Gå til innhold

Oksiderte deler til Kenwood kjøkkenmaskin


Luckiness

Anbefalte innlegg

Jeg leste selvfølgelig ikke bruksanvisningen...Tok alt i oppvaskmaskinen. Tok det som en selvfølge at de tålte det. Men da ble selvfølgelig delene oksidert. Burde lest bruksanvisningen...Noe jeg kan gjøre for å få delene blank igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva for noe? Jeg vasker da alltid bake delene og hurtigmixer delene til Kenwooden i oppvaskemaskinen. Kjøttkvernen og de andre ekstradelene har jeg ikke brukt. 

Hvilke deler snakker du om? 

Anonymkode: 3c29f...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deigkroker osv skal da kunne vaskes i oppvaskmaskin. Hva slags deler er det du snakker om? 

Anonymkode: 8e2c2...62d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Deigkroker osv skal da kunne vaskes i oppvaskmaskin. Hva slags deler er det du snakker om? 

Anonymkode: 8e2c2...62d

Kjøttkvern og tilbehøret til kvernen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Luckiness skrev:

Takk! Har du forsøkt det selv? Virker det? :)

Det funker, ja. Har gammel (arvet) Kenwood-maskin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal jeg søren meg teste. Har også tabbet meg ut med å kjøre kjøttkverna til Kenwooden i oppvaskmaskinen.

Anonymkode: beb41...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omatolje og tørkepapir er en helt uskyldig blanding. Er det så lite og ufarlige produkter som skal til så er det bare å prøve. Har du en barnetannbørste i tillegg til vanskelige kroper så er du enda bedre utstyrt. 

Anonymkode: 3c29f...390

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste bruksanvisningen først. Der står det at vispene og kvern ikke tåler oppvaskmaskin :). Mine deler ser fortsatt like nye og fine ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, slagelse skrev:

Jeg leste bruksanvisningen først. Der står det at vispene og kvern ikke tåler oppvaskmaskin :). Mine deler ser fortsatt like nye og fine ut. 

Sikkert supernyttig for TS å vite. 

Anonymkode: 697ef...914

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har Kenwood Major Titanium eller den nye Chef XL så tror jeg ikke de delene skal i oppvaskmaskin :). Det gjelder vel mest for de litt billigere modellene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2018 den 11.50, slagelse skrev:

Jeg leste bruksanvisningen først. Der står det at vispene og kvern ikke tåler oppvaskmaskin :). Mine deler ser fortsatt like nye og fine ut. 

Det er helt utrolig hvor mye dumt folk skriver her inne.....får du det bedre med deg selv når du får fortelle hvor flink du var å gjøre alt rett?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...