Gå til innhold

Youtube Dennis


Gjest Solstråletårer

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråletårer

Kan noen forklare denne saken for meg. Er ikke så inne forstått med youtube. Hva er beskyldnigene og hvorfor saksaker han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er disse videoene de er uenige om - om det er humor eller æreskrenkelser:

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Tigerstaden skrev:

Det er disse videoene de er uenige om - om det er humor eller æreskrenkelser:

 

 

 

 

For en patetisk fyr

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort fortalt:

 

Dennis er big shot og idol for mange

annen fyr ønsker å bli like stor

henger rundt i "kretser" med andre kjente youtubere

slår ikke gjennom

lager hat-video om en annen, mindre kjent (enn dennis) youtuber

får oppmerksomhet

finner ut at dette kanskje var måten å gjøre det på for å bli kjent for ingenting

lager disse tre videoene om Dennis, hvor han beskylder Dennis for å ha utnyttet seg av fansen, av maktposisjonen sin, for seksuelle tjenester ovenfor yngre jenter.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, jegerenenhjørning skrev:

Kort fortalt:

 

Dennis er big shot og idol for mange

annen fyr ønsker å bli like stor

henger rundt i "kretser" med andre kjente youtubere

slår ikke gjennom

lager hat-video om en annen, mindre kjent (enn dennis) youtuber

får oppmerksomhet

finner ut at dette kanskje var måten å gjøre det på for å bli kjent for ingenting

lager disse tre videoene om Dennis, hvor han beskylder Dennis for å ha utnyttet seg av fansen, av maktposisjonen sin, for seksuelle tjenester ovenfor yngre jenter.

Noen er virkelig desperate etter å bli kjendis 😝

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tragiske er at det ikkje er første gangen han her har kommet med slike anklager mot norske YouTubekjendiser. Har visst fått vatn på mølla! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har også «faket» samtaler med Dennis sin eks hvor hun bekrefter at hun slo opp grunnet hans oppførsel mot mindreårige. Det viste seg å være en iscenesatt samtale, hun avkrefter dette. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet dere helt sikkert at disse beskyldningene ikke har noen sannhet i seg? Så vidt jeg har sett av Benjamin er han en veldig oppegående fyr generelt, og jeg skjønner ikke hvorfor han skulle ha diktet opp en sak som dette bare for "fame". Selv har han jo sagt at kanalen hans kan bli bannlyst ettersom han går ut mot andre youtubere på den måten, og at han ikke bryr seg. Publikumet hans er tross alt på twitch. Jeg sier ikke at det Benjamin sier er helt korrekt, men helt ærlig tror jeg det er mye vi ikke vet som blir snakket om i miljøet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
5 timer siden, Mellifluous skrev:

Hvordan vet dere helt sikkert at disse beskyldningene ikke har noen sannhet i seg? Så vidt jeg har sett av Benjamin er han en veldig oppegående fyr generelt, og jeg skjønner ikke hvorfor han skulle ha diktet opp en sak som dette bare for "fame". Selv har han jo sagt at kanalen hans kan bli bannlyst ettersom han går ut mot andre youtubere på den måten, og at han ikke bryr seg. Publikumet hans er tross alt på twitch. Jeg sier ikke at det Benjamin sier er helt korrekt, men helt ærlig tror jeg det er mye vi ikke vet som blir snakket om i miljøet. 

Han fikk enormt mye oppmerksomhet for dette. Og han har blitt anmeldt for liknende forhold før.

Alt for berømmelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mellifluous skrev:

Hvordan vet dere helt sikkert at disse beskyldningene ikke har noen sannhet i seg? Så vidt jeg har sett av Benjamin er han en veldig oppegående fyr generelt, og jeg skjønner ikke hvorfor han skulle ha diktet opp en sak som dette bare for "fame". Selv har han jo sagt at kanalen hans kan bli bannlyst ettersom han går ut mot andre youtubere på den måten, og at han ikke bryr seg. Publikumet hans er tross alt på twitch. Jeg sier ikke at det Benjamin sier er helt korrekt, men helt ærlig tror jeg det er mye vi ikke vet som blir snakket om i miljøet. 

