Gå til innhold

Bryllupsmiddag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi vil ha en bryllupsmiddag der gjestene skal få ha flere valg, slik at gjester som ikke er altetende skal få ha en hyggelig kveld de også. Derfor lurer jeg på hva dere som har hatt lignende løsninger har hatt som alternativer?

Anonymkode: 4d743...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi vil ha en bryllupsmiddag der gjestene skal få ha flere valg, slik at gjester som ikke er altetende skal få ha en hyggelig kveld de også. Derfor lurer jeg på hva dere som har hatt lignende løsninger har hatt som alternativer?

Anonymkode: 4d743...c22

Hvor mange gjester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes buffet er veldig greit. Da kan man velge mengde selv også, samt sette sammen maten akkurat slik man selv vil. 

Anonymkode: 4809d...53f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det forrige bryllupet jeg var i var det buffet. Jeg liker bedre å bli servert, men med buffet kan en jo velge maten selv. Der var det både forskjellig kjøtt, fisk, salater, poteter, pasta osv. Tror det var ca 60-70 stykker i bryllupet

Anonymkode: 1fb23...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

En god del av familien min er ganske kresne på mat. Jeg og min fremtidige mann spiser vegetar. Så vi skal ha varmmat-buffet. På den måten kan alle plukke det de selv ønsker, uten å ende opp med en tallerken med noe de ikke vil ha. 

Sier ikke det er riktig for alle, men det er en enkel måte å ta hensyn til preferanser og allergier. Og så vet man at alle blir mette, haha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

Buffet er etnhelvette for allergikere æ. Men aner aldri om folk tenker på kontantsmitte

Anonymkode: ba7bd...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2018 den 15.13, AnonymBruker skrev:

Buffet er etnhelvette for allergikere æ. Men aner aldri om folk tenker på kontantsmitte

Anonymkode: ba7bd...e7b

Jeg er enig i det, men det er løsbart ved at allergikeren får forsyne seg først, av egne skåler eller får maten lagt opp fra kjøkkenet. 

Anonymkode: 16c8c...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buffet/koltbord ja. Da finner alle noe de kan spise. Ang allergikere så er det jo en god ide at de får forsyne seg først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...