Gå til innhold

Prøvd lifesum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest earlgrey

Ja, jeg brukte den før og synes den er helt fantastisk :) Teller ikke kalorier nå bruker den ikke lengre, men etter å ha brukt den i mange år kan jeg så godt som alle matvarer sine næringsinnhold i hodet så av og til regner jeg litt for å vite at jeg er on-track da jeg må være oppmerksom på å få i meg nok kalorier :) Anbefaler den både til vektoppgang og vektnedgang! Selv gratisversjonen. Er det noe spesielt du lurer på i forhold til appen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 14 kg. med hjelp fra Lifesum ❤️

Anonymkode: 8b7e4...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:) brukte den i noen år hver eneste dag. Men glemte å bruke den plutselig i forbindelse med en reise i 2016 og har ikle brukt den siden

Anonymkode: a0074...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 11 kg på 3 mnd ved å bruke Lifesum konsekvent 😄 

Anonymkode: 2878b...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte den en periode for å sjekke hvor mye jeg spiste. Den var helt ok, men jeg syns sammensetningen av karbo/protein/fett den ville jeg skulle spise var litt merkelig. Eller kanskje bare det er jeg som ikke spiser "bra nok" :fnise: Den fikk forøvrig slakt på et av TV2 sine program (tv2 hjelper deg eller helsekontrollen) rett før jul

Anonymkode: c2f1d...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til den appen :) Det var den som ga meg pushet jeg trengte for en livsendring, for tidligere hadde jeg på mange måter blitt ekstrem når jeg var på diett og trodde at jeg spiste nok selv om jeg lå opptil 1500 kcal om dagen for lite. Det gjorde at jeg ikke holdt ut lenge nok og ble fort sliten og slapp. 

Nå vet jeg akkurat hvor jeg skal ligge, og det er lettere å unne seg ting og vite hva som faktisk er bra og ikke bra :) Super app!

Anonymkode: 346ea...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler lifesum, har ihvertfall hjulpet meg veldig (- 12 kg siden august). Var litt krevende i begynnelsen, men jeg lærte etterhvert hvilke type mat som holdt meg mett lenger, og hva jeg kunne spise mye av. Jeg antar den virker bra dersom man vil opp i vekt også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...