Gå til innhold

Er det bare meg som er helt på tynet her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antakeligvis så har han likt deg, men du har drept mye av interessen. 

Anonymkode: 0302e...1be

Da var den aldri skikkelig i utgangspunktet, han sa jeg kunne fortelle han alt. Senest i går kysset han meg.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg gidder ikke mer, jeg er en flott dame og kjenner  min verdi, jeg får bare gråte noen dager. Vil ha en mann som har oppriktige følelser for meg, og som godtar meg for den jeg er.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg gidder ikke mer, jeg er en flott dame og kjenner  min verdi, jeg får bare gråte noen dager. Vil ha en mann som har oppriktige følelser for meg, og som godtar meg for den jeg er.

Anonymkode: 771ad...6f2

 

Helt riktig konklusjon fra din side. Gråt dette ut, gå en lang tur, kontakt en venninne du kan møte og snakke om andre ting. La tiden gå og skuffelsen vil blekes. Og lær av denne erfaringen for senere hendelser. Det er ikke bare greit å bli kjent over nettet.

Anonymkode: 1cdc9...c78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det jeg er "for needy" skal ikke fortsette, er bare det at jeg blir forvirret når "han en dag er så PÅ, og en annen dag .. ( som hovedinnlegget over beskriver. ) Det blir push and pull, det er det som skaper denne hekten min, jeg verker etter svar.

Jeg kjenner min verdi og kommer ikke til å kontakte han igjen, hvis han vil meg noe så gir han meg noen ord, hvis ikke skal jeg rett og slett la han blåse bort med vinden.

Trenger en sterk mann.

Anonymkode: 771ad...6f2

er man virkelig "for Needy" bare fordi man er "solgt" etter et møte ? jeg tenker at resten av folket her inne ikke vet hva som skjedde på det ene møtet og det kan ha vært såpass flott og så intimt at mye kan skje på et møte. Noen forelsker seg fort og andre bruker lengre tid. Det er vel ikke noe fasitsvar på det her. Sier Ts at hun har følelser for menneske så har hun vel det vel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Helt riktig konklusjon fra din side. Gråt dette ut, gå en lang tur, kontakt en venninne du kan møte og snakke om andre ting. La tiden gå og skuffelsen vil blekes. Og lær av denne erfaringen for senere hendelser. Det er ikke bare greit å bli kjent over nettet.

Anonymkode: 1cdc9...c78

Nei, får pleie mine relasjoner i virkelig liv. Uff, siste gange jeg skal la meg rive med på den måten, ble bare så forelsket.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, robert90 skrev:

er man virkelig "for Needy" bare fordi man er "solgt" etter et møte ? jeg tenker at resten av folket her inne ikke vet hva som skjedde på det ene møtet og det kan ha vært såpass flott og så intimt at mye kan skje på et møte. Noen forelsker seg fort og andre bruker lengre tid. Det er vel ikke noe fasitsvar på det her. Sier Ts at hun har følelser for menneske så har hun vel det vel. 

Ja, slik var det. Også for han, det var kjemi.

Anonymkode: 771ad...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gu bede, nå fikk jeg en VELDIG FIN MELDING. Hadde jeg ALDRI trodd, jeg er bare så GLAD, men skal roe dette kraftig ned, jeg bare danser av glede. at det går an.

Sitter her og ler av meg selv. herregud...............................................................:hjerte:

 

ts

Anonymkode: 771ad...6f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette bare fortsetter, han er så "på", mange fine samtaler. Han har gjort alt han kan for å få meg forelsket. Spurt: har jeg skapt følelser for i deg som du trodde var borte og glemt?

Han har sendt meg bilder, alltid vært der, var så glad for oppklarende samtale, han følte vi kom nærmere hverandre. Dagen etter tar jeg kontakt, da er det plutselig kortere svar, så hører jeg ikke noe på to dager, og så kan han plutselig være så "på" igjen. Det var han som la grunnlaget for hele relasjonen. Det er bare positive ord, men når jeg prater om: det ikke er greit å leke med følelser, og hvis du ikke har dem så bare gi beskjed, så må han "tenke over" hvem jeg egentlig er.

Og, så er alt fint igjen, slik går det i en evig rundans, jeg er forvirret og lei meg.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare inse at denne relasjonen ikke er god for meg, og trekke meg vekk. 

