Gå til innhold

Trench Coat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For gutter og jenter, hva synes dere om plagget?

Verdt prisen? Ja, jeg tenker på Burberry's Trench Coat, den trademark og patenterte, ikke disse kopiene som ligner.

Vurderer å investere de 15 det koster, men vet at på Black Friday har det kostet 12 noen ganger.

Anonymkode: b3efa...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella

Ja, jeg synes det er verdt det. Bruk litt tid på bestemme deg hva slags lengde som passer deg best (mener den kommer i 3 lengder). Kvaliteten er fortreffelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig forskjellen i alle de forskjellige typene (The Kensington, The Chelsea ...)? Vet lengde.

Anonymkode: b3efa...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig forskjellen i alle de forskjellige typene (The Kensington, The Chelsea ...)? Vet lengde.

Anonymkode: b3efa...72b

Anbefaler deg å lese HER. Som du ser er de forskjellige slim/regular/relaxed fit. Og jeg ville absolutt prøvd de på, og ikke bestilt fra en nettside. Det er også forskjellige kvaliteter i materialene så du må finne det som passer deg best. Personlig er jeg mest fornøyd med cotton gabardine. Jeg finner den mer slitesterk, penere i fargen og faller penere enn vanlig cotton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ser ''best'' ut? Bruker Slim-stilen så mye som mulig fordi jeg tror på at passform er alt.

Erfaringer med det å handle på Burberrys egne store i Oslo? Hva har de der?

Anonymkode: b3efa...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...