Det kan for all del være det er sant. om du nå lager en youtube bruker og legger ut en slik video om en tilfeldig person, kan det vær du har dritflaks og at det er sant. 

Men «bevisene» han har er ikke i nærheten av å bevise noen ting. Det er faktisk helt forferdelig å starte noe slikt som dette om en person, uten håndfaste bevis. 

Att dette er satire, er iallefall det dummeste jeg har hørt! Jeg tror han må lese seg litt opp på hva satire faktisk er

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er drøyt, han er ikke i nærheten av å ha noen bevis. Den rettssaken må være pinlig å se på. Tommel opp for Dennis Vareide som viser at dette ikke er greit! Håper denne saken kan banke litt vett inn i diverse arrogante "expose"-youtubere som ikke har peiling på hva de driver med.

Forøvrig litt rart at den anmeldte youtuberen nå sier at han ikke har inntekt eller formue. Se fra 03:09

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2018 den 4.07, Mellifluous skrev:

Hvordan vet dere helt sikkert at disse beskyldningene ikke har noen sannhet i seg? Så vidt jeg har sett av Benjamin er han en veldig oppegående fyr generelt, og jeg skjønner ikke hvorfor han skulle ha diktet opp en sak som dette bare for "fame". Selv har han jo sagt at kanalen hans kan bli bannlyst ettersom han går ut mot andre youtubere på den måten, og at han ikke bryr seg. Publikumet hans er tross alt på twitch. Jeg sier ikke at det Benjamin sier er helt korrekt, men helt ærlig tror jeg det er mye vi ikke vet som blir snakket om i miljøet. 

Det han holder på med er ikke noe han har funnet opp selv. Det er et fenomen i youtubeverden. 

https://www.nrk.no/dokumentar/xl/trend-pa-youtube-_-hatvideoer-gir-klikk-og-drama-1.13710521

Dette er altså ikke noe denne Benjamin gjorde for å liksom oute Dennis sine fæle handlinger. Han gjorde det fordi at det er in.

Har man en seriøst bekymring så går man nok frem litt annerledes enn som så.

Endret av neiognei
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1/8/2018 den 4.07, Mellifluous skrev:

Hvordan vet dere helt sikkert at disse beskyldningene ikke har noen sannhet i seg? Så vidt jeg har sett av Benjamin er han en veldig oppegående fyr generelt, og jeg skjønner ikke hvorfor han skulle ha diktet opp en sak som dette bare for "fame". Selv har han jo sagt at kanalen hans kan bli bannlyst ettersom han går ut mot andre youtubere på den måten, og at han ikke bryr seg. Publikumet hans er tross alt på twitch. Jeg sier ikke at det Benjamin sier er helt korrekt, men helt ærlig tror jeg det er mye vi ikke vet som blir snakket om i miljøet. 

Kødder du? Oppegående fyr? Han forteller at han har psykiske problemer, og ikke klarer å fungere i arbeidslivet. 
Har du sett videoene? oppegående er det siste jeg tenker på når han ser dem. 

Men så hører det til at jeg kjenner Dennis og omgangskretsen hans. Disse anklagelsene er ganske fjernt fra hans virkelighet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, men han hadde rett om youtube-Truls, han hadde hatt upassende samtaler med mye yngere jenter. Dette bekreftet Truls sel. og han hadde rett om spill-pappa.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2018 den 4.07, Mellifluous skrev:

Hvordan vet dere helt sikkert at disse beskyldningene ikke har noen sannhet i seg? Så vidt jeg har sett av Benjamin er han en veldig oppegående fyr generelt, og jeg skjønner ikke hvorfor han skulle ha diktet opp en sak som dette bare for "fame". Selv har han jo sagt at kanalen hans kan bli bannlyst ettersom han går ut mot andre youtubere på den måten, og at han ikke bryr seg. Publikumet hans er tross alt på twitch. Jeg sier ikke at det Benjamin sier er helt korrekt, men helt ærlig tror jeg det er mye vi ikke vet som blir snakket om i miljøet. 

Enig. Er nok mye fjas, men er nok noe sannhet i det også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...