Gå til innhold

Hva syns du om OMO Power Dose?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Zenobia skrev:

Jeg foretrekker pulver fra STOR pakke, om jeg får tak i. Prøvde flytende en stund, men gikk tilbake til pulver. Skjønte ikke helt vitsen, liksom. Hva var greia? Også prøvd billigpulver, og blitt skuffet. Så her går det i OMO.

Kommer ikke til å prøve disse posene. Har vel blitt mindre mottagelig for nyvinninger ettersom årene går :lillesky:

Jeg leste om at pulver kan legge seg i porene på goretexklær o.l. og ødelegge ventilasjonen i stoffet (stoffets evne til å føre fukt ut fra kroppen og ut gjennom stoffet i jakka), og at man derfor bør bruke flytende vaskemidler til goretexklær.

Anonymkode: 3e5a4...080

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste om at pulver kan legge seg i porene på goretexklær o.l. og ødelegge ventilasjonen i stoffet (stoffets evne til å føre fukt ut fra kroppen og ut gjennom stoffet i jakka), og at man derfor bør bruke flytende vaskemidler til goretexklær.

Anonymkode: 3e5a4...080

Takk for tipset! Det var nytt for meg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Zenobia skrev:

Takk for tipset! Det var nytt for meg :)

Bare hyggelig :) Man skal heller ikke bruke milo eller skyllemiddel da det også tetter porene https://www.fjellforum.no/forums/topic/32975-vask-av-goretexplagg-utskilt-fra-er-det-noen-som-har-erfaring-med-sportsnettno/

Anonymkode: 3e5a4...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2018 den 13.39, Hoppetaujenta skrev:

Takk for tips, ab..59a. Den har jeg ikke sett i handelen og må myse litt etter den flaska der. :) 

Det er ikke alle butikker som har vaskemiddel for svart tøy inne, kan ha noe med at det går så lite av det. Men fult mulig å bestille på nett :) 

Anonymkode: 8c3c1...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...