Gå til innhold

Venninne i Oslo


Digitaldisorder

Anbefalte innlegg

Hei :)

Er ei jente på 25 år som bor i Oslo som gjerne kunne tenkt meg flere venninner. Jeg er egentlig en ganske rolig jente som har samboer og katt, men ønsker ei venninne som kunne tenke seg å finne på litt ting sammen, gjerne ting litt utenom det vanlige. Paint ball? Skrekkfilm-maraton? Starte fra scratch til å få fitness-kropp? Leie bil og dra på nye eventyr? Konserter litt utenom komfortsonen (guilty pleasure)? Vet ikke jeg, men jeg kunne gjerne tenkt meg å bli kjent med noen som er med på litt utfordringer :D Jeg gjør for mye av det samme i hverdagen, og det er liksom ikke så mange av de jeg kjenner som er motivert nok til å bli med på slike ting. Det er så lett å sette seg godt tilrette i sofaen etter jobb liksom, og den trenden vil jeg snu for meg selv i allefall. 

Jeg er ei jente som er glad i prog-rock, metal og noe elektronika. Og til tider vg-lista når jeg skeier ut. Jeg liker å være i skog og mark, og har store ønsker om å lære meg å kunne overleve i villmarken. I sommer sov jeg i min første selvlagde gapahuk for eksempel (det er ikke det høyeste nivået akkurat) hehe. Jeg liker å ha lange samtaler om ting og tang, reflektere og undre over ting. 

Men til vanlig er jeg en person som har en hektisk fulltidsjobb og late dager i sofaen med en ny serie på netflix støtt og stadig. 

Er det noen som kunne tenke seg å bli kjent med meg? :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vil gjerne bli bedre kjent med deg:) 

Jeg er ei jente på 18, men føler at jeg stort sett connecter bedre med folk i 20 årene. Dersom du ikke ser på det som noe problem er det bare å sende meg en mld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 24 år og fra Tønsberg og jeg blir gjerne kjent :) Likte veldig godt det med å dra på nye eventyr! Man blir fort hengende i den samme tralten hvor sofaen tar over og ingenting skjer - så send en melding hvis du er interessert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...