Gå til innhold

Dere som bruker morgenkåpe!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De ser jo veldig behagelige ut, men når bruker man den egentlig? Ser liksom ikke for meg noen situasjoner den er praktisk å bruke, eller man har behov for å bruke den:klo:

Anonymkode: 055ea...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like etter at man har våknet, før gjøremål utenfor huset. Passer ikke alltid å være naken, men er ikke nødvendig å være fullt påkledd heller. Elsker morgenkåpe! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den i helga stort sett om morgenen når jeg ikke føler for å ha på meg noe annet enn en joggebukse og kosesokker 😂 

ellers om kvelden hvis jeg har dusjet, da gidder jeg ikke ta på rene klær før dagen etter (med unntak av undertøy) :P 

Anonymkode: 4b769...241

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
3 minutter siden, Mona123 skrev:

Like etter at man har våknet, før gjøremål utenfor huset. Passer ikke alltid å være naken, men er ikke nødvendig å være fullt påkledd heller. Elsker morgenkåpe! 

Hva slags gjøremål gjør du utenfor huset i morgenkåpe? Haha, leste litt feil ;) Prøvde å slette innlegget, men det vet jeg ikke åssen jeg gjør... 

Endret av Dævendøtte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den før jeg kler på meg om morgenen, og etter at jeg har kledd av meg om kvelden. Selvom jeg bor alene, så er det ikke naturlig for meg å gå rundt naken. Det er jo ganske kjølig også store deler av året.

 

Anonymkode: 6ab6e...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om morgenen før jeg kler på meg. Spiser gjerne frokost i den også. Bruker den også etter dusj om kvelden før jeg legger meg. Ellers er den jo grei å bruke til å ta rundt seg om man skal på toalettet om natten e.l. Og vil dekke seg til. Feks om man har overnattingsgjester. Eller hive den på om det plutselig ringer på døren tidlig om morgenen/etter man har lagt seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om morgenen, og om jeg må opp og tisse/slippe inn/ut katt osv om natten 

Anonymkode: 047e3...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt morgenkåpe i mange år.

Når jeg kler av meg om kvelden så tar jeg på meg morgenkåpa opp til soverommet og når jeg står opp om morgenen tar jeg på meg morgenkåpa fram til jeg kler på meg klær igjen.

Noen ganger når jeg ikke har annet å finne på og ikke får besøk så kan jeg gå i mange timer og daffe i morgenkåpe. Det er godt og varmt nå som det er litt kaldere. Om sommeren tar jeg den raskere av, for da blir den for varm. 

Anonymkode: 180ad...6e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele dagen når jeg er hjemme. Et vidunderlig plagg.

Anonymkode: efa42...b9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom badet og soverommet. Har alltid huset fullt av folk med tenåringer i heimen, da løper man ikke rundt naken.

Anonymkode: d7482...791

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det om kveldene etter dusjing, når jeg ikke gidder kle på meg bare for en time, jeg brukte det åpent halve matta pga amming og kalde skuldre og armer med alle tre barna, jeg bruker det når jeg responderer på husets Bat-signal ("Mammaaaaaaa!!!) midt på natta, også når jeg er på vei inn i dusjen og kommer på at den nye balsamen fortsatt står på kjøkkenet hvor svigerfar sitter og leser avisen...

Har en på soverommet og en på badet, hengende på døra. Alltid innen rekkevidde. 

Anonymkode: ad1df...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter morgendusjen. Spiser bestandig frokost i morgenkåpe før jeg steller meg ferdig.

Anonymkode: 8a565...dba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere sovet nakene? Ellers ville man jo hatt nattkjole eller pysjamas.

Anonymkode: 055ea...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Så dere sovet nakene? Ellers ville man jo hatt nattkjole eller pysjamas.

Anonymkode: 055ea...cd1

Har nattkjolen eller pysjamas under badekåpen.

Anonymkode: efa42...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De ser jo veldig behagelige ut, men når bruker man den egentlig? Ser liksom ikke for meg noen situasjoner den er praktisk å bruke, eller man har behov for å bruke den:klo:

Anonymkode: 055ea...cd1

Etter dusj eller bad og før påkledning. På den måten er kroppen helt tørr før klærne kommer på. 

Anonymkode: e2a2d...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dere sovet nakene? Ellers ville man jo hatt nattkjole eller pysjamas.

Anonymkode: 055ea...cd1

Ja

Anonymkode: ad1df...5b4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det ikke ofte, men er når jeg slipper ut hunden om morgenen eller når vi har overnattingsgjester (til og fra soverommet). Min mann bruker sin oftere. Spiser frokost i den og hopper i dusjen etterpå på lørdager f.eks :P 

Anonymkode: 4ead4...5fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...