Gå til innhold

September/oktober skravlebøtter


Gakkepus

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. År 2018 med mage. Ønsker alle skravlebøtter velkommen til termingruppen september/oktober. 

 

- gakkepus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Marimba skrev:

Slenger meg inn her, forhåpentligvis med termin  september 2018 :) 

Fantastisk! Velkommen! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 september :yvonne:

 

Har dere noen fra før? Jeg har ei jente på 9 måneder, så dette ligger an til å bli to tette :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer inn her jeg også :) Termin starten av september. Er på babyverden sitt forum i tillegg, men synes det blir litt mye sukkersøtt "spire"-snakk :P 

Har et barn fra før, som rekker å bli tenåring før denne er født. Gedigen aldersforskjell! Husker så lite fra sist, men bekkenløsningen kjenner jeg igjen for å si det mildt! Fikk vondt bekken allerede dagen før test, derfor jeg testet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrkHumle skrev:

Kommer inn her jeg også :) Termin starten av september. Er på babyverden sitt forum i tillegg, men synes det blir litt mye sukkersøtt "spire"-snakk :P 

Har et barn fra før, som rekker å bli tenåring før denne er født. Gedigen aldersforskjell! Husker så lite fra sist, men bekkenløsningen kjenner jeg igjen for å si det mildt! Fikk vondt bekken allerede dagen før test, derfor jeg testet.

:ler: 

Fin aldersforskjell det da. Er 12 år mellom meg og ene storesøsteren min. Har alltid vært veldig stas for meg, og lite krangling ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Marimba skrev:

:ler: 

Fin aldersforskjell det da. Er 12 år mellom meg og ene storesøsteren min. Har alltid vært veldig stas for meg, og lite krangling ;) 

Ikke meningen å være frekk altså, jeg er bare ikke helt "der" :plystre: 

 

Så koselig! Har selv 12 år mellom meg og lillesøster, men flere søsken mellom der igjen. Nå når jeg har kommet i starten av 30-årene og hun er relativt voksen, har vi endelig fått et ganske nært søster-forhold. :) 

Var jo bare tenåring selv når jeg fikk min første, regner med det vil bli ganske annerledes. Håper på to tette etterhvert nå da, gjerne samme forskjell det blir på dine :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med litt liv i denne gruppen 😄. 

Har ingen barn. 😊 september er en flott høstmåned🍁🍂

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfest

Jeg er 21 år, har et barn fra før født i 2016 og venter nå nummer to sammen med mannen min og har nok en gang termin i september😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SmileyLovise skrev:

Jeg er 21 år, har et barn fra før født i 2016 og venter nå nummer to sammen med mannen min og har nok en gang termin i september😊

Hei og velkommen! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent på når magen kommer jeg! :ninuskapus: Dere som har noen fra før, når begynte dere å se antydninger til gravidmage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg hadde fått en bitteliten kul rundt uke 20 med første :) Men etter det så kom resten fort. Da var jeg yngre og slank. Nå er jeg småtjukk og dvask så regner med det tar en god stund ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, plastfolien skrev:

Er så spent på når magen kommer jeg! :ninuskapus: Dere som har noen fra før, når begynte dere å se antydninger til gravidmage?

Enn så lenge; oppblåst mage :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Meley skrev:

Her melder jeg meg på 😊 termin 10 september. 

Velkommen! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+6 i dag. Fikk meg ein skrekk i morgest med noe mørk slimklumper. Var nok til at heile verden gikk i knas. Men kun vært det heldigvis. Nå er jeg tilbake til småuggen fra tid til anna, såre pupper å vondt i korsrygg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...