Veldig synd det skal være slik, men men, man må nesten være beinhard i slike situasjoner.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med og få meg forelsket ( han sa han hadde klart det med ord ) (?) ...holde på med futurefaking, sende meg bilder og musikk, og så er alt bare bullshitt. Forstå det den som kan, det har holdt på slik i 5 måneder, har vært tålmodig, så vil ikke kalle meg phushy eller needy. Når han snakker om at vi skal treffes, så tror jeg jo han mener det, hvem sier slik til meg, og så er det løgn?

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med og få meg forelsket ( han sa han hadde klart det med ord ) (?) ...holde på med futurefaking, sende meg bilder og musikk, og så er alt bare bullshitt. Forstå det den som kan, det har holdt på slik i 5 måneder, har vært tålmodig, så vil ikke kalle meg phushy eller needy. Når han snakker om at vi skal treffes, så tror jeg jo han mener det, hvem sier slik til meg, og så er det løgn?

Anonymkode: 771ad...6f2

 

Man kan ikke ha et forhold gjennom nett på denne måten over lengre tid. Forholdet må være etablert IRL først. Det kan hende han har følelser også og det kan hende han liker deg. Men det er vanskelig å være på samme sted til enhver tid over nett. Hvis dette skal gå, må du nok få til at han møter deg igjen. Eller så må du nok bare innse at det ikke blir noe mer ut av dette. Hvis han vil møte deg, klarer han jo det. Uansett om man bor et annet sted i Norge. Og hvis det ikke blir noe av dette, så husk at det er vondt når noe man har håpet på ikke blir noe av. Men det går over.

Anonymkode: 1cdc9...c78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Man kan ikke ha et forhold gjennom nett på denne måten over lengre tid. Forholdet må være etablert IRL først. Det kan hende han har følelser også og det kan hende han liker deg. Men det er vanskelig å være på samme sted til enhver tid over nett. Hvis dette skal gå, må du nok få til at han møter deg igjen. Eller så må du nok bare innse at det ikke blir noe mer ut av dette. Hvis han vil møte deg, klarer han jo det. Uansett om man bor et annet sted i Norge. Og hvis det ikke blir noe av dette, så husk at det er vondt når noe man har håpet på ikke blir noe av. Men det går over.

Anonymkode: 1cdc9...c78

Han sier avtand gjør det vanskelig, men det er det  ikke så lenge rette følelser er der, han burde gitt beskjed tilligere, slik jeg ser det har han bare lekt med følelsene mine.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det har gått fem måneder, kan du be om et møte eller avslutte det. Er ikke vits i å holde kontakt når det går fem måneder og lenger uten at man ser hverandre. Da kan det jo hende han har en annen dame på stedet han bor.

Anonymkode: ab71b...05f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi blitt enige om la tiden jobbe for oss, det er like greit, følte selv jeg trengte litt "luft" da dette har vært intenst. Så lenge dette går begge veier ( som det gjør ) er jeg villig til å gi det tid.

 

Kan jo være noen som leser tråden er i samme situasjon, hjelper på å høre andres erfaringer.

 

Nå håper jeg jo bare dette går rette vei, bare tiden kan vise det:)

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Man kan ikke ha et forhold gjennom nett på denne måten over lengre tid. Forholdet må være etablert IRL først. Det kan hende han har følelser også og det kan hende han liker deg. Men det er vanskelig å være på samme sted til enhver tid over nett. Hvis dette skal gå, må du nok få til at han møter deg igjen. Eller så må du nok bare innse at det ikke blir noe mer ut av dette. Hvis han vil møte deg, klarer han jo det. Uansett om man bor et annet sted i Norge. Og hvis det ikke blir noe av dette, så husk at det er vondt når noe man har håpet på ikke blir noe av. Men det går over.

Anonymkode: 1cdc9...c78

Han liker meg veldig godt, det er følelser og jeg betyr noe.

Så, vil gi det tid.

Takk til alle som har svart meg i denne tråden, det har ikke vært lett i det hele tatt, ikke opplevd det så intens på denne måten tidligere. Godt og høre andres meninger.:)

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest hele tråden, men inntrykket jeg får relativt tidlig er at han holder deg litt på gress og leker med villigheten din.. Jeg har sett på nært hold dette med at en mann leker med det seksuelle og er svært så flink med ord, komplimenter og på å gi jenta følelsen av å være spesiell og ettertraktet. Det endte stort sett med telefonsex over Messenger/Snap, og en haug pikante bilder oversendt. Noen endte i ikke treff, for andre ble det muligens en klinedate og kanskje noen sextreff. Var han kåt så valgte han å treffe dem, teste de ut, og ga de ham noe ekstra så ble de "heldige" og havnet under FF-kategorien. Jeg tror det endte med 4 slike, og felles for ALLE jentene er at de utviklet følelser (selv via kun nettkontakt) mens han levde som kongen på haugen. Det har noe med at kommunikasjonen er så intens når den først er der, og den følelsen av å være så utrolig spesiell for noen gjør at mange jenter faller for slikt. De var åpne for ham, villige, trodde de ga ham noe spesielt men de var bare et nummer i rekken av mange.. Så, han etterlot seg en anseelig haug knuste hjerter før han fant drømmedama.

