Gå til innhold

Moden mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd meg på trusler om samme oppførsel, og han svarer da alltid at det hadde vært ekkelt, men jeg tror og han vet jeg ikke klarer være så ekkel og dermed føler seg trygg på at det er tomme trusler... En kveld her skulle vi ha taco og jeg ba han raspe osten mens jeg gjorde det andre ferdig. Han kom da inn og raspet og danderte osten UTEN å vaske hendene. Jeg hadde sett han slenge på kuken på sofaen rett før, men rakk ikke registrere om han vasket seg og spurte da om han gjorde det. "Nei det glemte jeg, jaja, det er ikke farlig" sa han...

Anonymkode: 2dc98...927

Har du fortalt ham at du mister lysten på sex og på ham når han holder på som han gjør? 

(Som sagt: skjønner ikke at du gidder. Det finnes masse hyggelige, renslige menn der ute)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg registrerer at TS nevner kukost og kukslenging i hvert eneste innlegg.

Anonymkode: 9058b...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tingeling skrev:

Har du fortalt ham at du mister lysten på sex og på ham når han holder på som han gjør? 

(Som sagt: skjønner ikke at du gidder. Det finnes masse hyggelige, renslige menn der ute)

Ja det har jeg, har måttet avvise og kreve at han dusjer de gangene han prøver på sex mens det dunstrer av stram lukt mot meg. Er ikke alltid han gidder å dusje for å få sexen han prøver på, da fortsetter han å prøve en stund til han skjønner det ikke nytter.

Anonymkode: 2dc98...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det har jeg, har måttet avvise og kreve at han dusjer de gangene han prøver på sex mens det dunstrer av stram lukt mot meg. Er ikke alltid han gidder å dusje for å få sexen han prøver på, da fortsetter han å prøve en stund til han skjønner det ikke nytter.

Anonymkode: 2dc98...927

Det var egentlig ikke det jeg mente. Det jeg mente var å sette seg ned med ham, etter middag en dag ( når ingen er sultne/ trøtte/sure) og forklare at oppførselen hans (vifting med kjønnsorganer, ballekløing, urenslighet osv) dreper sexlysten din og følelsene dine for ham. Hvis den gjør det da. Det hadde vært en dealbreaker for meg.  Og spørre ham hva som er viktigst; forholdet med deg eller frihet til å oppføre seg som en middels intelligent primat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, tingeling skrev:

Det var egentlig ikke det jeg mente. Det jeg mente var å sette seg ned med ham, etter middag en dag ( når ingen er sultne/ trøtte/sure) og forklare at oppførselen hans (vifting med kjønnsorganer, ballekløing, urenslighet osv) dreper sexlysten din og følelsene dine for ham. Hvis den gjør det da. Det hadde vært en dealbreaker for meg.  Og spørre ham hva som er viktigst; forholdet med deg eller frihet til å oppføre seg som en middels intelligent primat? 

Jeg har forsåvidt gjort det også. Han tar seg i det der og da, men så er det fort glemt og han faller tilbake i samme mønster. Tror du det kunne hjulpet å satt hardt mot hardt og sagt det er så gale at jeg foreslår vi bor fra hverandre en stund- at han kanskje da får tenkt seg om og skjønner det er for dumt å velge vekk forholdet sitt for en guttevalp oppførsel?

Anonymkode: 2dc98...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vansklig for å tro dette er reelt. I så fall er du ts spinn gæren som tolererer fyren så mye som du gjør. 

Anonymkode: 3c0ba...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg registrerer at TS nevner kukost og kukslenging i hvert eneste innlegg.

Anonymkode: 9058b...47b

Det er fordi ts er en mann, og denbe tråden er en trolletråd. 

Ingen kvinne ville ordlagt seg slik.

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det kan vel være at han gjør andre ting da som ikke kommer så tydelig frem i denne tråden. Som f.eks. kjøretøy å andre ting utenfor husets 4 vegger?

Selvsagt sier jeg ikke at mannen skal være sofagris, men her har jo kommunikasjonen slått helt feil. Inviter han med når du har rassia neste gang. Kansje blir du positivt overrasket. Premien blir jo å være med å bytte dekk på bilen å bidra med å fylle bensin å ta service på den. Det er vill jubel i dette huset når regningen av dette skal "fordeles". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å si at dette er oppspinn for det er der pokker ikke. De av dere som sier det må tåle å lese ord som "kuk" og "ost" sammen uten å stemple meg som useriøs. Kan ikke kvinner få si slikt kanskje? Jeg sier for siste gang at jeg er seriøs. Vi er 22 år begge to og han er lidenskapelig glad i denne bukseløsheten og synes stanken jeg nevner her er morsom. Når han ikke gjør dette så er han super til å fikse bilen vår uansett hva det er snakk om, montere møbler vi av og til kjøper, bli med meg på mathandel. Han er ikke totalt blåst. Han er bare utakknemlig for alt jeg gjør her hjemme, synes jeg, og ekkel i sin barnslige oppførsel hva gjelder disse "sitte uten klær og fikle" episodene sine.

 

Anonymkode: 2dc98...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...