Gå til innhold

Deres tanker om denne tomannsboligen??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Vi var på visning av tomannsboligen idag, altså den som jeg la ut i første innlegget. Den var akuratt som på bildene, altså helt nydelig. Både utvendig og innvendingen likte jeg, bortsett fra den stilen altså møbler.. Jeg ble rett og slett mer forelsket. Det var masse folk på visning, sikkert bortimot 15 stk, folk bare strømmet på døren, har ikke sett makan. 

Men, beliggenheten er en stor minus. Uansett hvordan vi snur på det opp og ned, så er det så usentralt, må ha bil til alt. 

Men hvorfor er det noe i meg som sier kjør på? Når fornuften sier «nei»? Imorgen er det ny visning, men mannen sier at ettersom det var så mange folk, så blir det sikkert budrunde imorgen, og den blir solgt.  

Hva råder dere meg? Om å la vær?

Anonymkode: c9ce7...666

Jeg ville ha dratt opp igjen i morgen og tatt en tur i nabolaget samt hørt på støynivå når det er mye trafikk. Jeg var på visning på et hus som lå nærme veien på en søndag. Kan nesten ikke sitte ute mellom 14 og 17 pga trafikk på sommeren. Mye støy! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Vi var på visning av tomannsboligen idag, altså den som jeg la ut i første innlegget. Den var akuratt som på bildene, altså helt nydelig. Både utvendig og innvendingen likte jeg, bortsett fra den stilen altså møbler.. Jeg ble rett og slett mer forelsket. Det var masse folk på visning, sikkert bortimot 15 stk, folk bare strømmet på døren, har ikke sett makan. 

Men, beliggenheten er en stor minus. Uansett hvordan vi snur på det opp og ned, så er det så usentralt, må ha bil til alt. 

Men hvorfor er det noe i meg som sier kjør på? Når fornuften sier «nei»? Imorgen er det ny visning, men mannen sier at ettersom det var så mange folk, så blir det sikkert budrunde imorgen, og den blir solgt.  

Hva råder dere meg? Om å la vær?

Anonymkode: c9ce7...666

Har familie som bor litt lenger bort i gata der, og de stortrives. De meker ikke særlig til trafikk. De jobber også på Jessheim og Årnes, så pendler ikke helt til Oslo. 

Har du sjekket ut ang nærmeste barnehage, om dere har barn i den alderen? Litt usikker om den på Opptaker er der enda. 

Ellers så er det ikke noe problem om man synes det er greit å kjøre for å komme seg steder. 

Personlig kunne jeg ikke bodd der, men alle er forskjellige. 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, h/k skrev:

Jeg ville ha dratt opp igjen i morgen og tatt en tur i nabolaget samt hørt på støynivå når det er mye trafikk. Jeg var på visning på et hus som lå nærme veien på en søndag. Kan nesten ikke sitte ute mellom 14 og 17 pga trafikk på sommeren. Mye støy! 

Mener du snakke med naboer? Det er en lik tomannsbolig rett over denne, og igår tenkte jeg å banke på til en av naboene der og spørre om hvordan de trives osv, men siden det var søndag så ville jeg ikke.

Anonymkode: c9ce7...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MissPierce skrev:

Har familie som bor litt lenger bort i gata der, og de stortrives. De meker ikke særlig til trafikk. De jobber også på Jessheim og Årnes, så pendler ikke helt til Oslo. 

Har du sjekket ut ang nærmeste barnehage, om dere har barn i den alderen? Litt usikker om den på Opptaker er der enda. 

Ellers så er det ikke noe problem om man synes det er greit å kjøre for å komme seg steder. 

Personlig kunne jeg ikke bodd der, men alle er forskjellige. 

 

 

 

 

Vi har ikke barn, men har lyst på, så det skjer nok i fremtiden😊 Vi har en bil og det er kun mannensom kjører, jeg har ikke billappen. Vet ikke hvordan bussforbindelsen er der? Vet du kanskje?

Anonymkode: c9ce7...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grav dypt i lommeboka og sats på ett sted på Jessheim. Sjekk boligprisene for Jessheim de siste årene, de stiger hele tiden. Jessheim er en flott by og hsr absolutt alt man måtte ha behov for.

Jeg har bodd på Jessheim i 17 år og huset mitt stiger i verdi for hver dag som går. God egenkapital for meg og fremtiden.

Anonymkode: 8e8af...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grav dypt i lommeboka og sats på ett sted på Jessheim. Sjekk boligprisene for Jessheim de siste årene, de stiger hele tiden. Jessheim er en flott by og hsr absolutt alt man måtte ha behov for.

Jeg har bodd på Jessheim i 17 år og huset mitt stiger i verdi for hver dag som går. God egenkapital for meg og fremtiden.

Anonymkode: 8e8af...244

Jessheim er blitt litt for stort, og vi har ikke lyst å bo på jessheim. Heller rundt det. Og i tillegg er det altfor dyrt, og du får ikke det du betaler for, eller du betaler for beliggenheten. 

Anonymkode: c9ce7...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest making.a.mess
På 10.1.2018 den 9.49, AnonymBruker skrev:

Ville dere heller gått for denne??

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=105630387

 

ts

Anonymkode: c9ce7...666

Den ligger jo like ved den andre. Klart det er fristende å få så mye bolig for pengene, men som sagt i tråden en god grunn til det. Det er håpløst å pendle fra årnes/oppaker. Altfor langt. Midt i ingensteds. Billigst og nærmest oslo er hurumlandet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke barn, men har lyst på, så det skjer nok i fremtiden😊 Vi har en bil og det er kun mannensom kjører, jeg har ikke billappen. Vet ikke hvordan bussforbindelsen er der? Vet du kanskje?

Anonymkode: c9ce7...666

Går vel sikkert noe, men det får du opplysninger på om du ringer å sjekker. Gikk timeekspress forbi der tidligere, men den går ikke lenger. Hvor ofte osv det går nå vet jeg ikke. 

Nærmeste butikk er som sagt på Årnes eller Vormsund, det er 10-15min a kjøre til Årnes og 10 min til Vormsund.

Barnehage er jo også kjekt å ha i nærheten. Lå en 5-10min gange unna det huset der før I hvertfall. 

 

Endret av MissPierce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, MissPierce skrev:

Går vel sikkert noe, men det får du opplysninger på om du ringer å sjekker. Gikk timeekspress forbi der tidligere, men den går ikke lenger. Hvor ofte osv det går nå vet jeg ikke. 

Nærmeste butikk er som sagt på Årnes eller Vormsund, det er 10-15min a kjøre til Årnes og 10 min til Vormsund.

Barnehage er jo også kjekt å ha i nærheten. Lå en 5-10min gange unna det huset der før I hvertfall. 

 

Tusen takk for svar :)

Anonymkode: c9ce7...666

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av så mange som var på visning, hvor 7 skrev seg på liste er det ikke kommet et eneste bud 🙄

Anonymkode: c9ce7...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...