Jeg sier ikke dette for å såre, men fordi jeg vet og har sett hvor enkelt det er for noen å leke med andres følelser og å gi inntrykk av å være dedikert. Mange jenter er utsultet på den type oppmerksomhet, og nettopp den følelsen av å være høyattraktiv og spesiell for noen gjør at man blir et lett offer for de rette ordene. Jeg håper ikke du ender opp såret, og at han bare er litt typisk "mann" på de punktene som plager deg. Men vær obs, legg deg på en linje hvor du ikke gir totalt av av deg selv fordi du tror det er det han trenger for å få gjensidige følelser for deg. Det er ihvertfall mitt råd!

Anonymkode: 2baef...123

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Terence
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har vi blitt enige om la tiden jobbe for oss, det er like greit, følte selv jeg trengte litt "luft" da dette har vært intenst. Så lenge dette går begge veier ( som det gjør ) er jeg villig til å gi det tid.

Anonymkode: 771ad...6f2

Sure :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lest hele tråden, men inntrykket jeg får relativt tidlig er at han holder deg litt på gress og leker med villigheten din.. Jeg har sett på nært hold dette med at en mann leker med det seksuelle og er svært så flink med ord, komplimenter og på å gi jenta følelsen av å være spesiell og ettertraktet. Det endte stort sett med telefonsex over Messenger/Snap, og en haug pikante bilder oversendt. Noen endte i ikke treff, for andre ble det muligens en klinedate og kanskje noen sextreff. Var han kåt så valgte han å treffe dem, teste de ut, og ga de ham noe ekstra så ble de "heldige" og havnet under FF-kategorien. Jeg tror det endte med 4 slike, og felles for ALLE jentene er at de utviklet følelser (selv via kun nettkontakt) mens han levde som kongen på haugen. Det har noe med at kommunikasjonen er så intens når den først er der, og den følelsen av å være så utrolig spesiell for noen gjør at mange jenter faller for slikt. De var åpne for ham, villige, trodde de ga ham noe spesielt men de var bare et nummer i rekken av mange.. Så, han etterlot seg en anseelig haug knuste hjerter før han fant drømmedama.

Jeg sier ikke dette for å såre, men fordi jeg vet og har sett hvor enkelt det er for noen å leke med andres følelser og å gi inntrykk av å være dedikert. Mange jenter er utsultet på den type oppmerksomhet, og nettopp den følelsen av å være høyattraktiv og spesiell for noen gjør at man blir et lett offer for de rette ordene. Jeg håper ikke du ender opp såret, og at han bare er litt typisk "mann" på de punktene som plager deg. Men vær obs, legg deg på en linje hvor du ikke gir totalt av av deg selv fordi du tror det er det han trenger for å få gjensidige følelser for deg. Det er ihvertfall mitt råd!

Anonymkode: 2baef...123

Vi har en egen historie som jeg ikke kan fortelle om ( for lett og kjenne igjen ) her har det aldri vært telefonsex eller snap, ikke komplimenter som ikke har vært fortjent heller. Ingen intime bilder er delt. Gjensidig respekt der.

Er jeg et nummer i rekken vil jeg ikke ha han, da er han ikke den jeg trodde han var. Jeg skal kun ha det beste, så går det ikke den veien så skal jeg være likeglad, vet hvilke verdi jeg har, tross alt. Er ute etter kjærligheten, ingenting annet enn det, velger han andre foran meg, da får han gå.

Takk likevel for dine tanker, er klar over det.

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Terence skrev:

Sure :fnise:

Til enkelte tider tenkte jeg faktisk, at dette orker jeg ikke mer.:a034:

:)

Anonymkode: 771ad...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terence
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Til enkelte tider tenkte jeg faktisk, at dette orker jeg ikke mer.:a034:

:)

Anonymkode: 771ad...6f2

Ja, han virker sykt intens. Helt klart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...