Gå til innhold

Lite å finne på!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg trenger litt hjelp av dere da jeg ganske nylig flyttet til Oslo med samboer, og trenger noe å finne på. Nå går dagene bare i å dra på jobb og så sitte hjemme med kjæresten resten av kvelden.. Jeg kjenner heller ikke noe folk her, så kan ikke bare hoppe på hva noen andre skal. Jeg har også skjønt nå at jeg kanskje er litt for avhengig av kjæresten og vil gjerne endre litt på det også.

Noen som har noen tips til hva jeg kan dra på alene, som ikke blir rart fordi jeg ikke kjenner noen? Tar imot alt av tips, også til noe jeg kan dra med samboer på :) Og gjerne møte nye folk som jeg kan bli venner med.. Er i starten av 20-årene

Anonymkode: 96e6b...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg: 

- Meldt meg som frivillig. Det finnes noe for en hver interesse! Personlig ville jeg valgt Røde Korsn fordi de har mange ulike tilbud. Man blir kjent med dem man er sammen meg, gjerne på kurs, osv. 

- Meldt meg inn i noe. F.eks et politisk parti, trening (som fotball eller taekwondo), lesesirkel eller lignende ut fra interesse. 

Jeg har merket at på slike arenaer blir man LETT kjent med andre. Så kan man være litt på og invitere til kaffe eller bytur. 

Ellers, hva med trening, eller et nytt mål for året du kan jobbe mot, kurs for å lære deg noe nytt, bli flinkere i noe, eller prøv en ny hobby? 

Anonymkode: e096c...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her, takk for godt svar! Faktisk ikke tenkt på at å melde meg som frivillig er en mulighet, men det skal jeg sjekke ut!

Anonymkode: 96e6b...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...