8 reps) og baseøvelser. Du bør kunne løfte 8 reps knebøy med 10 kg mer enn din egen kroppsvekt på stanga, og du må ha mye muskler generelt. 

Kan selfølgelig ta kontakt med et team, men du kan likegodt lære deg å trene styrke selv. Musklene du bør fokusere litt ekstra på er rumpe, rygg og skuldre. 

Anonymkode: a3770...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange negative svar 🙄 tydeligvis ikke velkomment med nye utøvere? 

Men ja, men kan fint trene styrke selv. Tar 70 kg i knebøy, så er ikke helt ute og kjører 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikinigifitness er en UTROlLIG farlig sport som for utrolig mange utøvere fører til spiseforstyrrelse, men det er dessverre ikke snakket om. Så for å stille så må du være veldig sterk psykisk og virkelig tenke gjennom det. Du skal ikke bare ned i fettprosent, men også opp igjen til en normal vekt. Om en bitteliten del av motivasjonen din er at du ønsker å gå ned i vekt eller se ut slik som fitnessutøverene så bør du droppe det med en gang!

Men har du hodet på rett plass og er forberedt på det psykiske, så kjør på.(Selv om jeg absolutt ikke vil ønske velkommen til nye utøvere da dette er en syksyk sport)

Anonymkode: a3770...2c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt lyst til å prøve. Er det noen i Østfold-området som driver det samme og som kan hjelpe meg litt på vei? Prøver å finne en coach, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Virker som de fleste holder til i Oslo 

 

Jeg er forresten 24 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 15.05, Anthrax skrev:

Strongbody har coacher litt rundt omkring, send de en mail. 

Tusen takk! Sendte mail til de 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...