Gå til innhold

Dere som bruker morgenkåpe!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eeeelsker morgenkåpen min 😍 Bruker den når jeg skal på badet, etter dusj, mens jeg spiser frokost, når jeg skal på toalettet etter å ha hatt sex etc. Når jeg er syk har jeg den på hele tiden

Anonymkode: 0f321...3ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Så dere sovet nakene? Ellers ville man jo hatt nattkjole eller pysjamas.

Anonymkode: 055ea...cd1

Jeg sover enten naken, eller har på truse. Pysjamas gidder jeg ikke bruke med mindre det er veldig kaldt. 

Anonymkode: 64040...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en i håndklestoff og derfor er den et must etter dusj. Ellers bruker jeg det til og fra senga, og i halga daffer jeg rundt i den en stund :P

Anonymkode: 2cc6e...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i morgenkåpe fra jeg står opp og til jeg kler på meg. Et must etter dusjen. Bruker også morgenkåpen på natten når jeg våkner. Elsker å gå i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker morgenkåpe hver dag!! Har både sommer og vintermorgenkåpe. Sover alltid naken, og tar på morgenkåpe etter jeg dusjer.  Bruker den  på kvelden før jeg legger meg, og tar den på med en gang jeg våkner. Spiser frokost i morgenkåpe også. Sjekker alltid om det er morgenkåpe på hotell når jeg reiser bort.  Er det  ikke det, tar jeg med egen!! Går det an å klare seg UTEN  morgenkåpe??

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så dere sovet nakene? Ellers ville man jo hatt nattkjole eller pysjamas.

Anonymkode: 055ea...cd1

Ville man hatt nattkjole eller pysjamas? Hvorfor? Det å sove uten klær er det beste. Jeg bruker riktignok truse, men herregud jeg får helt hetta av å måtte sove med klær.

Anonymkode: 4b769...241

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stor og tykk morgenkåpe som jeg bruker om vinteren og en fin kimono i silke som jeg bruker når det er varmt nok. Jeg bruker det i hovedsak etter jeg har dusjet og ikke vil kle på meg klærne jeg skal bruke helt enda. Jeg liker å sminke meg og ordne meg ferdig før jeg kler på meg, spesielt om jeg skal noe spesielt (ut på middag, fest etc.).

Ellers så kan jeg bruke den om jeg dusjer på kvelden og snart skal legge meg. Sover naken, så om jeg skal legge meg om en halvtime etter dusjen gidder jeg ikke kle på meg. 

Anonymkode: 210e3...397

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville man hatt nattkjole eller pysjamas? Hvorfor? Det å sove uten klær er det beste. Jeg bruker riktignok truse, men herregud jeg får helt hetta av å måtte sove med klær.

Anonymkode: 4b769...241

Helt enig!! krøller seg oppover armer og ben og kropp, stoffet vrenger seg rundt kroppen, og alt er bare helt forferdelig :fnise: Så mye deiligere å sove naken!! Også er det jo ekstra koselig å sove naken når man deler seng med en partner!

Anonymkode: 210e3...397

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere. Korte, lange, silke, frottè og plysj. 

Bruker de når jeg kommer hjem sent, får av meg jobb/penklær, den lille stunden før jeg legger meg. Fra badet og til garderoben om morgenen og ellers når jeg skal sminke meg og ordne hår - da rekkefølgen alltid er dusj - sminke - hår - klær. Eller hvis jeg og mannen bare skal slappe av med film en kveld. For å hente en kopp kaffe til sengekanten en helgemorgen. Rett etter et bad, da man ikke føler seg helt tørr med en gang. Og sikkert ved mange andre anledninger jeg ikke kommer på akkurat nå. 

Anonymkode: cc7a8...ebe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det et dårlig tidspunkt for å gå med morgenkåpe når man er hjemme? Ikke som jeg kan komme på. 

Anonymkode: e61a8...480

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg står opp midt på natten fordi jeg ikke får sove. Sover i bare undikken, og en morgenkåpe er enklere å slenge på seg enn å drive å kle på seg vanlige klær, når man ønsker minst mulig styr for å ikke våkne enda mer enn man ellerede er. 

Da jeg var i mammaperm var det iallefall gull verdt, når jeg måtte opp og amme/bysse og herje gjerne flere ganger hver bidige natt. 

Anonymkode: cd0b4...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover naken, så jeg bruker morgenkåpe mellom badet og soverommet. Noen ganger tar jeg kveldsdusj, og da kan jeg sitte i morgenkåpe foran TV-en før jeg legger meg. Men den viktigste bruken er når jeg skal ut i boblebadet.

Anonymkode: 3c5bb...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i hverdagen går det lynraskt, men i helgene er morgenkåpen på. Det er ofte naboer, eller noen selgere på døren fra et lokalt ungdomslag, osv, da møter jeg dem ikke i soveklærne mine, men har en pen morgenkåpe over. 

Jeg er ikke typen som går i store treningsbukser og treningsgenser.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hovedsakelig morgenkåpe om kvelden, etter at jeg har gjort kveldens siste gjøremål og ikke har mer å gjøre før jeg skal legge meg. Er nesten alltid naken under, med bare ullsokker eller tøfler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den hvis jeg skal på do e.l. om natta.

Bruker den også flittig i helger og andre eventuelle dager jeg ikke skal noe sted. Da over andre komfortable klær, når jeg vil være god og varm, men ikke gidder å kle meg ordentlig. Litt som et gigantisk pledd som dekker alt. :fnise: 

Anonymkode: 54667...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har den utenpå pysjen eller etter jeg har dusjet. Fryser hele tiden, så morgenkåpe funker fint for meg! 

Anonymkode: 18e0c...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den hver kveld før jeg legger meg og hver morgen etter jeg står opp før jeg kler meg. Noen ganger kan jeg daffe rundt i den halve dagen hvis jeg har fri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...