Gå til innhold

Paradise hotell 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så på instagram at de gamle deltakerne dro for å være med på paradise hotell idag. Skjønner ikke at dette kan være en god ide. Det ser ut som mange nok til at alle kommer inn samtidig og blir par, men det må vel være nye også? 

Heldigvis blir det nok ikke i år som det har vært litt for mange ganger før, at det kommer en "attraktiv"-gjeng, og en med "uattraktive". Kan ikke fatte at denne fordelingen av folk er lov! Tenk om de hadde gjort en slik fordeling av jenter... Får så vondt av guttene, stakkars! Må jo føles helt forferdelig å bli valgt ut til å være deltager i paradise, også viser det seg at du passet inn med de som er "uattraktive"... 

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når starter årets sesong? Er dette starten på årets tråd? :alice:

Anonymkode: 606dd...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg må si som jeg fremdeles er bitter over. Sesongen Martine og Pierre vant fikk en gutt (husker ikke hvem, tror det var Audun) konsekvenser når han brukte vold, og produksjonen sa at de hadde nulltoleranse for dette. Da Martine slo Pierre gjentatte ganger lot de dette bare passere ubemerket. Forkastelig. I en tid som fokuserer mye på kvinners rettigheter bør menns rettigheter også få litt søkelys. Kvinner, det er ikke greit å slå!

Anonymkode: 606dd...434

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når starter årets sesong? Er dette starten på årets tråd? :alice:

Anonymkode: 606dd...434

Husker ikke når det pleier å starte.. 

Nei passer kanskje ikke som årets tråd, men fant ingen tråd og dette irriterte meg :P

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en ting jeg må si som jeg fremdeles er bitter over. Sesongen Martine og Pierre vant fikk en gutt (husker ikke hvem, tror det var Audun) konsekvenser når han brukte vold, og produksjonen sa at de hadde nulltoleranse for dette. Da Martine slo Pierre gjentatte ganger lot de dette bare passere ubemerket. Forkastelig. I en tid som fokuserer mye på kvinners rettigheter bør menns rettigheter også få litt søkelys. Kvinner, det er ikke greit å slå!

Anonymkode: 606dd...434

 
Martine slo ikke Pierre med kraft. Hun dasket borti han med fillekraft i en småkrangel som alle par har fra tid til annen. Det er ikke å slå.  Den andre som ble disket fra Paradise angrep jo en annen fysisk for å sloss og påføre skade.
Dette blir for dumt å sammenligne.

Anonymkode: e48c7...232

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig usikker på om jeg  gidder å følge med. Vet ikke om jeg orker Isabel Raad og Pierre Louis. Urk! Håper de ryker fort ut!

Haha, dette er hans 3 gang på PH  🙊

Det pleier å starte i mars en gang. 

Anonymkode: c5a01...ccf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper de ikke tar helt av med konseptet - jeg synes det er mer enn nok twister og overraskelser som det er. "Kvaliteten" på deltakerne synes jeg er den aller viktigste faktoren for å skape drama og god underholdning. Men jeg er redd produksjonen virkelig vil markere at det er jubileumssesong, og dermed legger inn enda flere twister enn vi har sett i tidligere sesonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Håper de ikke tar helt av med konseptet - jeg synes det er mer enn nok twister og overraskelser som det er. "Kvaliteten" på deltakerne synes jeg er den aller viktigste faktoren for å skape drama og god underholdning. Men jeg er redd produksjonen virkelig vil markere at det er jubileumssesong, og dermed legger inn enda flere twister enn vi har sett i tidligere sesonger.

Hva mener du med twister?

Anonymkode: 1a5ed...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bestemt på at jeg ikke kom til å se på i år, men tror jeg må få med første episode :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LeilaS skrev:

Var bestemt på at jeg ikke kom til å se på i år, men tror jeg må få med første episode :P

Jeg også! I fjor var jeg fast bestemt på at jeg var ferdig med PH for godt, men opplegget i år er for fristende til å motstå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2018 den 22.42, AnonymBruker skrev:

Veldig usikker på om jeg  gidder å følge med. Vet ikke om jeg orker Isabel Raad og Pierre Louis. Urk! Håper de ryker fort ut!

Haha, dette er hans 3 gang på PH  🙊

Det pleier å starte i mars en gang. 

Anonymkode: c5a01...ccf

Er så utrolig skuffa over at de skal være med igjen. Synes ikke de er spesielt underholdende eller "legendariske" for den saks skyld.

Anonymkode: d13d8...b3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så utrolig skuffa over at de skal være med igjen. Synes ikke de er spesielt underholdende eller "legendariske" for den saks skyld.

Anonymkode: d13d8...b3b

Petter Pilgaard, Niklas Vindel,  Kristian René, Iselin Mickelsen, Kristin er bl.a de jeg ser på legendariske. Ikke disse neka her.

Anonymkode: 27684...323

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi! Så på aleks sin story at de skulle starte innspillingen idag, og bilde av hotellet. Får håpe de finner en løsning!

Anonymkode: 1a5ed...d92

Hvem er Aleks?

Anonymkode: 104c4...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er Aleks?

Anonymkode: 104c4...bb6

Kjæresten til Martine Lunde

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.1.2018 den 23.46, AnonymBruker skrev:

Er så utrolig skuffa over at de skal være med igjen. Synes ikke de er spesielt underholdende eller "legendariske" for den saks skyld.

Anonymkode: d13d8...b3b

Mathias er vel den eneste av de som har positiv underholdningsverdi. 

Anonymkode: 1a5ed...d92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate som jeg savner hainn Kristian René!!! Kongen av Paradise... Det var type det!!! :tommelopp:

Anonymkode: 1ea73...141

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Legendene» skal vel kjempe om å få sjekke inn på hotellet, så de blir ikke deltagere alle sammen. Jeg håper Isabel Raad kommer inn 💛

Anonymkode: 3a93f...d80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Legendene» skal vel kjempe om å få sjekke inn på hotellet, så de blir ikke deltagere alle sammen. Jeg håper Isabel Raad kommer inn 💛

Anonymkode: 3a93f...d80

Hun har visst boikottet dem etter at Pierre ikke er med lenger :fnise: 

Anonymkode: b8331...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...